Kyllä panin itkien kun selasin
Torista täydellistä ensiautoa. Enää työpaikka, josta saa järkevän palkan. Sitten saan autoa ja saan erillistaloa ja vaikka mitä... Ihanaa!
Kommentit (10)
Asuntolainaa tarvitsen vain muutamia kymmeniä tuhansia, koska nykyisestä saa valtaosan uuden asunnon hinnasta. Enää edes opinnot eivät estä talon ostoa, koska minun ei tarvitse mennä koululle säännöllisesti. Olen niin innoissani🖤 Nyt se saamarin työpaikka ja vähän äkkiä!!!
Oon mäkin joskus itkenyt paneskellessani. Tuntunu vaan niin hyvältä tai sitten on ollu pitkä ikävä takana kun ei ole nähty.
Muuten kiva mutta tyhmää uppia omaa tuotostaan kymmenen minuutin jälkeen...
Ai, minulla on säästöjä, mutta ei autoa, eikä erillistaloa, enkä tahdokaan! Miksi tehdä töitä aj kuluttaa kakki pois turhaan? Mieluummin säästöön ja varallisuutta kartuttamaan eli raha töihin, etten tulevaisuudessa olisi niin riippuvainen palkka-ansioista.. Mieluummin hankin uusia kokemuksia, matkustan, kuin laitan raha materiaan, joka aiheuttaa vain huolta ja kuluja!
Vierailija kirjoitti:
Ai, minulla on säästöjä, mutta ei autoa, eikä erillistaloa, enkä tahdokaan! Miksi tehdä töitä aj kuluttaa kakki pois turhaan? Mieluummin säästöön ja varallisuutta kartuttamaan eli raha töihin, etten tulevaisuudessa olisi niin riippuvainen palkka-ansioista.. Mieluummin hankin uusia kokemuksia, matkustan, kuin laitan raha materiaan, joka aiheuttaa vain huolta ja kuluja!
Haluan erillistalon. Nykyinen koti on rakas paikka, mutta kerrostalo ei ole paikka jossa aion olla yhtään kauemmin kuin on pakko.
Sinä päivänä kun ostan auton ja erillistalon, itken onnesta. Joka ikinen päivä mietin näitä asioita ja haaveilen vain siitä, että saan sen pirun työn, jonka voi sovittaa opintoihin kätevästi. Sen jälkeen alkaa asioiden eteneminen🖤🖤🖤
Vierailija kirjoitti:
Muuten kiva mutta tyhmää uppia omaa tuotostaan kymmenen minuutin jälkeen...
Tää just! Nää yritykset on niiiiiiiiiin säälittäviä, kun muka on tullut hauska typo😒
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikea asenne elämään!
Ketäs ap pani, ja voisitko hieman tarkemmin kuvailla aktia?
Up