Miten iso jalka tuolla 9v tytöllä voi olla, kun koon 37 monotkaan eivät mene jalkaan?
Kengät ovat kokoa 36. Kohta saadaan siirtyä naistenosastolle ! :O
Kommentit (11)
Ihan normia on, 10 vuotiailla on 39 kengän kokoa, omallakin likalla 38.
Lapsella jalat kasvavat ensin oikeaan kokoonsa, vasta sitten muu kroppa.
Monojen kokonumerot ovat muuten varsin viitteellisiä. Usein on pakko ottaa parikin numeroa suuremmat monot.
Ostin just meidän 12v koon 42 monot, kengät on 40-41.
Ennen muinoin kiinalainen parempi väki sitoi tyttäriensä jalat suppuun, etteivät kasva isoiksi ja rumiksi. Nykyisin tätä pidetään huonona ideana, joten ehkä tekin menette monokauppaan ja siellä myyjä sovittelee sopivan kokoisen kengän.
kavereilla on 33 ja 34 kokoista kenkää, pelottaa että tyttöä aletaan kohta kiusata isojalaksi :(
Oma kengänkokoni on 41, mutta ei minulla tuossa iässä noin iso jalkaa vielä ollut !
Ap
Onko jalka iso vai leveä ja lättä?
Mulla oli 9-v. kengännumero jo 40, lopulta kokoon 42 jäi. Olihan se vanhemmille kivaa ostaa joka armas vuosi uudet kengät ja luistimet ja monot, mutta onneks ei enää 12-vuotiaasta eteenpäin jalka kasvanut. Joo ja nainen siis olen tosiaan, tällänen sirojalkainen 😄
Ja lisäys vielä edelliseen (9), että pari vuotta sain kyllä koulukavereiltakin kuulla tosta jalan koosta, mutta ei ne kauaa jaksaneet. Ei olla kaikki samanlaisia, mut mitäpä se haittaa 😊
Vierailija kirjoitti:
kavereilla on 33 ja 34 kokoista kenkää, pelottaa että tyttöä aletaan kohta kiusata isojalaksi :(
Oma kengänkokoni on 41, mutta ei minulla tuossa iässä noin iso jalkaa vielä ollut !
Ap
Niin, sinulla ei ole ollut, mutta lapsellasi on. Vaikka se onkin tullut sinun p.llustasi niin olette kaksi eri ihmistä. Lopeta itsesi vertailu häneen. Se ei ole tervettä.
38?