Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu ensitreffien jälkeen?

Vierailija
03.03.2018 |

Täysi hiljaisuus? Viesti jonkun päivän kuluttua? Sovitaanko uusi tapaaminen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan jo samana päivänä viestin jossa kiitän seurasta ja kysyn josko toinen haluaisi nähdä toistekin.

Vierailija
2/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän seurasta ja jos on ollut mukavaa, kerron myös sen. Viestittely jos jatkuu, niin varmaankin jatkuu jollain tavalla juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän nyt riippuu ihan miten treffit meni ja onko kiinnostusta.

Jos ei kiinnosta niin laittaa pikasesti kohteliaasti, että ei kiinnosta.

Jos kiinnostaa niin laittaa millo laittaa, että oli kivaa ja uudestaan?

Vierailija
4/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan toiset treffit ja nainen ilmoittaa myöhemmin, että ne perutaan jonkin tekosyyn varjolla. Yleensä aika samoja teesejä käytetään, vaikka ovat olevinaan jotenkin kekseliäitä.

Vierailija
5/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisistä. Jos ei jatko ole kiinnostanut, olen vaiennut. Jos jatko on kiinnostanut, olen yleensä laittanut seuraavan päivän iltana viestin.

Vierailija
6/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan toiset treffit ja nainen ilmoittaa myöhemmin, että ne perutaan jonkin tekosyyn varjolla. Yleensä aika samoja teesejä käytetään, vaikka ovat olevinaan jotenkin kekseliäitä.

Tiedän tunteen.

Mun kokema paras tekosyy naiselta jo sovittujen 2.treffien peruuttamiseksi on ollut tähän mennessä: "nyt tuli yllättävä työkokous johon joudun menemään, nähdään sitten paremmalla ajalla".

Sitä parempaa aikaa ei koskaan tullut =D

Vierailija
7/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi laittaa viestiä jo seuraavana päivänä, kunhan ei vaan tykitä niillä viesteillä

Vierailija
8/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun kaikki ovat yksilöitä. Toinen ahdistuu innokkuudesta, toinen taas varovaisuudesta.

Vierailija
9/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.

Mun kokema paras tekosyy naiselta jo sovittujen 2.treffien peruuttamiseksi on ollut tähän mennessä: "nyt tuli yllättävä työkokous johon joudun menemään, nähdään sitten paremmalla ajalla".

Sitä parempaa aikaa ei koskaan tullut =D

Tuollaista se saattaa olla sittenkin kun pääset niiden kanssa suhteeseen. Mun avokki lähti kymmenisen vuotta sitten muutaman päivän kurssille. Ei ole vielä tullut takaisin.

Vierailija
10/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisten treffien jälkeen nainen antaa ymmärtää kiinnostusta olevan, mutta jahkailee seuraavan tapaamisen kanssa. Syy: tutkailee vielä löytyiskö parempaa ja jatko riippuu siitä löytääkö vai ei.

Vierailija
11/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu.

Vierailija
12/13 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisen jälkeen seuraavana päivänä kiitin seurasta ja samoin teki mies. Jatkettiin viestejä samaan tahtiin kuin ennen eli 2-3 viestiä päivässä kertoen päivän kulusta. Kysyin itse, tavataanko vielä ja mies vastasi, että tavataan.

On edetty hitaasti eli 3kk kirjoittelua ennen ensi näkemistä. Parempi näin.  Ollaan jo vanhempaa ikäluokkaa eli lähemmäs 50v, joten ei enää kiirettä mihinkään.

Vierailija
13/13 |
05.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa viestiä kohteliaasti, ettei hän taida olla minun tyyppiään. Nättiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme