Paras kylpylä aikuisten lomaan?
Miehen kanssa ollaan lähdössä, tarkoitus viettää romanttinen pitkä viikonloppu johon kuuluu hyvää ruokaa ja viiniä. Haikossa ollaan oltu ja oltiin tyytyväisiä etenkin ruokaan.
Kommentit (30)
Koli on kans mun lemppari.
Siellä saa nauttia altaissa aivan mielettömistä maisemista ja mukaan kylpylään saa kauneustuotteita sekä juoma kiulun. Ruokakin oli meillä molemmilla hyvää. Päivällä voi käydä laskettelemassa tai kävelyllä upeissa järvimaisemissa.
Käytiin siellä mieheni kanssa muutama viikko sitten ja oli ihanaa juoda skumppaa porealtaassa ihaillen talvista maisemaa.
Hauskaa oli myös yhdessä kokeilla esim. kasvojenkuorintaa aromisaunassa sekä jalkakylpyä, joista molemmat olivat miehelleni aivan uusi tuttavuus :)
Kylpylät on mummojen ja eläkeläisten juttu.
Flamingon kylpylä.. se aikuisten puoli on kiva ja rauhallinen. Jumbossa voi samalla reissulla vähän shoppailla.
Järvi-Sydäntä on kovasti kehuttu, sitä haluaisin itse joskus kokeilla. Långvik oli ihana. Pieni mutta kiva kylpylä ja ravintolassa hyvä ruoka. Ei lapsiperheitä :D
Järvisydän on aivan ihana, suosittelen!
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään ennemmin hyvällä allasosastolla varustellusta hotellista, jos rauhaa halutaan. Ei ole lapsiperheitä ja kiireen tuntua.
Joskus on allasosasto jätetty kokonaan hyödyntämättä ja iso kylpyamme ollut parasta :P
Mikä hotelli on tällainen josta löytyy hyvä allasosasto?
Koli on ihana!! Pk-seudulla flamingo ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään ennemmin hyvällä allasosastolla varustellusta hotellista, jos rauhaa halutaan. Ei ole lapsiperheitä ja kiireen tuntua.
Joskus on allasosasto jätetty kokonaan hyödyntämättä ja iso kylpyamme ollut parasta :P
Mikä hotelli on tällainen josta löytyy allasosasto ja kylpyamme?
Långvik on kiva ja rauhallinen.