Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistava tilanne Prismassa. Jokin sai hälytinportin huutamaan

Vierailija
03.03.2018 |

Kävelin siitä kahdesti ja uli uli. Kainalossa oli ainoa ostos, paketti riisimuroja (raskaushimot) eikä minulla ollut edes laukkua mukana, takinkin olin jättänyt autoon kun kuumottaa. Lopulta piti sitten mennä takahuoneeseen jossa otin kengät pois ja annoin vartijalle tutkittavaksi, mitään kropan kopelointia ei tehnyt vissiin koska oli mies.. Tai koska leggareissani ei ole taskuja. Mysteeriksi jäi, mikä portin sai huutamaan mutta ei kyllä ollut yhtään hauskaa! Pissatti, väsytti ja piti seurata kun vartija tutki hikisiä saappaitani. ...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin vika portissa, ei sen kummempaa. Niitä sattuu.

Vierailija
2/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama Tokmannilla, kyllä nolotti, lastenrattaat penkoivat ihmisten edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne portit voi huutaa aika erikoisistakin asioista. Mulla kerran huusivat kerällä olevista nappikuulokkeista. Toisen kerran mulla oli kaksi kassia jotka yhdessä laukaisivat hälytyksen, mutta erikseen ei mitään. Tätä testattiin monta kertaa ja ihmeteltiin myyjien kanssa :D

Vierailija
4/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa noi portit huutaa jatkuvasti turhaan. Puolen tunnin ostosreissun aikana ehtii monta kertaa kuulla kuulutuksen, jossa pahoitellaan aiheettomasti tapahtunutta hälytystä kassalla.

Vierailija
5/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itselläkin soinut, mitäpä siinä hikoilemaan. En varasta joten en ala nolostelemaan.

Nykyään kyllä esikoiseni on kova "shoppaaja", joten pyrin varmistamaan ennen kassaa ettei ylimääräisiä eksy sekaan.

Vierailija
6/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulapulta näyttäviä hälyttimiä on, jotka pitää leikata irti.

Vierailija
7/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi sama Tokmannilla, kyllä nolotti, lastenrattaat penkoivat ihmisten edessä.

Siis ilmeisesti rattaasi hälyttivät kun erikseen niitä höyläsivät?

Löytyikö syytä miksi hälytti?

Vierailija
8/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä ostetut tuotteet joissa sisällä magneettilappu, eivät deaktivoidu hihnalla.

Sitten hälyttävät kun menet Lidlistä ulos, apteekkiin tai kirjastoon.

Vierailija
9/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vähätellä, mutta yrittäkää olla nolostelematta sillä suurinosa tietää että hälytys voi tulla niin paljon monesta muustakin kuin varastamisesta eli harva on teitä tuomitsemassa. Ikävää tietysti tuo ap:n tutkittavaksi joutuminen, mutta hävetä sun ei sitä tarvii. Ja jos joku miettii, että mistä monesta muusta asiasta niin tiedän esimerkiksi tapauksen jossa ihmisen uuteen lompakkoon oli jäänyt joku hälytin jonka paikantaminen oli tosi vaikeaa. Pääsi kyllä ulos liikkeestä josta sen osti, mutta muualla hälyt soi yhtenään eli kurjaa toki, mutta hävetä ei tarvii.

Vierailija
10/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tilanne kivalta tunnu kun omalle kohdalle sattuu, mutta suurin osa hälytyksistä on aiheettomia, vanha häly aktivoitunut, kassalla häly jäänyt poistamatta, häly pesulapussa/ kengänpohjan sisällä jne. Melkein yllätyin viimeksi kun näpistelijä jäi kiinni hälyporttien takia😄

Vierailija
11/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli joku häly kengän korossa sisällä. Oli useampi aiheeton hälytys uudehkoilla kengillä, ennen kuin oli joku vartija hoksannut, että näitä on ollut ennenkin. Sit yhdellä toisella oli lompakossa tarrahäly, sekin siitä erikoinen, että oli jo monta kauppaa käynyt, mutta sitten vasta Prismassa huusi.

Vierailija
12/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa vaatteissa tosiaan nykyään se pesulapun näköinen hälytin. Mulla Lidlissä hälytti joku Tokmannilta ostettu paita ja meni kauan ennenkuin älysin. Muualla ei hälyttänyt, vain Lidlissä.  Tosi ärsyttävää.

Seur.kerran kun menin Tokmannille, myyjä sanoi mulle siitä hälyttimestä, mutta olis ollut kiva jos olisi sanottu jo silloin ekalla kerralla.

Vierailija
13/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran yhden elektroniikkapelin kanssa sama, myyjä sit sitä testasi ja meni portissa eestaas eikä lähtenyt millään pois. Me vaan odotettiin rauhallisena eteisessä, myyjä alkoi olla itse jo punainen. Lopulta sanoi, ettei voi tälle mitään, menkää vaan, mut ei kannata kauppoihin sitä ottaa.

Vierailija
14/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä punaisempi naama sitä todennäköisemmin on myös varastanut.

Vierailija
15/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hälytti kerran Prismassa eskarilaisen uudet kengät jotka oli ostettu Cittarista, mut samaiset kengät ei hälyttänyt enää seuraavalla kerralla vaikka poika sitä pelkäs.

Vierailija
16/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme porukalla Tahkolla ja laskettelemassa ja olin kaivanut kotoa kaikille laskettelukortit. reissun jälkeen kortit jäi (4kpl) jäi toppatakin käsitaskuun ja Cittarissa alkoi hälyttämään ja sitä tutkittiin ja tutkittiin, ennen kuin vartija hoksasi kysyä asiasta. Kahdella kortilla ei hälyttänyt, kolmesta en muista, mutta neljällä hälytti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi