Kerrostalossa pitäisi lapsiperheissä olla hiljaisuus klo 20:00-08-00
Ärsyttää kun illalla ei kuule telkkaria muuta kuin volumet täysillä ja aamuisin ei saa nukkua kun joku pirun penikka huutaa kurkku suorana äitiä ikkunaan.
Kommentit (10)
Muuta korpeen tai hanki korvatulpat. Tai muuta meidän taloyhtiöön. Talossa on vain pieniä asuntoja, joten lähes kaikki asukkaat ovat lapsettomia pareja, homoja tai eläkeläisiä. Hinnatkin on niin kalliita, ettei lapsiperheillä ole varaa asua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki mökki korvesta!
Pentuperheet voisivat muuttaa korpeen!
Ärsyttää kun naapuri huudattaa töllöään TÄYSILLÄ joten se mekkala kuuluu meille ja lapsi iykee kun ei saa nkuttua..
Ja ihan kiusallanikin laitan lapset aamulla pihalle, mitäs tulit kännissä neljän jälkeen kotiin rapussa mölsten ja meteliä pitäen...
Lapset heräs siihen eikä nukahtaneet enää uudelleen, laitoit muuten sen töllön uudelleen päälle silloin aamuyöllä ja se oli edelleen TÄYSILLÄ!
Kumma ettei lapset nukkuneeg enää....
Oliskin ihanaa jos noi lapset sais olemaan hiljaa klo 20-8 välisen ajan.
Kannatetaan!
Minulla neljä ihanaa, mutta niin eläväistä alle kouluikäistä lasta kerrostaloasunnossa.
Minä olen kokeillut omiin mekastaviin lapsiini lahjontaa, kiristystä, uhkailua ja tukkapöllyjä sekä luunappeja, tuloksetta.
Täytyykin seuraavassa taloyhtiön hallituksen kokouksessa ottaa esiin tuo, että kieltämällä se talon järjestyssäännöissä se onnistuu!
Ihana hiljaisuus kirjoitti:
Muuta korpeen tai hanki korvatulpat. Tai muuta meidän taloyhtiöön. Talossa on vain pieniä asuntoja, joten lähes kaikki asukkaat ovat lapsettomia pareja, homoja tai eläkeläisiä. Hinnatkin on niin kalliita, ettei lapsiperheillä ole varaa asua täällä.
Missäpäin suomea muka niin kallista on?
Yhmamma 19 Itäkeskus kirjoitti:
Oliskin ihanaa jos noi lapset sais olemaan hiljaa klo 20-8 välisen ajan.
Kannatetaan!Minulla neljä ihanaa, mutta niin eläväistä alle kouluikäistä lasta kerrostaloasunnossa.
Minä olen kokeillut omiin mekastaviin lapsiini lahjontaa, kiristystä, uhkailua ja tukkapöllyjä sekä luunappeja, tuloksetta.
Täytyykin seuraavassa taloyhtiön hallituksen kokouksessa ottaa esiin tuo, että kieltämällä se talon järjestyssäännöissä se onnistuu!
Onpa sulla paskat kasvatustavat.
Kakrut voi laittaa laitoksiin