Siis te otatte tämän palstailun ihan tosissanne
Kommentit (18)
Mitä tarkoitit? "Hulina" = hupina?
No mitä tämä muutakaan nyt muka voi olla kuin ajanvietettä ja hupia? Se, että ottaa asioista jollekin selvää ja kirjoittaa perustellun vastauksen ON ainakin minulle hupia. Samaten väittely.
Vierailija kirjoitti:
No mitä tämä muutakaan nyt muka voi olla kuin ajanvietettä ja hupia? Se, että ottaa asioista jollekin selvää ja kirjoittaa perustellun vastauksen ON ainakin minulle hupia. Samaten väittely.
Tuntuu ettei monelle ole hupia.
Niin no en oo ikinä.aloitusta tehnyt😄
Ketkä me? Mihin ryhmään mä kuulun? Mä oon kuvitellut, että täällä pyörii sekalainen ryhmärämä höpisemässä, kuka mitäkin.
Onko joku loukkaantunut, kun olet kirjoittanut asiattomuuksia? Huvin pitäisi olla hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku loukkaantunut, kun olet kirjoittanut asiattomuuksia? Huvin pitäisi olla hauskaa.
Ei kun kaikki luulee että mä olen livenä sellainen kuin täällä kirjoituksissa eikä se pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei monelle ole hupia.
Jotkut purkavat ahdistustaan, -kuka mitenkin. Jotkut pitävät tätä hupina, hyvä, että täällä on niin moneen lähtöön, se saa mut viihtymään täällä, valitsen sen mitä luen.
Totta toinen puoli :)
Oisko tää ammattivalittaja? En tajua, kuka sen sarkasmia on koskaan ottanut tosissaan :)
t.kristallikissa
tää on parasta mitä netistä on löytäny hetkeen! vauva.fi palstailu! ehkä parasta sitten kun ii2.org ja kuvake ja irc galleria oli niin tää uus uus kultakausi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kaikki luulee että mä olen livenä sellainen kuin täällä kirjoituksissa eikä se pidä paikkaansa.
Eli otat itse tosissasi, millaiseksi "kaikki" palstalaiset sinua luulevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli otat itse tosissasi, millaiseksi "kaikki" palstalaiset sinua luulevat?
Sama tuli mieleen 😁
No kertoisit nyt "todellisesta ammattivalittajasta" edes sen verran, onko sulla albumissasi paljon kuvia Arubalta? :)
Tuli minulle taas mieleeni:
Merri Vik: "Yhtä hulinaa, Lotta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sä sitten olet, Vierailija...? Meillä on muuten kas kummaa sama nimimerkki....
Vähänkö kuulostat neuroottiselta.
Ai huvina? Minä otan huvit aina tosissani.
Mikä saa sinut ihmettelemään muiden asennetta palstailuun? Onko joku loukkaantunut jostain sanomastasi?