Salaatko puolisoltasi tietoisesti jonkun asian?
Salaatko puolisoltasi tietoisesti jonkun asian? Onko joku asia mistä et halua hänelle rehellisesti kertoa?
Kommentit (17)
Ei ole salaisuuksia. Synkimmätkin on kerrottu.
On monenlaisiakin asioita joista ei tietoisesti puhuta puolison kanssa ja yhtälailla myös asioita joita ei puolisolta udella, joten kai siinä mielessä salailu on tietoista. Parisuhdetta koskevissa asioissa emme kuitenkaan tietoisesti toisiltamme salaa mitää.
Kyllä salaan. Minulla on edelleen sähköpostisuhde erään miehen kanssa vaikka kerroin omalle miehelleni lopettaneeni viestien vaihdon tämän miehen kanssa. En vain uskalla kertoa kotona että "suhde" ei olekkaan ohi. Pelkään että mieheni jättää minut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä salaan. Minulla on edelleen sähköpostisuhde erään miehen kanssa vaikka kerroin omalle miehelleni lopettaneeni viestien vaihdon tämän miehen kanssa. En vain uskalla kertoa kotona että "suhde" ei olekkaan ohi. Pelkään että mieheni jättää minut.
Sähköpostisuhde :D Jassoo.
Tottakai salaan. Mitäs siitäkin tulisi jos kaikki asiani hänelle kertoisin? Toimitaan need to know perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Pelkosi on aiheellinen. Minäkin jättäisin mieheni jos paljastuisi että hänellä on ollut minun selän takana suhde jonkun toisen naisen kanssa. Parisuhteessa jos ei ole luottamus ja toisen kunnioittaminen kunnossa niin merkit on erittäin hälyttävät.
En varsinaisesti salaa mutta en erityisesti haluaisi hänen tietävän, miten usein ja pitkään notkun täällä Vauva-palstalla.
Noloa mutta totta.
Salaan muut naiset koska kadun niitä. Myös päihteitä ja kavereiden kanssa viikonloput on jotain ihan muuta kun vaimolle annan ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
ei kannata salata. Ei sähköpostisuhde ole pettämistä. Kerro vaan rehellisesti miehellesi tästä toisesta miehestä, et tule jätetyksiä.
Mikäli vielä joskus saan parisuhteen, en tule enää kertomaan nuoruudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstäni.
En salaa enää koskaan mitään jos löydän jonkun kivan miehen itselleni. Edellinen suhde päättyi siihen kun en kertonut miehelleni että tekstailin toisen miehen kanssa työpäivien aikana. Mieheni sai kuulla tästä kaverinsa kautta ja meidän suhde oli samalla ohi. Minulla oli maailman ihanin mies, nyt sen saa joku muu. Myönnän, tekstailussa toisen miehen kanssa ei ollut puhtaat jauhot pussissa, suunnittelimme jopa tapaamista vaikka hän oli varattu.
Tietoinen salailu ei kuulu mielestäni terveeseen parisuhteeseen. Itse en osaa mieheltäni mitään.
Herrasmiehenä en puhu ensirakkaudestani, vaikka hän on aina mielessäni, enkä muista vaatimattomista seurusteluyrityksistäni ennen kuin tapasin puolisoni.
Salaan ja kiellän asian myös itseltäni. Olen ihastunut siskoni uuteen mieheen. En voi puhua asiasta ollenkaan. Haluaisin miehen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli vielä joskus saan parisuhteen, en tule enää kertomaan nuoruudessa tapahtuneesta seksuaalisesta hyväksikäytöstäni.
Miksi et?
Salaan. Ei tiedä, että makaan sohvalla mitään tekemättä päivät pitkät. Ei tiedä juomisesta, ei tiedä toisista miehistä. Ei tiedän, että hajotin vahingossa sen tietokoneen. Onhan sitä, vaikka mitä....
Ei ole puolisoaaaaaaa