Onko kuntosaleista tullut uusi iskupaikka??
Siis mitä ihmettä!! Pakko avautua.
Olen naimisissa, keski-ikäinen vielä. Olen innostunut elämäntapamuutoksesta kun piti erään ison tyra leikkauksen takia laihduttaa jne. Tein ison elämäntapamuutoksen johon kuului painon pudotus, terveelliset elämäntavat, ja urheilu. Olen käynyt säännöllisesti vuoden salilla, minulla on kehotyyppi johon kertyy helposti lihasta. On suorastaan naurettavan helppoa ollut saada lihaksia, PT sanoi, että kuulun niihin harvoihin geenilotossa voittaneisiin joiden ei tarvitse kuin näyttää kropalle rautaa niin saa tuloksia aikaan. Kroppa siis on kuosissa, en edes halua tästä yhtään enempää lihasta, haluan näyttää naiselliselta naiselta.
Mutta siis asiaan. Ihan viimeaikoina treenatessa on alkanut sadella miehiltä iskuyrityksiä salilla. Ja 100% en ole flirttaillut en hymyillyt tai edes katsonutkaan kenenkään perään tmv. Sormuksia en käytä, kun ne ovat jääneet isoiksi ja tippuvat sormista. Säästän juuri paraikaa rahaa , että sormusten pienennyksen yhteydessä vihki- ja kihlasormukseni muutetaan samalla tietynlaisiksi, eli mallinmuutos.
Juuri pari päivää sitten eräs mies kyykätessäni tarjoamaan apuaan tekniikkaneuvonnassa (joka oli kyllä aiheellista) jonka otin kiitollisuudella vastaan kun oikeasti tiedän että en sitä osaa vielä tehdä ihan oikeaoppisesti, siksi en juurikaan kyykkää vaan teen muita saliharjoituksia.
No, kaikki meni ok, mies toki kosketteli kun korjasi asentoa jne. Jäi sit juttelemaan, ja yht äkkiä halasi, katsoi silmiin ja sanoi että olen ihana, halusi antaa käyntikorttinsa, kertoi myös facesivuistaan ja pyysi ottamaan yhteyttä.
Ja tässä yksi esimerkki.
Onko muilla kokemusta vastaavasta? Onko salipaikoista tullut nykymaailmassa iskupaikkoja? Ajattelin siirtyä naistensaliin.
Kommentit (38)
Ei oo kokemusta, mutta kiitti vinkistä. Salille heti!!!
Tuota se on ollut jo pitkään sekasaleilla. Minua ei ole koitettu iskeä mutta tosi montaa kaveria on. Ihan tavis naisia,ilman meikkiä ja normi treenivaatteissa, ei siis ole mitään itsensätyrkyttäjiä vaan treenaavat ihan tosissaan. On kyselty kahville ja treffeille ja flirttailtu. Tosi mukavia naisia että ei siinä mielessä tietysti ihme mutta eivät tykkää kun ei saa treenata rauhassa. Itse olen melkein aina käynyt vaan naisten saleilla että saa varmasti olla rauhassa.
Rivien välistä luettuna olet kyllä sellainen flirtti & kehuja kalasteleva persoona, varmasti lähetät tietynlaista signaalia ympäristöön. Viestiisi on ympätty pitkä selostus kuinka hotti olet yms. Itsetutkiskelun paikka.
Sehän nyt on miesten keskuudessa yleisesti tiedossa, että salille lähdetään tsiigailemaan timmejä kinkkuja. Voi pojat, kun onkin aina kavereille kerrottavaa kun käyty salilla!
Ap, missä salilla käyt ? Tahtoo kans samanlaista kohtelua, voisit ohjata sun perääsi haikailevat suoraan treadmillille jossa taivallan tätä matkaani. Thanks
Minulla miehenä on aina kireät trikoohousut jalassa salilla. Tapani on kun näen hemaisevan naisen salilla, menen heti vääntämään hauistani käsipainoilla naisen katsesektoriin. Huomaan kun naiset tuijottavat sykkivää haarustani ja lihaksikkaita käsiäni. Kun havaitsen naisen kiihottuneen näystä, menen kysymään numeroa. Toimii aina.
tuskin mutta esim. sarjapettäjät/-kaatajathan iskee naisia joka paikassa, koska aina jostain löytyy joku joka antaa, eikä niillä kymmenillä pakeilla ole sitten enää mitään väliä kun pääsee pimpille
Miehet haluavat naisen, joka pitää kroppansa timminä, joten iskevät salilla.
Katsos kun tietyn iän (vakiintumisvaiheen) jälkeen ei baareissa enää liiku ns. tasokas aines kun "kaikki hyvät on jo viety". Jos haluaa seksiä oman ikäisiltään niin tuo on niitä harvoja paikkoja jossa voi yrittää iskeä.
Jätä seuraavalla kerralla karvat ajelematta ja laita pikku shortsit ja toppi. Karistaa ainakin ne ällöimmät pleijerit. Mut epätoivoisimmat ja sattunnaiset karvafetissisedät saattavat silti lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä luettuna olet kyllä sellainen flirtti & kehuja kalasteleva persoona, varmasti lähetät tietynlaista signaalia ympäristöön. Viestiisi on ympätty pitkä selostus kuinka hotti olet yms. Itsetutkiskelun paikka.
Tämä. :D Ihan mielenkiintoista kyllä kun monet eivät tunnu tajuavan, kuinka jatkuvasti kehuvat itseään ja viesteistä näkee, että toisten huomio on aivan tajuttoman tärkeää. Viattomin silmin sitten väitetään, ettei kyllä yhtään sellaista tahdota eikä tulisi mielenkään pikkasen flirttailla treenin lomassa. öööö...
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mitä negailua. Et usko kun kerroin että en flirttaile, enkä lähetä mitäön signaaleja. Mutta usko sinä huviksesi mitä uskot, jos siitä sulle tulee helpompi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, mitä negailua. Et usko kun kerroin että en flirttaile, enkä lähetä mitäön signaaleja. Mutta usko sinä huviksesi mitä uskot, jos siitä sulle tulee helpompi olo.
Lähes puolet sun pitkästä aloituksesta on vain sen kuvailua, kuinka upea, maagisesti muokkautuva ja lihaksikas vartalo sulla on. Kyllä susta saa sellaista kuvaa, että toivot myös muiden kiinnittävän siihen huomiota. Eli luultavasti uuden vartalon myötä itsetunto on kohonnut, ja olet alkanut enemmän tai vähemmän tiedostamatta hakemaan huomiota muilta miehiltä salilla ja totta kai sitä sitten saat.
Jaa. Olen 29-vuotias kauniskasvoinen, ihan ok-kroppainen nainen, joka käy 3-5 krt/vko ns. "äijäsalilla", eikä ole kukaan kertaakaan tullut iskemään. Jotkut ovat kyllä katselleet pitkään, mutta olen niin ujo (ja naimisissa), että käännän itse katseeni heti pois, jos huomaan jonkun katsovan. Siksikö kukaan ei tule iskemään? Vai olenko sittenkin vain niin ruma? :D Ihan kiva olisi noin itsetunnon kannalta, jos joku yrittäisi iskeä. Mutta kiva tietty jos 5-kymppisiä isketään, mutta minua ei. Jes.
Niillä sormuksilla on maaginen suoja. Käytin itsekin joskus ihan sinkkunakin.
On kyllä salilla tultu iskemään, mutta ei noin kummallisella tavalla. Ei salilla eikä muuallakaan. Ehkä ap:n tekniikka oli pielessä, ja lähestyjä oli palveluksiaan kauppaava PT kun antoi käyntikortinkin? Koko aloitus muutenkin huokuu vääristynyttä minäkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Niillä sormuksilla on maaginen suoja. Käytin itsekin joskus ihan sinkkunakin.
Hauska sinällään, että naisilla toimivat miehenkarkottimena koska miehet pelkää että pian on oven takana joku 2-metrinen Rane ja vetää tyrpaan. Miehillä taas päinvastainen vaikutus, koska nainen saa tuplapojot itsetunnolleen iskettyään varatun miehen eikä samaa vaaraa murhanhimoisesta aviopuolisosta.
Ei