Miksi minun poikani ei osaa kävellä?
Poikani (11½kk) täytyy olla jollakin tapaa vammainen, koska hän on 4 päivää vanhempi kuin naapurien poika eikä ole vieläkään oppinut kävelemään vaikka naapurien poika on osannut kävellä jo 2 viikkoa! Vaikka laitan pojan monta kertaa päivässä lattialle seisomaan ilman tukea, niin hän vain kaatuu maahan ja alkaa itkemään!
Kommentit (5)
Joo, vaikuttaa tosiaan siltä, että ap:n pitkälle edennyt aivosyöpä on periytynyt ja pesinyt pojan jalkoihin.
Ootko nyt ihan oikeesti tosissas? Jos, niin olet itse vammainen..
Eipä ne lapset opi samaan aikaan asioita. Meillä esikoinen oppi kävelemään 1v4kk kypsässä iässä, puhumaan oppi 10 kk iässä ja ihan normaali on.
Minun poikani (15 v.) ei ole vieläkään oppinut kävelemään, vaikka naapurin tyttö on kävellyt jo 14 vuotta. Vaatii vain kantoliinan käyttöä. On tosi hankalaa käydä ruokakaupassa, kun poika kurottaa kaljatölkkejä ja tunkee ne kantoliinan sisään. Saan potkia vartijoita jaloista jatkuvasti.
Tarpeeksi isoja kantoliinojakaan ei meinaa enää löytyä, eli joudun käyttämään lakanoita. Niistäkin poika valittaa, kun niissä ei saisi olla Batmanin kuvia :(
Minulla on poika, joka ei tule koskaan kävelemään. On pyörätuolissa.
Kyllä nyt on varmasti syöpä jaloissa jos 4 pv nuorempi poika osaa kävellä ja sinun ei. Ei nyt hyvää päivää vie se poikasi hoitoon.
T. opin kävelemään 9kk, sisko käveli vasta 1,5 vuotiaana, kumpikin osaa kävellä ja juosta normaalisti eikä ole ongelmaa