Outoa palvelua hautaustoimistossa
Asiakaspalvelijalla farkut jalassa, värikkäät kynnet ja kova meikki. Nämä nyt voisi vielä ymmärtää, mutta kikatteli, väänsi vitsiä, eikä esittänyt edes osanottoa tapaamisen alussa.
Yritti kai keventää tunnelmaa. Tuoreena leskenä minua ärsytti.
Kommentit (9)
Ootko nyt vamasti käynyt oikessa liikkeesä?
jos vahingossa menitkin väärästä ovesta siihen viereiseen meikkikauppaan,
kyllä vamaan kikatteli ja vitsiä väänsi kun asiasi esitit.
Itse olen hautaustoimistossa töissä eikä tulisi mieleenkään tuollainen. Nyt on palkattu väärä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelijalla farkut jalassa, värikkäät kynnet ja kova meikki. Nämä nyt voisi vielä ymmärtää, mutta kikatteli, väänsi vitsiä, eikä esittänyt edes osanottoa tapaamisen alussa.
Yritti kai keventää tunnelmaa. Tuoreena leskenä minua ärsytti.
Minulla vähän samantyyppinen kokemus viime kesänä. Periaatteessa asiallinen, mutta liian hilpeä, hammashymy koko ajan, naurahduksia. Sotki asiakkaatkin kerran ( soitti minulle ihan eri ihmisen hautajaisista) ja tuntui ikävältä kun vainajan nimessä oli kaikissa papereissa sama kirjoitusvirhe eikä sitä korjattu, vaikka huomautimme siitä heti ensimmäisen tapaamisen aikana.. Meille jäi siis kaikki hautajaisiin liittyvät paperit tällä väärinkirjoitetulla nimellä. Olin niin surun murtama etten jaksanut mieltä pahoittaa, mutta ihmetystä herätti. Olisin odottanut asiallista ja osaaottavaa palveluasennetta.
Olisi kannattanut mennä muualle.
Me kävimme ensin yhdessä, jonka kautta ei mitkään erityisjärjestelyt onnistuneet. (Vainaja oli toivonut monimutkaisen paikkaan järjestelyjä) Menimme toiseen, jossa kaikki kävi. Sanoivat voitavansa kaiken.
Ekassa paikassa virkailija oli liian hilpeäkin. Toisessa sellainen vakavan ystävällisen nöyrä. Täydellinen hautaustoimistovirkailija. (Ei ollut edes omistaja ja oli kuulemma ajautunut alalle aivan sattumalta kauan sitten )
Olen järjestänyt äitini ja isäni hautajaiset, ja molemmilla kerroilla saanut hyvin hienotunteista, osaanottavaa ja huomioivaa kohtelua. Ekaa kertaa kun olin asialla he ehdottivat, että jos haluan, niin voisin tulla sulkemisajan aikaan, niin voisin olla ainoa asiakas ja rauhassa. En kuitenkaan ollut itkunen yms, ehkä järkyttynyt ja aika nuori, 22 v, oli siinä tilassa hieno juttu.
Meille kävi samoin appiukon kuolema jälkeen seurakunnan kansliassa, kun mentiin järjestämään papereita/varaamaan aikaa hautajaisiin. Keski-ikäinen naiskanslisti vastasi joka ainoaan asiaan "jess!"
Tuli kyllä järkky olo ja olisin antanut palauteta, jos olisin jaksanut. Kanslistin puoliso kuitenkin pappi,joten pitäis jo senkin puolesta olla käytöstavat halussa. Karseeta...
Hautaustoimistössa sentään oli hyvä palvelu.
Oho.