Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britit katuvat vielä brexitiä

Vierailija
02.03.2018 |

On helppo yhtyä tähän kantaan:

"The UK's decision to leave the European Union is the “single stupidest thing any country has ever done” apart from electing real estate mogul Donald Trump as the US president, says the former mayor of New York and the CEO of the Bloomberg media company, Michael Bloomberg."

Mielestäni kuitenkin brexit oli suurempi moka kuin Trumpin valinta. Vuonna 2028 Trump on muisto vain, mutta britit maksavat typeryydestään täyttä hintaa.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei britannia Eu:ta tarvi, mutta Eu tarvisi englantia. Katsokaa vain kuin laskupino ja taakanjako alkaa erääntyä.

Niin, taakka nimeltä Britannia alkaa jakaantua takaisin brittien maksettavaksi. Britit eivä ole osallistuneet taakanjakoon sitten Thatcherin päivien. Näin EU nettomaksajana - jota likikään kaikki tällä palstalla eivät ole - olen pelkästään tyytyväinen siihen, että nuo kermankuorijat päättivät ampua itseään jalkaan ja lähteä.

Jos ne parinkymmenen vuoden päästä päättävät palata, nykyiset erioikeudet eivät enää toivottavasti palaa.

Suomen media on päässyt pahasti höynäyttämään sinua. Britit on maksaneet itsensä kipeäksi saadakseen olla EU:ssa.

Suomen media on kymmeniä vuosia uutisoinut Brittien saamista "helpotuksista", ilman että olisivat saaneet kansan tietoon että Britit ovat olleet vahvasti maksumiehinä.

Että YLE:kin huonosti välittää oikeaa tietoa.

Ylestä olemme samaa mieltä, niinpä en kyseisen laitoksen uutisia ole vuosiin välittänyt katsoa, joten se ei minua myöskään ole höynäyttänyt. Olen ollut ihan tietoinen siitä, että UK on ollut nettomaksaja - se vain on ollut nettomaksaja eri säännöillä kuin muut. Niinpä minäkin olen joutunut osaltani maksamaan Brittien maksamatta jättämää osuutta. Kermankuorijoita ovat yhtä kaikki.

Suomen media sitä paitsi kauhistelee Brexitin seurauksia, kun taas minä olen tyytyväinen brittien ratkaisuun. Miten siitä päättelet, että suomen media olisi jotenkin minut aivopessyt? Onko sinulla mitään käsitystä siitä millaisia sopimusmuutoksia Thatcherin hallitus vaati ja sai läpi?

Vierailija
62/62 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi v*tuttavan kuninkaallisesti just nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi