Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies väittää ettei hänellä ole tyyliesikuvia. Onko yleistäkin?

Vierailija
03.03.2018 |

Vaikeuttaa muutenkin kun ei tiedä mistä ottaa mallia kun ostaa sille vaatteita.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tyyliesikuva?

Terveisin 4kymppinen nainen

Miten sinä ostat vaatteesi?

Oletko kuullut kaupasta. Sinne voi kävellä sisään, katsella mieluisia riepuja, sovittaa ja ostaa ne mitkä sopii päälle ja on kivan näköisiä. Näin me normaalit ihmiset toimimme.

Vierailija
22/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoisit mitä sillä miehellä on päällä ja siitä päättelisit?

Ei sillä näytä olevan mitään tavoitetta pukeutumisessaan. Siksi kai kysyinkin siltä kenen tyyliä tavoittelee! Jos ostan sille ocbd:n niin tunteeko se sen omakseen, ja alkaako elää sen mukaisesti?

Kukaan järkevä ihminen ei tavoittele kenenkään toisen tyyliä. Ja useimmat eivät edes tavoittele mitään tyyliä, kunhan ostavat vaatteita, joista tykkäävät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole.

Pidän huolen omista asioistani, mitä se mulle kuuluu mitä muut laittaa päälleen.

Minä laitan päälleni sitä mistä minä tykkään, enkä sitä mitä joku muu itsensä päälle laittaa.

Vierailija
24/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tyyliesikuva?

Pidän silmät auki kun kuljen vaatekaupassa...

T. toinen N40+

Vierailija
25/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä näytä olevan mitään tavoitetta pukeutumisessaan. Siksi kai kysyinkin siltä kenen tyyliä tavoittelee! Jos ostan sille ocbd:n niin tunteeko se sen omakseen, ja alkaako elää sen mukaisesti?

Voisitko  sinä ymmärtää että  on olemassa ihmisiä jotka eivät tavoittele kenenkään muun tyyliä tai  elämäntapaa?Vaikka sä olet copycat vailla ainuttakaan omaa ajatusta niin kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä. Anna sen miehen ostaa itse ne kuteensa ja unohda kaikki tyylijutut. Ei se ala elää silleen kuin markkinoija haluaa koska sillä on aivot ja se käyttää niitä, toisin kuin puolisonsa joka kirjoittelee tänne päivän tyhmimmän jutun.

Ei voi olla noin vaikeaa...Onko  sulla itselläs ainuttakaan omaa juttua jota ei ois apinoitu joltain turhalta julkimolta? Tajuatko että susta tai miekkosesta ei tule yhtään enemmän julkimoa vaikka kopioisitte kaikki asusteet alkkareita myöten joltain ihmiseltä joka saa rahaa siitä  että se mainostaa (ilmaiseksi saamiaan) vaatteita julkisuudessa?

Vierailija
26/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään jolla olisi tyyliesikuva.

Vierailija
27/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooo, nythän on sitten vapaat kädet. Kerro, kuka on sun tyyliesikuvasi, niin keksitäänpä ihan porukalla hienosti yhteensointuva tyyliesikuva miehellesi, niin ostohommasi helpottuu. Minkä verran tyyleissä olisi hyvä olla kontrastia, että ne vahvistaisivat toisiaan? Jing ja jang.

Yhteisössä on voimaa!

Vierailija
28/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse itseni tyyliesikuva. Ostan sellaisia vaatteita joista itse tykkään.

Vierailija
29/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis paitsi että ihmisen pitäisi apinoida jonkin julkisuuden henkilön vaatetusvalintoja, ne vaatteet määrittelisivät myös jotenkin ihmisen elämän sisällön?

Mitä ihmettä, oletko tosiaan täysi-ikäinen ihminen, ap, vai mahdollisesti trolli? En ymmärrä lainkaan ajatusmaailmaasi.

Vierailija
30/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauskin aloitus pitkään aikaan, kiitos siitä!

Vierailija
31/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on ocbd? Pakko-oireinen suolistotulehdus?

Vierailija
32/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis paitsi että ihmisen pitäisi apinoida jonkin julkisuuden henkilön vaatetusvalintoja, ne vaatteet määrittelisivät myös jotenkin ihmisen elämän sisällön?

Mitä ihmettä, oletko tosiaan täysi-ikäinen ihminen, ap, vai mahdollisesti trolli? En ymmärrä lainkaan ajatusmaailmaasi.

Olisi kyllä kätevää, jos jonkin vaatteen ostamalla saisi miehen käyttäytymään halutulla tavalla!

Vierailija
33/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena esikuvani oli Arnold schwarzenegger ja pukeuduinkin nahkatakkeihin ja reisitaskuhousuihin kuten hänkin elokuvissaan ja pidin samanlaista pystytukkaa. Joo aika naurettavaa. Nykyään esikuvia ei ole ja pukeudun miten sattuu ja lyhyttä tukkaa pidän ainoastaan helppouden takia, kenenkään silmää ei ole tarvetta miellyttää millään tyyleillä.

Vierailija
34/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tyyliesikuva?

Menen vaateliikkeeseen, katselen tarjontaa, valitsen itseäni miellyttävät, sovitan, ostan parhaat. Tai vastaavat toimet netissä.

Miten sinä? Menet idolisi kuvan kanssa kauppaan ja ostat mahdollisimman samanlaisen asun, vai?

Vierailija
35/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on, Jack Bauer.

Tästä olis kiva keskustella, mutta mulla ei ole aavistustakaan, mitä Jack Bauerilla on yllä.

Vierailija
36/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies kyllä tarvisi tyyliesikuvan

Vierailija
37/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla tyyliesikuva? Kuka?

Mua oikeesti kiinnostaa, kertokaa ny ees joku!

Vierailija
38/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmann- miehet ovat hyviä ja edullisia esikuvia. Myöskin esimerkillisesti homouteen vivahtavia.

Vierailija
39/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ulkoministeri myös perinteisine suomalaisine kehonkuvineen sekä nykyaikaisilla mielipiteillään on oiva esikuva!

Vierailija
40/48 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on, Jack Bauer.

Tästä olis kiva keskustella, mutta mulla ei ole aavistustakaan, mitä Jack Bauerilla on yllä.

Kilpailukaudella spandexia.