Mitä olette oppineet AV:lta?
Mieluusti ihan oikeita käytännön taitojakin saa listata :D
Kommentit (32)
No ainakin vinkkejä ruoanlaittoon ja siivoamiseen, jotain reseptejä ja suosituksia mm. kosmetiikasta ja tv-ohjelmista, jos nyt positiivisia ja lähinnä käytännön juttuja haetaan.
Soijarouheen huuhtelu ennen käyttöä, kalan keittäminen (hitaasti, ei kauheaa kiehutusta). Jotain muutakin on, ei nyt vain tule mieleen. Kyllä täältä ihan hyviä käytännön vinkkejä voi saada, esim. just ruuanlaittoon.
Talouskelmupaketin sisäreunoissa on ne "hakaset", joiden avulla rulla pyörii hyvin :D
Tämä on ollut erinomainen tieto, kiitos palstalaiset!
Vierailija kirjoitti:
Soijarouheen huuhtelu ennen käyttöä,
Miksi se kannattaa huudella? Minä paistan jonkin aikaa kuumalla pannulla niin, että se muuttuu vähän rapsakammaksi.
Että jotain purettavaa pahaa oloa on hyvin monella tänne kirjoittavalla.
Kenellä mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soijarouheen huuhtelu ennen käyttöä,
Miksi se kannattaa huudella? Minä paistan jonkin aikaa kuumalla pannulla niin, että se muuttuu vähän rapsakammaksi.
Siitä irtoaa pölyä. Mielestäni maku on parempi niin!
Miesten saunailloissa harjoitellaan telakoitumista.
Että Justin Bieber panee 90% teinitytöistä. Että valitsin mieheni en rakastumisen vaan statuksen , geneettisen komeuden ja laatikkopään takia. Kemia sijaitsee jykevässä leuassa. Mikä tahansa nettikysely antaa luotettavamman kuvan asiasta kuin oikea tieteellisissä julkaisuissa julkaistu tutkimus. Onhan näitä.
Että tosi moni saa jotain siitä että aiheuttaa muille pahaa mieltä.
Sen, että miesviha on suurempaa kuin uskoinkaa.
Että Porvoossa asuu tosi ilkeetä porukkaa. Aina kun täällä kiusataan tai haukutaan niin paljastuukin että kirjoittaja on Porvoosta.
Vierailija kirjoitti:
Että Justin Bieber panee 90% teinitytöistä. Että valitsin mieheni en rakastumisen vaan statuksen , geneettisen komeuden ja laatikkopään takia. Kemia sijaitsee jykevässä leuassa. Mikä tahansa nettikysely antaa luotettavamman kuvan asiasta kuin oikea tieteellisissä julkaisuissa julkaistu tutkimus. Onhan näitä.
Minä olen oppinut että mieheni on homo kalsarimalli joka petä minua. Teidän kaikkien on.
Sen, että moni voi tässä maassa pahoin ja se sitten purkautuu viattomiin ihmisiin, yleensä julkiksiin.
Että moni osaa antaa omalle tuttavalleen, toiselle kirjoittajalle tai toisen kirjoittajan kuvaamalle henkilölle diagnoosiksi narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Että Porvoossa asuu tosi ilkeetä porukkaa. Aina kun täällä kiusataan tai haukutaan niin paljastuukin että kirjoittaja on Porvoosta.
Eikö olisi parempi sanoa vain , että joku nyt taas halusi vain huvikseen lyödä läskiksi mahdollisuuden asialliseen keskusteluun.
Samantekeväähän se on mistä hän on kotoisin, tai missä päin Suomea asuu.
huom. *)Emmehän me voi kaikista Suomessa tapahtuvista varkauksistakaan syyttää Varkauden kaupungin asukkaita, vaikka niitä epäilemättä sattuu sielläkin ja vaikka teon nimi kirjoitetaankin täsmälleen samalla tavalla .
Porvoo ja provohan taas eivät mene yksiin edes kirjoitusasultaan.
Anonyymipalstalla on muuten käytännössä kuitenkin täysin mahdotonta estää ns. provosointia.
Tai sitäkään ,että joku kertoo joka päivä saman jutun tai esittää vaikka kaksi kertaa päivässä olennaisesti täysin saman kysymyksen ,mutta vain hieman sanamuotoa muunnellen. (rekisteröityä nimimerkkiä käytettäessähän sekin yritys näkyisi heti )
Voi vain oppia näkemään ja tunnistamaan ne ja olla menemättä itse siihen mukaan.
Up