Paras kylpylä aikuisten lomaan?
Miehen kanssa ollaan lähdössä, tarkoitus viettää romanttinen pitkä viikonloppu johon kuuluu hyvää ruokaa ja viiniä. Haikossa ollaan oltu ja oltiin tyytyväisiä etenkin ruokaan.
Kommentit (30)
En tunne yhtään miestä, joka haluaisi romanttiselle viikonlopulle kylpylään.
Poikien kertomaa kirjoitti:
Montako miestä sä ylipäätään tunnet=
Aikuiset miehet kyllä haluaa lomalle kylpylään kun nuorelle kollille riittää varmaan kahvi shellillä ja yhteinen suihku.
Meillä on suunnitteilla sama mutta ei tiedä minne menisi. Holiday club Saimaa lähetti postissa jonkun alennuslapun mutta muistaakseni se ei oikein ole sellainen paikka mikä haussa. Enemmän vesipuisto kuin kylpylä.
Meillä se on ainakin mies joka noita suunnittelee ja odottaa. Eilenkin katseli kalenteria toiveikkaana jos kohta taas pääsisi.
Minun mieheni ainakin lähtee aina mielellään viettämään romanttista viikonloppu kylpylään vaikka ei nyt ole niin innostunut lillumaan altaassa ym. Mutta hyvä ruoka, viini ja seksi kaikessa rauhassa kelpaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Monta. Kylpylät on vähän kuin taidenäyttelyt. Jos miehet pitäisivät niistä, niin siellä näkyisi pariskuntien lisäksi yksinäisiä miehiä ja kaveriporukoita. Vaan vähissä on.
Itse tykkään ennemmin hyvällä allasosastolla varustellusta hotellista, jos rauhaa halutaan. Ei ole lapsiperheitä ja kiireen tuntua.
Joskus on allasosasto jätetty kokonaan hyödyntämättä ja iso kylpyamme ollut parasta :P
Vierailija kirjoitti:
Monta. Kylpylät on vähän kuin taidenäyttelyt. Jos miehet pitäisivät niistä, niin siellä näkyisi pariskuntien lisäksi yksinäisiä miehiä ja kaveriporukoita. Vaan vähissä on.
Sä tunnet tietynlaisia miehiä. Jostain syystä haluat myös pakottaa kaikki miehet tuohon samaan kuvittelemaasi muottiin. Esim. miten voi olla miestaiteilijoita, jos miehiä ei kiinnosta taidenäyttelyt?
Flamingo - se aikuisten puoli. Hyvät ruokapaikat ja hotelli samassa rakennuksessa.
Naantalin kylpylästä mun exä tykkäsi, ja siellä usein käytiinkin. Rauhallinen aikuisten paikka.
Olin juuri ehdottamassa Haikon Kartanoa, vaikka siellähän ei se itse kylpylä ole remontinkaan jälkeen mikään kaikista hienoin. Mutta kaikki muu korvaa kyllä sen, etenkin kun yöpyy kartanon puolella. Hienompaa paikkaa ei taida Suomesta löytyäkään, ja palvelu pelaa.
Mutta jos taas toivotte nimenomaan kylpylälomaa niin ehdottaisin Vantaan Flamingoa. Siellä on todella upea Spa-puoli, jossa ikäraja on 20v. Se on rauhallinen, siinä on baari, hoitola, hierontaa, monia erilaisia saunoja ja altaita. Suosittelen!
Ja nämä ainakin ovat molemmat sellaisia että aviomiehenikin on viihtynyt erinomaisesti, vaikkei edes osaa uida ja pelkää vettä. Useamman kerran vuodessa vietetään viikonloppuja molemmissa. Ikää meillä on hieman alle 30v.
Haikon kartano. Se on tosin Porvoossa, joten ei sinne varmaan kukaan av-tyyppi suostu menemään.
Koli ehdottomasti. Iltaisin kylpylä on vain aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Toksinen maskuliinisuus. Tutustu siihen.
Ei kun hetkinen. Käytkö siis itse noissa paikoissa kun tiedät ketä niissä käy?
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään ennemmin hyvällä allasosastolla varustellusta hotellista, jos rauhaa halutaan. Ei ole lapsiperheitä ja kiireen tuntua.
Joskus on allasosasto jätetty kokonaan hyödyntämättä ja iso kylpyamme ollut parasta :P
Oma kylpyamme kuulostaisi kivalta. Onko suosituksia missä hyvä?
Saariselälle. Siinä on panimo vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mieskaveri porukoita kylpylöissä näkee. Siinä suhteessa suosituimpia taitaa olla Lapin ja Viron kylpylät.
Ei ainakaan Tropiclandia :)