Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 27-vuotias nainen ja kiinnostun lähinnä nuoremmista miehistä

Vierailija
01.03.2018 |

Kysyttävää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet tavannut kumppaneita? Oletko siis kiinnostunut seurustelumielessä vai onko sulla seksiin mahdollisesti monia miehiä?

Pelottaako tulevaisuus, että jos tykkäätkin aina vaan nuorista jäbistä, vaikka itse vanhenet?

Vierailija
2/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet tavannut kumppaneita? Oletko siis kiinnostunut seurustelumielessä vai onko sulla seksiin mahdollisesti monia miehiä?

Pelottaako tulevaisuus, että jos tykkäätkin aina vaan nuorista jäbistä, vaikka itse vanhenet?

Baareissa ja harrastuksissa. Kaikki poikaystäväni ovat olleet minua nuorempia tähän mennessä, eikä itseäni vanhemmat juurikaan kiinnosta.

Tällä hetkellä olen parisuhteessa, mutta tiedän pari muutaman vuoden nuorempaa miestä, jotka tahtoisivat kanssani vähintään seksisuhteen, mieluummin enemmän.

Ei pelota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaiken maailman "hopeaketut" ja pälvikaljut möhömahaäijät, hrr puistattaa ihan. Nuoremmat pitävät itsestään huolta ja ovat hauskaa seuraa.

Vierailija
4/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaiken maailman "hopeaketut" ja pälvikaljut möhömahaäijät, hrr puistattaa ihan. Nuoremmat pitävät itsestään huolta ja ovat hauskaa seuraa.

Juurikin näin. Muutenkin poikamaisuus on plussaa miehen ulkonäössä. Rypyt ja muut iän tuomat ulkonäönmuutokset ovat turn off.

Vierailija
5/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, muutama vuosi sinne tänne :) miehet ukkopntuvat muutenkin, parempi olla vähän nuoremman kanssa ;)

Vierailija
6/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on, muutama vuosi sinne tänne :) miehet ukkopntuvat muutenkin, parempi olla vähän nuoremman kanssa ;)

Omasta mielestäni ei mitään.

Vierailija
7/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole.

Vierailija
8/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon nuoremmista?

Vierailija
9/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia sun kaverit on? Huomautteleeko kukaan tästä sun mieltymyksestä ikävästi koskaan?

Vierailija
10/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kulttuurieroja, kun olette eri kohorttia? Että sä et ymmärrä tai hyväksy jotain heidän sukupolvessaan itsestään selvää tai toisin päin?

Vierailija
11/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole.

Mikäs sitten?

Vierailija
12/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon nuoremmista?

About 5 vuotta nuoremmista.

Vierailija
13/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Baareissa ja harrastuksissa. Kaikki poikaystäväni ovat olleet minua nuorempia tähän mennessä, eikä itseäni vanhemmat juurikaan kiinnosta.

Tällä hetkellä olen parisuhteessa, mutta tiedän pari muutaman vuoden nuorempaa miestä, jotka tahtoisivat kanssani vähintään seksisuhteen, mieluummin enemmän.

Ei pelota.

No voi hellanlettas. Eihän tuo edes ole ikäero eikä mitään. Joo, ei ole kysyttävää. Ei kiinnosta.

Vierailija
14/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä?

Vierailija
15/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia sun kaverit on? Huomautteleeko kukaan tästä sun mieltymyksestä ikävästi koskaan?

Eipä nuo huomauttele. Toki silloin teininä huomauttelivat, kun silloinen poikaystäväni oli mua puoli vuotta nuorempi, että olin kauhee puuma. Jos alkaisin suhteeseen ikäiseni tai vanhemman miehen kanssa, saattaisivat järkyttyä aika pahoin.

Vierailija
16/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään kulttuurieroja, kun olette eri kohorttia? Että sä et ymmärrä tai hyväksy jotain heidän sukupolvessaan itsestään selvää tai toisin päin?

Ei oo tullut mitään vastaan.

Vierailija
17/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on tämä ketju vitsi vai tosissaan kirjoitettu? Väitätkö sinä, että viiden vuoden ikäero on jotakin tosi outoa? Olet kuitenkin jo 27-vuotias. Eri asia, jos deittailisit joitain teinejä, mutta nämähän ovat myös yli kaksikymppisiä, joita tapailet ja hei VIIDEN vuoden ikäero? Täysin mitätön. Naurettava ketju. Taas joku haluaa tuntea olevansa special snowflake.

Vierailija
18/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis on tämä ketju vitsi vai tosissaan kirjoitettu? Väitätkö sinä, että viiden vuoden ikäero on jotakin tosi outoa? Olet kuitenkin jo 27-vuotias. Eri asia, jos deittailisit joitain teinejä, mutta nämähän ovat myös yli kaksikymppisiä, joita tapailet ja hei VIIDEN vuoden ikäero? Täysin mitätön. Naurettava ketju. Taas joku haluaa tuntea olevansa special snowflake.

Eiköhän pointti ole se että aapee vanhenee, mutta seurustelukumppanit ei ;)

Vierailija
19/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan kerää alanuolia, mutta mun mielestä on vähän säälittävää, jos mies tuhlaa parhaita nuoruusvuosiaan jonkun itseään vaikka sitten 5 vuotta vanhemman naisen kanssa. Mielestäni se on normaalimpaa, että miehellä on itseään väh. pari vuotta nuorempi nainen.

Tosin eipä se multa ole mitenkään pois, jos nuoret miehet ovat kiinnostuneita itseään vanhemmista naisista. Itseasiassa parempi vaan niin, että on sitten vähemmän kilpailijoita niistä nuorista naisista.

Vierailija
20/21 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kova paikka sulle on oma vanhenemisesi? Naisilla kun yleensä kaikki kiinnostuksen kohteet lopulta liittyvät heihin itseensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän