Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te pariskunnat teette viikonloppuisin?

Vierailija
02.03.2018 |

Varsinkn te joilla lapset jo teinejä?

Meillä aina yhtä ja samaa, ruokakaupassa käyminen ainoa "ohjelmanro", kun ei ole tuttavaperheitäkään joita tapailla, tai ystäviä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous + punaviini

Vierailija
4/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaan kuin viimeistä päivää, että jaksaa seuraavaan viikonloppuun ilman.

Vierailija
5/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme koko perhe lauantaina brunssilla. Ja sunnuntaisin pistäydytään lenkin päätteeksi Max´sissa kahvilla. Siellä on aina tuttuja.

Vierailija
6/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna siivotaan, käydään kaupassa ja katsotaan telkkaa. Ehkä jopa käydään kävelyllä, jos hyvä ilma.

Vierailija
7/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puuhaa omiaan, itse siivoilen, leivon jne.

Vierailija
8/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään maalle.

Lämmintetään sauna, sunotaan. Sytytetään uuneihin tulet. Polttopuuhommat. Tehdään pihahommia, talvella ja kesällä. Luetaan. Katsotaan telkkaria. Tehdään etätöitä jos tarvitsee. Syödään hyvin, korkataan viinipullo. Ulkoillaan. Ja kaikki normi kotihommat siellä maalla, pyykinpesu, siivous, tiskaus jne. Mies saattaa rassata moottoripyörää. Talonkorjausta tarvittaessa. Kuunnellaan hiljaisuutta ja ihaillaan tähtitaivasta.

Vierailija
9/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään keikalla tai muuten baarissa, tavataan yhteisiä kavereita, kokkaillaan rauhassa, katsotaan leffaa ja harrastetaan seksiä.

Vierailija
10/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun teinien silmä välttää niin ollaan alasti. On jo vahingossa aiheutettu sellaiset traumat ettei nuo teinit ihan pian tarvi ehkäisyvälineitä. Ainakin ovat oppineet koputtaamaan joka ikiseen kiinni olevaan oveen.

Niille oli aivan turha selittää että se on ihan normaalia. Me ollaan ällöjä ja oksetetaan niitä. Vain ja ainoastaan vaimon pyynnöstä en suomenna niille mikä on ällöä. Hiton teinisana ällö.

Tehdään me muutakin. Pelataan, katsotaan elokuvia ja joskus vaan olla möllötetään.

Tuosta kaupassakäynnistä niin meillä käy jompikumpi. Sellainen asia mikä ei yhdessä onnistu. Minä en kestä odottaa ja nainen ei kestä nopeaa tapaani. Teinit saa esittää toivomuksia ja järkevät sellaiset lähes aina toteutuu. Näiden teinien mielestä jos kaupassa käynti olisi urheilulaji niin voittaisin kultaa. Ne tykkää olla mukana kun siinä mennään eikä meinata.

Vierailija
11/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemisen puutetta ei koskaan ole, vaikka lapsettomia ollaan. Meillä on omakotitalo ja aina puuhaa pihalla tai sisällä. Myös harrastukset on tässä kotona, minä saatan uppoutua tunneiksi ompelun pariin ja mies puutöihinsä. Kyläillään myös sukulaisilla. Silloin tällöin käydään ulkona syömässä. Lauantaisin on tietenkin saunailta, se on ihana perinne.

Vierailija
12/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vaan nyhrätään ja käppäillään koira mukana lenkeillä.

Mukavaa on olla vaan sen suurempia suorittamatta, koska mulla vain joka neljäs vkl vapaa.

Kyläreissuille ei silloin kyllä mennä, vain anopilla käydään kahvilla.

Vierailija
13/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään joko yhdessä ruokakaupassa ja kahvilla tai sitten menen anopin kanssa ja mies jää siivoamaan. Pestään pyykkiä. Iltapäivällä tehdään ruokaa pitkän kaavan mukaan ja syödään koko perhe (me+ teini) yhdessä tai menemme jonkun kaveriperheen luo syömään (tai he tulevat meille). Jos ollaan kaksin ilta menee lukien, jutellen ja tv:tä/leffoja katsoen.

Tulevana sunnuntaina talon puunaus jatkuu, meillä on näyttö iltapäivällä. Mennään johonkin ulos syömään siksi aikaa. Joinain pyhinä aikuiset lapset tulee perheineen syömään. Ollaan vaan ja levätään. Laskettelukamatkin myin pois juuri ennen kuin pakkaset ja lumisade alkoi:D Rinne on tuossa muutaman kilometrin päässä.

Kesäaikana aika menee tietty pihalla tonkiessa tai altaalla löhötessä jos säät sallii.

Vierailija
14/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 teiniä kotona. Aika paljon kaikki puuhaa omiaan, ikävä kyllä. Mutta yhdessä tehdään ruokaa ja syödään, siitä pidän kiinni. Itsellä harrastus jossa käyn sekä la että su, ja iltasella käyn kävelyllä, siinä se. Teinit näkee ystäviään, mies rassaa autojaan. Siinä se. Aika-ajoin hiton tylsää.

Vierailija
15/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ja silloin kun ei ole niitä kuskataan lapsia sinne tänne ja takaisin. Sitten jossain välissä syödään, lämmitetään sauna ja nukutaan. Ja pissatetaan koiria.

Vierailija
16/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole viikonloppuisin vapaata, mutta silloinkun on, niin itse siivoilen, mies pelaa tai tekee töitä kotona jonkun aikaa. Sitten katsellaan jotain leffaa, syödään ja sensellaista. Lapsia ei ole.

Joskus lähdetään spontaanisti reissuun jonnekin.

Vierailija
17/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aloittaa kännäyksen kun töistä pääsee ja sitä se ylläpitää sunnuntaihin asti.

Minä teen sitten kaikkea itselleni mielekästä. Teinit tekee omia juttujaan ja välillä haluavat tehdä minunkin kanssa asioita. Laitetaan yhdessä ruokaa, käydään jossain ulkona.

Vierailija
18/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta on muuttunut meillä siivousillaksi. Imurointi, pölyt ja petivaatteitten vaihtamiset hoidetaan työ- ja kouluviikon päätteeksi niin saadaan loppuviikko olla.

Aika usein käydään lauantaina päivällä kaupungilla, kahvilla ja ruokakaupassa. Sit laitetaan ruokaa vähän pidemmällä kaavalla, syödään, pelataan ehkä lautapeliä tai katsotaan leffaa jollain kokoonpanolla. Mulla on siis mies ja 14 ja 17-vuotiaat tytöt. Jos ilta on ulkoiluun sopiva, on aika usein otettu paketti makkaraa ja lähdetty kunnan ylläpitämälle laavulle järven rannalle, tai meren rannalle jossa on toinen vastaava paikka.

Joskus käydään viikonloppuna saunassa ja sen jälkeen otetaan pari lasia viiniä, tytöt puuhailee omiaan huoneissaan tai sit lätkitään korttia keittiössä.

Satunnaisesti käydään jossain taidenäyttelyssä, yhdistysten tapahtumissa, leffassa, teatterissa tms. Mä olen siitä onnellisessa asemassa että mulla on perhe joka on yleensä kiinnostunut uusista jutuista. Harvassa on ne kerrat kun ei kaikki lähde vaikka katsomaan taidenäyttelyä. 

Saatetaan käydä kahvilla mun sisaren luona, tai sit joku lasten serkuista tulee käymään (ovat jo aikuisia kaikki).

Sunnuntaisin mä laitan ruokia niin, että niistä riittää alkuviikolle ja eväiksi mulle töihin.  

Pyykinpesupäiväksikin toi on muotoutunut jo vuosien saatossa. 

Sellaisia me yleensä viikonloppuina tehdään. Ollaan ja rentoudutaan, käydään ostoksilla jne. 

Vierailija
19/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ei jakseta mitään, maataan vaan sohvalla. Lauantaina nukutaan pitkään, laitetaan ruokaa, saunotaan ja luetaan kirjoja. Sunnuntaina siivotaan ja vaihdetaan lakanat, suunnitellaan seuraavan viikon tunnit ja soitellaan vanhuksille ja sukulaisille. Luetaan kirjoja. Mies käy lenkillä aina sunnuntaisin, kun ahdistaa töihin meno niin. Meillä on vaativat työt, ja sisäilmaongelmaa töissä. Se vie voimat. Ei jaksa juuri mitään. Vain kesälomalla ehtii tehdä muutakin.

Vierailija
20/30 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään keikalla tai muuten baarissa, tavataan yhteisiä kavereita, kokkaillaan rauhassa, katsotaan leffaa ja harrastetaan seksiä.

Miksi vastaustani on alapeukutettu?