Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma parisuhteessa

Vierailija
03.03.2018 |

Järjestin lapseni hoitoon viikonlopuksi, jotta voitaisiin viettää miesystäväni kanssa kahdenkeskistä aikaa. Tänä aamuna mies ilmoitti, että aikoo pelata koko päivän kavereidensa kanssa. Minä tietysti turhauduin ja loukkaannuin, koska olisin voinut viettää aikaa myös lapseni kanssa ja nyt lapsi on turhaan hoidossa. Ja koska joku kuitenkin kysyy, niin kyllä, mies tiesi että järjestän lapselleni hoitopaikkaa, ja ainakin minun ymmärtääkseni sovimme yhdessä että vietetään laatuaikaa yhdessä. Ja jos ymmärsinkin väärin, olisi mies voinut korjata harhaluuloni. Mikään 24/7 suhde meillä ei ole, emme asu yhdessä, ja minulla on lapsivapaita harvemmin kuin kerran kuussa.

Ylireagoinko, kun minulle tuli tunne, että tämä mies ei ole sellainen, jonka kanssa kannattaa alkaa perhettä perustamaan yhteisiä lapsia tekemään?

Ylireagoinko, kun minulle tuli tunne, että mies ei arvosta minua tarpeeksi ja on suoraan sanottuna kypsymätön?

Miten itse reagoisit ja toimisit ko tilanteessa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä lähtisi tuollaisen miehen kanssa lapsia tekemään. Sä päätyisit nekin hoitamaan yksin, kun miehen pitää saada pelata.

Vierailija
2/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä?

Ap

No kuka mies tahtoo tapailla yh- äitiä? Tuskin mies muutoinkaan on sinusta kiinnostunut. Todennäköisesti meni treffeille jonkun toisen kanssa, joka on nuorempi ja joka ei kanna mukanaan mitään valmista " perhepakettia"

Vierailija
4/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies tulee käymään luonasi huomenna.

Vierailija
5/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jatkoon tuollainen mies. Jätä se.

Vierailija
6/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tuomita ketään näin vähillä tiedoilla, mutta veikkaan, että 80% todennäköisyydellä miehen kaveri-illat ja vastaavat lisääntyisivät sitä mukaa, kun suhteenne kehittyisi.

Vierailija
7/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että ei oikein vielä yhden tapauksen perusteella voi antaa mitään suositusta. Mitä muuta tapaukseen liittyy? Jos oli jotain riidanpoikasta muuta kuin tähän liittyen, niin sitten voisi ymmärtää tämän olevan taustasyynä. Onko teillä vielä niin tuore suhde, että on vielä pääosin ns. omia menoja? Silloin toinen voi ajatella tämän olevan ihan normaalia. Mutta jos on kyse vakavammasta suhteesta ja tekee tällaisen, ja vielä huomautuksen jälkeenkin on lähdössä sille bileisiin, niin jonkinmoisesta epäluottamuksesta tai kiinnostuksen vajeesta voi olla kyse. Tämäkään ei vielä välttämättä tarkoita ettei hän ihailisi ja olisi kiinnostunut sinusta, jokin arkeen liittyvä epäkohta saattaa häiritä hänen syttymistään.

Vierailija
8/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet ihan syystä loukkaantunut. Mies ei kuitenkaan lapsettomana(?) välttämättä ihan ymmärrä tilannetta kuten sinä.

Koeta turhautumisesi läpi saada fiksusti selitettyä hänelle miksi tilanne sinua suututtaa (lapsi turhaan hoitoon, ei yhteistä aikaa, hänen välinpitämättömyytensä jne) ja miten toivoisit asiat jatkossa hoidettavan.

Jos vastakaiku on luokkaa "lol, chillaa, se on vaan yks ilta", niin ei se siitä miksikään muutu. :/

Vierailija
9/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi se mies sitten asetti pelaamisen teidän sovitun yhdessäolon edelle? Oliko jotain selitystä?

Vierailija
10/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ole tehnyt häneen vaikutusta ja mies ei ole kiinnostunut sinusta. Roikut miehessä liikaa ja hän ei ole valmis isiksi jonkun toisen miehen kakaralle. Kaverit menevät sinun edellesi mennen tullen nyt ja tästä eteenpäin.

Vierailija
11/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miksi se mies sitten asetti pelaamisen teidän sovitun yhdessäolon edelle? Oliko jotain selitystä?

Ei ollut muuta selitystä kuin se, että hän vaan halusi pelata. Pelailee tosi ahkerasti, monta kertaa viikossa, se on hänen harrastuksensa. Ei se minua muuten häiritsisi, mutta kun meillä on kahdenkeskistä aikaa todella harvoin. Lapsi on hoidossa noin kerran kuukaudessa.

Itsekin mietin, että josko miestä alkoi vaan ärsyttämään minun naama. Ei kyllä kauhean hyvä lähtökohta vakavammalle parisuhteelle. Tai itse en ainakaan halua suhdetta, jossa miehen harrastukset ja kaverit menevät meidän suhteen edelle. Ja tällä tarkoitan sitä, että olen kuitenkin hommannut hoitopaikan lapselleni, joten miksi juuri tämä päivä piti pyhittää täysin pelaamiselle.

Riitaa ei ollut, ja vaikka olisi ollutkin, eikö sellaiset pitäisi toimivassa parisuhteessa selvittää heti, eikä vaan vetäytyä?

Ap

Vierailija
12/13 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies joku lapsi vai?

Vierailija
13/13 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehellesi pelaaminen on tärkeämpää kuin sinä. Ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme