Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mahtoiko mies suuttua kun lähdin aamulla vain pois?

Vierailija
03.03.2018 |

Olin eilen miehen luona, jonka tavannut muutamia kertoja. Juotiin, syötiin ja päädyttiin lopuksi sänkyyn. Halusin lähteä heti jo yöllä yllättäen kotiin, mutta bussit eivät kulkeneet. Jouduin palaamaan takaisin asunnolle ja sovittiin, että heittää minut aamulla. Heräsin kuitenkin aikaisemmin ja lähdin pois. Pikaisesti kävin sanomassa hänelle. Oli hämmentynyt jälleen, mutta jatkoi vain unia.

Ei laittanut mitään viestiä. Ilmeisesti häntä ei kiinnostanut alunperinkään vai oliko tuo minun lähteminen hänelle merkki ettei minua kiinnostanut. Niin se kyllä itse asiassa olikin..kuitenkin nyt kun sieltä ei tule perään mitään niin vahvistuu vain tunne, ettei häntäkään sitten kiinnostanut kuin seksi koko hommassa.

Mitä sanotte, sekoilinko liikaa noiden lähtemisten kanssa vai tyyppiä ei vois vähempää kiinnostaa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan uudelleen ja kaikki on unohdettu. Niin miehet toimii. Ei kannata stressata

Vierailija
22/25 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sulla tulue panon järkee hirvee kiire kesken yötä himaa ja ihmettelet miksei miestä enää kiinnosta? :D

:D jep Nojoo ootte oikeestaan. Tsiisus mua :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä tykkään tosi paljon siitä seksin jälkeisestä pitkästä hellittelystä että voi jäädä toisen kainaloon ja jutella ym. Tuollainen että lähtee nopeasti pois seksin jälkeen tuntuisi aika kylmältä.

Vierailija
24/25 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. Menen itseeni ja otan tästä opikseni. Sellaista se on ahdistuvana ihmisenä, ihmissuhteet hirveän vaikeita.

Ap

Vierailija
25/25 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot sulonen