Mies ei halua asentaa paikannussovellusta puhelimeen
Asensin itselleni ja lapsille sovelluksen, josta näkee puhelimen paikannustietojen perusteella, että missä kukin menee. Mies kieltäytyy. Perustelee asiaa sillä, että sovellus vie akkua. Miten tähän pitäisi suhtautua? Eikö mies halua mun tietävän, missä liikkuu?
Kommentit (27)
Sitä pääsevät seuraamaan melkein kuka tahansa, joten en ihemettele ettei tykkää ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä pääsevät seuraamaan melkein kuka tahansa, joten en ihemettele ettei tykkää ajatuksesta.
Millä tavalla?
Ihme Isoveli oot. Ymmärrän jotenkuten että pieniä lapsia seurataan, mutta puolison seuraaminen on kauhee ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tietää missä kukin menee? Eikö riitä, että jokainen sanoo minne on menossa.
Lapset unohtaa aika usein kertoa, minne menevät ja puhelun äänettömällä. Helppoa, kun näkee, että ovat tulleet koulusta kotiin, vaikka eivät vastaakaan puhelimeen. Tai että kenen kaverin luona ovat. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tietää missä kukin menee? Eikö riitä, että jokainen sanoo minne on menossa.
Lapset unohtaa aika usein kertoa, minne menevät ja puhelun äänettömällä. Helppoa, kun näkee, että ovat tulleet koulusta kotiin, vaikka eivät vastaakaan puhelimeen. Tai että kenen kaverin luona ovat. Jne.
No miksi sitä miestäkin pitää kytätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko, että aikoisin erityisesti kytätä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärsin näin.
Miehelläs on oikeus yksityiteen eikä sinulla ap ole mitään oikeutta vakoilla hänen menemisiään.Vastaukseni olisi sama vaikka sukupuolet olis toisin päin.
Tuollainen kyttääminen on törkeää ja asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyttäisit kuitenkin. Hanki jostain parempi itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit. Muuten et olisi tänne asiasta halunnut avautua. Näin Porvoossa.
Taitaa tuo liitto vedellä viimeisiään 🤔
Kuulostat todella pahalta kyttäyspirttihirmulta. Fiksu mies, kun ei suostu tuollaiseen.
Ei munkaan mies halua. Syynä siinä on se että se ei halua että tiedän missä se on.
Minä taas haluaisin sen jotta voisin katsoa missä menee soittelematta kun saa sakkoja luuriin puhumisesta. Esim. Kun hakee lapsen kaverilta lapsi näkis onko jo tulossa, kun ei tuu töistä niin vois katsoo onko ees matkalla, menikö jo kebun ohi...
Yöllä jos herään kolinaan niin voisin tarkistaa onko se mies tullut kotiin vai varas. Nyt mies lähettää viestin kotiin tultuaan ettei tarvitse pelätä.
Kätevä sovellus se on, olisi ollut tarvetta toisinkin päin kun mies on yrittänyt ottaa selvää missä minä olen. Mutta jos toinen ei halua niin ei sit.
Vierailija kirjoitti:
Ei munkaan mies halua. Syynä siinä on se että se ei halua että tiedän missä se on.
Minä taas haluaisin sen jotta voisin katsoa missä menee soittelematta kun saa sakkoja luuriin puhumisesta. Esim. Kun hakee lapsen kaverilta lapsi näkis onko jo tulossa, kun ei tuu töistä niin vois katsoo onko ees matkalla, menikö jo kebun ohi...
Yöllä jos herään kolinaan niin voisin tarkistaa onko se mies tullut kotiin vai varas. Nyt mies lähettää viestin kotiin tultuaan ettei tarvitse pelätä.Kätevä sovellus se on, olisi ollut tarvetta toisinkin päin kun mies on yrittänyt ottaa selvää missä minä olen. Mutta jos toinen ei halua niin ei sit.
Noloo
No kyllä ahdistais ajatuskin et vaimo vaatis moista. En suostuis minäkään kuuna päivänä!