Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miehen luona kylässä, eikä tarjonnut kuin kaksi vajaata viinilasia

Vierailija
03.03.2018 |

Seinät täynnä omia ala-asteen luokkakuva, vanhoja hiihdon tms kunniakirja vuodelta 96 jne. Toin itse kaikkea herkuteltavaa ja onneksi. Olisin kuollut nälkään. Viiniä käännös ei saanut enempää ottaa.

Noh päädyimme kuitenkin petipuuhiin. Ei tuntunut missään ja kun touhujen loputtua sanoin että jäi vielä kauheat halut niin sanoi noh onneks on aamulla aikaa. Aletaan nukkumaan. Mies 29v. ilmeisesti melko kokematon. Oli hänen kanssa toki ihan mukavaa ja jokin hänessä vetoaa mutta en kyl jaksa alkaa opettajaksi..jokan asiassa. Tärkeintä oli hänelle tyydyttää vain omat tarpeet ja sitten nukkumaan.

Nyt hän nukkuu ja lähden menemään ihan just kun bussit tulevat :D

Onko jotkut miehet noin jotenkin ajattelevat vain itseään vai oliko kokemuksen puutetta ottaa nainenkin huomioon?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitkä typot. Vitsit sanakirja vääntää kaikki sanat uusiksi.

Ap

Vierailija
2/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seinät täynnä omia ala-asteen luokkakuva, vanhoja hiihdon tms kunniakirja vuodelta 96 jne. Toin itse kaikkea herkuteltavaa ja onneksi. Olisin kuollut nälkään. Viiniä käännös ei saanut enempää ottaa.

Noh päädyimme kuitenkin petipuuhiin. ---

Omalla toiminnallasi varmistit sen, että mies tekee jatkossakin samoin. Mikään ei rohkaise häntä muuttamaan käytöstään. Et edes sinä itse vaatimalla parempaa kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit sänkyyn? Uhhuh.

Vierailija
4/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olet löysä lerppakorva?

Vierailija
5/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh päädyimme kuitenkin petipuuhiin. ---

Omalla toiminnallasi varmistit sen, että mies tekee jatkossakin samoin. Mikään ei rohkaise häntä muuttamaan käytöstään. Et edes sinä itse vaatimalla parempaa kohtelua.

No joo, paitsi jos mies alkaa herättyään miettimään mihin ap katosi. 

Vierailija
6/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua katsella kännistä naista.

Vierailija
7/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noh petipuuhissa ainakin viimeistään tajusi, että hitto mikä itsekäs mammanpoika.

En edes tajunnut että eihän se edes tarjonnut yhtään mitään mulle kuin vasta aamulla kun oli hiton nälkä. Etsikööt muualta itselleen lelun. Voiko tästä mainita hänelle jotenkin vai antaako vain olla, jos ottaa yhteyttä? Siis hänen kohtelustaan.

Ap

Vierailija
8/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että viinilasien olisi tullut olla täyteen kaadettuja? Vajaa viinilasillinen on täysi annos. :)

Vierailija
9/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua katsella kännistä naista.

Pointti taisi olla, ettei mies tarjonnut mitään syötävää. 

Vierailija
10/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä tässä on pointti vain se, että hän oli huono sängyssä..Itsekäs pelle joka kääntää vaan kylkeä kun omat halut tyydytetty.

Vierailija
11/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä vastoin odotuksia sattuisit poikkeamaan uudelleen tuon miehen luo iltaa viettämään, tee eväspalaset mukaan, ettei tarvitse istua nälkäisenä. Moitit miestä kokemattomaksi, mutta niinpä taidat olla itsekin. Jos haluja oli jäljellä, mikset vietellyt miestä uudelle kierrokselle?

Vierailija
12/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nähdä vaivaa ja tuhlata rahaa, kun ilmankin sai sen minkä halusi...

Vierailija
13/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet kuten muutkin. Otat oman jallupullon kassiisi mukaan ja käyt välillä ottamassa pienet siivut vessassa. Kun koko pullo on mennyt, on olo euforinen.

Vierailija
14/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten voineet esimerkiksi etukäteen sopia, mitä syötte ja juotte?

Entä onko vanhojen muistelu kamala asia? Kenen mielestä ja millä auktoriteetilla? Olisiko ollut ihanampaa jos olisi ollut niitä "live, laugh & love" -tarroja seinät täynnä? Sellainen sieluton valkoinen kämppä?

Ja sitten tämä kitinä netissä vaikka olisit voinut tehdä asioille jo etukäteen jotain - kuka tuollaista naista arvostaa? Ei kukaan.

Vierailija
15/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuollaisia miehiä. Jos nainen on tulossa mun luokse vierailemaan niin tarjoan varmasti kunnon ateriat ja jälkiruoat ja juomiset ja pyrin aina siihen että nainenkin saisi orgasmin.

Vierailija
16/16 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla juoppo lumppu, jolle olisi pitänyt olla kaksi hanapakkausta punettoa ja päälle olisi pitänyt olla koko koripallojoukkueen pamputtamassa koko yön...???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi