Miksi joku mieheksi itseään kutsuva ajattelisi vain omaa nautintoaan?
"Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan", todetaan kieli poskessa monesti erityisesti miesten toimesta. Varmasti on "miehiä", jotka oikeasti ajattelevat näin. Itse olen mies, ja minulle on suorastaan kunnia-asia pitää aina huolta siitä, että naisen nautinto on etusijalla ja vasta sen jälkeen oma. Rakastan antaa suuseksiä ja teen sen sellaisella antaumuksella, että varmasti ei unohdu ihan heti. Itse "aktissa" yritän sitten pitkittää omaa laukeamistani, kunnes nainen on lauennut ainakin kerran, mutta mielellään useammin. Joskus toki tulee vastaan naisia, jotka eivät kykene saamaan yhdynnässä orgasmia, mutta heidät pitää sitten saattaa autuaaseen olotilaan muilla keinoilla. :)
T: herrasmies
Kommentit (7)
Vaikea sanoa mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu. Seksissä itsekeskeisiä naisiakin on, eli kyllä tämä on minusta enemmän persoona- eikä sukupuolikysymys.
Minulle naisena on miehen nautinto vähintään yhtä tärkeää kuin omani, ellei tärkeämpikin. Se on minusta osoitus rakkaudestakin.
Mieheni pystyy ottamaan suikkaria vastaan eikä muista/jaksa antaa vastapalvelusta takaisin. Kaipa hän tuumaa, että jos ei erikseen sanota ei tarvitse tehdä mitään. Minä puolestaan odottaisin pyytetöntä ehdotusta joten jätän vonkaamatta.. no, omapa on menetykseni. Saan hyvin helposti orgasmin joten ei mun kanssa tarvitsisi kovin töitäkään tehdä.
Mukavaa että sinä olet luonteeltasi toista huomioiva, se tekee sinusta ihanan rakastajan ja nautit itsekin silloin seksistä enemmän.
No ihmiset ovat jotkut sellaisia.
Itse naisena saan orgasmin yleensä nopeasti ja jopa monta, mutta minulle miehen nautinto on erittäin tärkeä. Kiusoittelen ja esileikittelen, vaikka se sitten tarkoittaisi että mies purkautuu ekalla työnnöllään. Seuraavalla kierroksella kestää pitempään. Jo se, että saa miehelle aikaan armottoman stondiksen on kiihottavaa. Sen helpottaminen eri tavoilla vielä enemmän.
Eli on ihmisiä, jotka ovat hyvin itsekeskeisiä, ja sitten meitä, joille partnerin nautinto on niin ihana elämys että melkein saa itsekin orgasmin.
Joskus vaan syöksyttää liikaa eli pari työntöä ja se on siinä etenkin jos naiseni on kiusannut ja kutitellut kullia tai muuten vaan ääretön panetus päällä. Se kun pääsee viimein purkautumaan sinne just hänen tiukkaan kuumaan on niin uskomatonta että ei hetkeen ees ajatus kulje ja sit haluais nukkua.
Vaimoni on mua reilut 10 v vanhempi ja himot on kovat ja pyrin hänetkin tyydyttämään mutta aina ei jaksa. Toisaalta jos vaimo sit hoitelee itsensä siinä vieressä niin ihmeesti alkaa taas seistä eikä ihan vähän. Eilenkin just tällasessa tilanteessa tuli raudanluja seisokki. Nautti mies, muna ja nainen.
Ja toisilla tosiaan on hyvin herkässä, ei pysty pidättämään.
Mun mies ei anna suuseksiä eikä tykkää tai jaksa sormettaa. Aika kuivaa on siis meidän esileikit, koska se on vaan sitä että minä otan suihin ja runkkaan häntä. En ymmärrä minäkään miksi näin on, kyllä jonkun miehen olisi tämä selitettävä. Omani ei osaa kertoa, ei vaan tule kuulemma mieleen että pitäs jotain tehdä ja oma nautinto häiriintyy jos rupeaa miettimään mitä toinen haluaa. Minä kiihotun itse miehen koskemisesta ja vaikea ymmärtää että kaikki ei vaan koe samanlailla.
Sanomattakin on selvää että mun mies ei siis ole kummoinen petikaveri.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei anna suuseksiä eikä tykkää tai jaksa sormettaa. Aika kuivaa on siis meidän esileikit, koska se on vaan sitä että minä otan suihin ja runkkaan häntä. En ymmärrä minäkään miksi näin on, kyllä jonkun miehen olisi tämä selitettävä. Omani ei osaa kertoa, ei vaan tule kuulemma mieleen että pitäs jotain tehdä ja oma nautinto häiriintyy jos rupeaa miettimään mitä toinen haluaa. Minä kiihotun itse miehen koskemisesta ja vaikea ymmärtää että kaikki ei vaan koe samanlailla.
Sanomattakin on selvää että mun mies ei siis ole kummoinen petikaveri.
Jätä se itsekäs paska!
Tuollainen aloituksen valkoritarointi ja itsensä kruunaaminen on jotenkin ärsyttävää. Kyllä - joskus tuollainen toiminta on todellakin nautinnollista, mutta toisena hetkenä taas se on molemmille parasta, kun vaan kiskaistaan housut nilkkoihin ja pannaan vain ja ainoastaan oma nautinto mielessä.
Se on vähän niin, että jos toisella on koko elämänsä ollut joku aina toisen huomioiva ryijynnuolija, niin se kaipaa kunnon eläimellistä duunaria. Ja sama toisin päin.
Eli varianssia ja yllätyksellisyyttä pitää olla seksielämässä, että se sytyttäisi kerta toisensa jälkeen.
Ei edes naisilta vastauksia? :)