Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kuntosaleista tullut uusi iskupaikka??

Vierailija
03.03.2018 |

Siis mitä ihmettä!! Pakko avautua.

Olen naimisissa, keski-ikäinen vielä. Olen innostunut elämäntapamuutoksesta kun piti erään ison tyra leikkauksen takia laihduttaa jne. Tein ison elämäntapamuutoksen johon kuului painon pudotus, terveelliset elämäntavat, ja urheilu. Olen käynyt säännöllisesti vuoden salilla, minulla on kehotyyppi johon kertyy helposti lihasta. On suorastaan naurettavan helppoa ollut saada lihaksia, PT sanoi, että kuulun niihin harvoihin geenilotossa voittaneisiin joiden ei tarvitse kuin näyttää kropalle rautaa niin saa tuloksia aikaan. Kroppa siis on kuosissa, en edes halua tästä yhtään enempää lihasta, haluan näyttää naiselliselta naiselta.

Mutta siis asiaan. Ihan viimeaikoina treenatessa on alkanut sadella miehiltä iskuyrityksiä salilla. Ja 100% en ole flirttaillut en hymyillyt tai edes katsonutkaan kenenkään perään tmv. Sormuksia en käytä, kun ne ovat jääneet isoiksi ja tippuvat sormista. Säästän juuri paraikaa rahaa , että sormusten pienennyksen yhteydessä vihki- ja kihlasormukseni muutetaan samalla tietynlaisiksi, eli mallinmuutos.

Juuri pari päivää sitten eräs mies kyykätessäni tarjoamaan apuaan tekniikkaneuvonnassa (joka oli kyllä aiheellista) jonka otin kiitollisuudella vastaan kun oikeasti tiedän että en sitä osaa vielä tehdä ihan oikeaoppisesti, siksi en juurikaan kyykkää vaan teen muita saliharjoituksia.
No, kaikki meni ok, mies toki kosketteli kun korjasi asentoa jne. Jäi sit juttelemaan, ja yht äkkiä halasi, katsoi silmiin ja sanoi että olen ihana, halusi antaa käyntikorttinsa, kertoi myös facesivuistaan ja pyysi ottamaan yhteyttä.

Ja tässä yksi esimerkki.

Onko muilla kokemusta vastaavasta? Onko salipaikoista tullut nykymaailmassa iskupaikkoja? Ajattelin siirtyä naistensaliin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 3v käynyt salilla nyt enkä ole yhtään naista yrittänyt iskeä tai flirttailla vaikka olen sinkku. Ei tulisi mieleenkään harrastaa moista salilla, siellä ollaan treenaamassa.

M35

Vierailija
22/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mut oon nähnyt kun keski-ikäinen äijä yrittää iskeä nuorta jumppaohjaajaa, varattua. Taitaa heille sitä tapahtua useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa iskeä kaupassa, ei töissä, ei baarissa, ei harrastusten parissa, tinderissä seuraa saa vaan mallin näköiset, nettitreffeissä kukaan ei vastaa et ei sitten puhuta kellekkään mitään enää missään. Ilmeisesti pariutuminen tapahtuu yhtäkkiä tietämättä mitään.

Vierailija
24/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käy salilla koska siellä aina joku nainen tuli viereen "treenaamaan", odottaen selvästi pelin avausta minulta. Haluan treenata, en leikkiä yläasteikäisten teerenpelejä tai hankkia ahdistelusyytöksiä manspreadaamalla vahingossa naisen suuntaan kun teen sarjaa.

Vierailija
25/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viiskymppisten oon nähnyt iskevän en muiden. Salilla käynyt 28 vuotta.

Vierailija
26/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä sen tyypin, joka yrittää kuntosalilla halata toista, vierasta ja hikistä suomalaista..

Vierailija
27/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. En koe olevani hottis, olen mielestäni ihan tavis keski-ikäinen. Siksi mainitsin ikähaarukan kun muulin että tällaisena keski-ikäisenä ei todellakaan ole ns vientiä, olenhan ”yli-ikäinen”.

Ja kuulkaas, kuvailin kroppaani siksi että olen kiitollinen sille, että kaksi lasta synnytettyään se silti toimii, ja jopa kerrankin jokin asia on sille helppoa eli lihasmassan kerryttäminen. Minulla ei ole mitään vääristynyttä kuvaa kehostani, olen lähinnä kiiyollinen että lukuisista kaikista leikkauksista huomimatta se toimii, ja jopa on ns urheilullinen. Edelleen olen leikkausjonossa. Terveys ei ole minulle itsestäänselvyys.

Mutta te kaikki tuomitsijat, helpointa tässä elämässä on aina valittaa ja arvostella muita vai mitä? On niin helppo ajatella että vika on ykin jossakin toisessa.

Vierailija
28/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt kohta 15 vuotta salilla eikä kukaan nainen ole koskaan tullut iskemään. Nykyisellä salilla asiakaskunnasta ehkä 40% naisia

Vierailija
29/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole tullut kukaan koskaan salilla iskemään, vaikka ihan timmi ja nätti naikkonen oon omasta mielestäni :)

Vierailija
30/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa iskeä kaupassa, ei töissä, ei baarissa, ei harrastusten parissa, tinderissä seuraa saa vaan mallin näköiset, nettitreffeissä kukaan ei vastaa et ei sitten puhuta kellekkään mitään enää missään. Ilmeisesti pariutuminen tapahtuu yhtäkkiä tietämättä mitään.

Baarissa saa iskeä jos on sen verran tilannetajua että osaa katseella arvioida onko nainen sille avoin ja osaa olla kohtelias. Harrastuksissa ja töissäkin on ihan sallittua tutustua, ja tutustuessa pitäisi kyllä käydä ilmeiseksi onko naiseen sopivaa ottaa asiallisesti ja kohteliaasti yhteyttä muulla ajalla. Joissain kaupoissa on käytössä sinkkukorit (:D aina huvittaa), että jos on naisella sellainen kourassa niin eikun iskemään!

Kannattaa hankkia ystäviä joilla on ystäviä, sitten voit vaikka illanistujaisissa tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
31/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä on tietysti monia, mutta itse ajattelen että lähes missä vain saa yrittää iskeä, kunhan ei jää jankkaamaan jos toinen kieltäytyy.

Vierailija
32/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä on tietysti monia, mutta itse ajattelen että lähes missä vain saa yrittää iskeä, kunhan ei jää jankkaamaan jos toinen kieltäytyy.

Eikä "iske" asiattomilla ja/tai seksistisillä kommenteilla.

Vierailija
33/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla on tänä vuonna jo 2 kertaa mies yrittänyt iskeä 16-vuotiasta tytärtäni. Eka oli joku parikymppinen ja toinen sanoi olevansa 28-vuotias.

Vierailija
34/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vältän katsekontaktia kaikkien muiden kuntoilijoiden kanssa, pidän yllä sellasta vähän vittuuntuneen näköistä ilmettä ja kuuntelen musiikkia. Näillä eväillä olen yleensä saanut olla rauhassa, mutta silti muutamia iskuyrityksiä on mahtunut mukaan.

Vierailija
35/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en käy kuntosaleilla.

Vierailija
36/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 3v käynyt salilla nyt enkä ole yhtään naista yrittänyt iskeä tai flirttailla vaikka olen sinkku. Ei tulisi mieleenkään harrastaa moista salilla, siellä ollaan treenaamassa.

M35

Herrasmies. Ap.

Vierailija
37/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilta saa aina.

Vierailija
38/38 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti onneaan saa koittaa, miten helvetissä ihmiset pariutuisi jos ei ottaisi kontaktia naiseen, joka kiinnostaa? Pakit jos tulee niin se on siinä mutta jos kiinnostus herää myös naisella niin äkkiä ollaan alttarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan