Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen paikka Kirkkonummen Masala, kannattaako Lohjalta muuttaa sinne?

Vierailija
03.03.2018 |

Asumme nyt pienessä rivitaloasunnossa, joka on oma. Aiomme laittaa vuokralle asuntomme ja muuttaa vuokralle isompaan rivitaloasuntoon Masalaan.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa aluetta, Nissniku on tosi kiva koulu ja siellä on hyviä opettajia. Kauniita paikkoja, suosittelen!

Vierailija
2/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masalassa asuu mielestäni todella mukavia ihmisiä. Aitoja ja ystävällisiä. 

Lohjalla taas ..........no erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masalassa on muutamia tosi rauhattomia alueita, vaikka ei kai ole ihan niin paha kuin joskus. En itse muuttaisi sinne.

Vierailija
4/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaa aluetta, Nissniku on tosi kiva koulu ja siellä on hyviä opettajia. Kauniita paikkoja, suosittelen!

Mun mielestä kans Kirkkonummi ja varsinkin Masala on miljoona kertaa joka suhteessa parempi kuin Lohja.

Maslaan muuttaa koko ajan immeisiä just sen takia kun se on mukavaa aluetta.

Vierailija
5/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masalassa on muutamia tosi rauhattomia alueita, vaikka ei kai ole ihan niin paha kuin joskus. En itse muuttaisi sinne.

Joka paikassa on parempi ja huionompia alueita.

Masala on jees.

Vierailija
6/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masalahan on tosi pieni paikka, mitkä ne rauhattomat alueet on, vai onko koko Masala rauhatonta?

Vierailija
7/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohjalla on hyvää harju ja järvi, rumaa kaupungin keskusta. Ihmiset aivan perseestä. Naiset, varsinkin nuoremmat, kanoja ja miehet sovinisteja.  Eli mihin vain, kunhan ei Lohjalle asumaan.

Vierailija
8/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masalassa Nissnikun koulussa on sisäilmaongelmia. Kunnan rivarit levottomia. Salen lastauslaiturilla päivystää juopporemmi. Uudemmat osakerivarialueet rauhallisia. Kohtuuhyvät yhteyden Helsinkiin.

Vierailija
9/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masalahan on tosi pieni paikka, mitkä ne rauhattomat alueet on, vai onko koko Masala rauhatonta?

Tarkoittikohan tuo että Kirkkonummella voi olla rauhattomia alueita?

Masala on kiva, siellä on mm eläväinen ja tapahtumarikas  kirjasto, kivat koulut ja päiväkodit , maailman mukavimmat myyjät lähikaupoissa ( supermarket ja sale) , hyvät kampaajat lähellä, kiva pitseria, lähipubi ja ennenkaikkea LOISTAVAT ulkoilualueet , jäästadioni, kesällä jalkapallokenttä, leikkikentät, jne.. 

Masalan teatteri, tehokkaat masalan terveysasemapalvelut , junayhteydet ja bussiyhteydet hyvät!

Mutta tärkeintä on ihmiset jotka ovat siellä auttavaisia ja rentoja.

Vierailija
10/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Uninen kylä Jos tykkää kylänraiteista niin ei siinä mitään.

Vierailija
11/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kans Kirkkonummi ja varsinkin Masala on miljoona kertaa joka suhteessa parempi kuin Lohja.

Maslaan muuttaa koko ajan immeisiä just sen takia kun se on mukavaa aluetta.

Voisitko listata hyviä puolia?

Vierailija
12/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masalassa on aika paljon levottomuutta ja ns sosiaalitukien varassa eläjiä. Ei ole mikään eliittialue Kirkkonummella.

Vierailija
13/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masala laajenee jatkuvasti sillä siitä on tullut  yllättäen suosittua aluetta.

Sinne rakennetaan jatkuvasti uutta, muuttoliike vilkastuu ennestään tulevaisuudessa ja ihmiset ostaa asuntoja  koska seutu on luonnonkaunista ja silti kotuumatkan päässä pääkaupungista.

Vierailija
14/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masalassa on aika paljon levottomuutta ja ns sosiaalitukien varassa eläjiä. Ei ole mikään eliittialue Kirkkonummella.

Olipa omituinen kommentti.

Ylipäänsä nykytaloustilanteessa koko suomen alueella on paljon ns. sosiaalitukien varassa eläjiä.

Asuntomyyjä pyrähti heti dissaamaan ja määrittelemään Kirkkonummen eliittialueet? Älä viitsi.

Vierailija
15/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masala on kiva, siellä on mm eläväinen ja tapahtumarikas  kirjasto, kivat koulut ja päiväkodit , maailman mukavimmat myyjät lähikaupoissa ( supermarket ja sale) , hyvät kampaajat lähellä, kiva pitseria, lähipubi ja ennenkaikkea LOISTAVAT ulkoilualueet , jäästadioni, kesällä jalkapallokenttä, leikkikentät, jne.. 

Masalan teatteri, tehokkaat masalan terveysasemapalvelut , junayhteydet ja bussiyhteydet hyvät!

Minun mielestäni hirveän pieni kirjasto, ja ihmeelliset vaihtelevat aukioloajat. Mitä tarkoitat LOISTAVILLA ulkoilualueilla, yksi pieni jääkenttä ja kuntoilurata?

Vierailija
16/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni hirveän pieni kirjasto, ja ihmeelliset vaihtelevat aukioloajat. Mitä tarkoitat LOISTAVILLA ulkoilualueilla, yksi pieni jääkenttä ja kuntoilurata?

Ei se koko ratkaise vaan kuinka sitä käyttää,  sanoi entinen isäntäki.

Vierailija
17/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masalassa Nissnikun koulussa on sisäilmaongelmia. Kunnan rivarit levottomia. Salen lastauslaiturilla päivystää juopporemmi. Uudemmat osakerivarialueet rauhallisia. Kohtuuhyvät yhteyden Helsinkiin.

Lähes kaikissa Knummen kouluissa ja päiväkodeissa on sisäilmaongelmia. Sekä kunnantalossa. Köyhä kunta. Mutta niin taitaa olla Lohjakin?

Vierailija
18/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän on paikalliskirjasto ja se on kyllä minun mielestäni erittäin toimiva ja eläväinen ottaen huomioon masalan koon, kirkkonummen keskustassahan on sitten kunnan kirjasto .

Katettu kenttä on erittäin toimiva ja hyvinhoidettu sekä siellä tapahtuu jatkuvasti vuodenaikojen mukaan.

Vierailija
19/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lyhyestä matkasta ei viittis edes kysyä.... Hoh hoijaa.

Vierailija
20/34 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsinnässä olisi "eliittialue", harkittaisiin muuttoa Monacoon.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan