Lue keskustelun säännöt.
Britit katuvat vielä brexitiä
02.03.2018 |
On helppo yhtyä tähän kantaan:
"The UK's decision to leave the European Union is the “single stupidest thing any country has ever done” apart from electing real estate mogul Donald Trump as the US president, says the former mayor of New York and the CEO of the Bloomberg media company, Michael Bloomberg."
Mielestäni kuitenkin brexit oli suurempi moka kuin Trumpin valinta. Vuonna 2028 Trump on muisto vain, mutta britit maksavat typeryydestään täyttä hintaa.
Kommentit (62)
Luulisi v*tuttavan kuninkaallisesti just nyt
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ylestä olemme samaa mieltä, niinpä en kyseisen laitoksen uutisia ole vuosiin välittänyt katsoa, joten se ei minua myöskään ole höynäyttänyt. Olen ollut ihan tietoinen siitä, että UK on ollut nettomaksaja - se vain on ollut nettomaksaja eri säännöillä kuin muut. Niinpä minäkin olen joutunut osaltani maksamaan Brittien maksamatta jättämää osuutta. Kermankuorijoita ovat yhtä kaikki.
Suomen media sitä paitsi kauhistelee Brexitin seurauksia, kun taas minä olen tyytyväinen brittien ratkaisuun. Miten siitä päättelet, että suomen media olisi jotenkin minut aivopessyt? Onko sinulla mitään käsitystä siitä millaisia sopimusmuutoksia Thatcherin hallitus vaati ja sai läpi?