Karvanpoisto (hengenvaarallista) ja palovammat
Veet hair removal Cream "ihanan ihmeellinen aine.."
Olen käyttänyt ennenkin (samalla ohjeella eli noudattanut ohjeita tarkkaan ja huolellisesti) eikä ole tullut mitään..mutta nytpä tuli.. nimittäin kunnon palovammat.. kyynärpäästä ranteeseen + molemmat kädet.. sattuu niin...
Onko kellään tullut vastaavaa?
Kommentit (8)
Mulla tuli kasvoihin, se kipu oli jotain niin kamalaa + se turvotus! :'( Aiemmin käytin siis vahingossa aknelääkityksen kanssa samaan aikaan, mutta pari viikkoa sitten tuli uudestaan vaikkei ollut lääkitystä päällä.
En enää uskalla käyttää ollenkaan, pakko nyppiä viikset ja parta pois.
Ja todella jännä kun aikaisemmin käyttänyt mutta ei ole tullut mitään.. ja nyt sellaiset palovammat (vaikka teki täysin ohjeen mukaan) että molemmat kädet paketissa kyynärpäästä ranteeseen.. kipu ja polte on aivan kamalaa..
Joo.. ei uskalla enää itsekään käyttää.. on todellakin kamalaa tämä kipu.. suoraan sanotusti ihan helvetillistä..
Muistatko mitä Veet nimistä tuotetta käytit? Mulle tän aiheutti vihreän värinen pakkaus..
Pakkaus oli pinkki, kasvoille tarkoitettu.
-2
Jotain voimakkaan emäksistä karvanpoistovoiteita? No ei ihme.
Opetelkaa lämminvahan käyttö. Kuka tuommoisia syövyttävää kemikaaleja ees iholleen haluaa. 😳
Osaako kukaan sanoa kuinka voi jättää reklamaation Veet tuotemerkeistä? Yritin katsoa mutta en löytänyt.
Jos tuotteessa olikin vikaa (koska aikaisemmin ei ole käynyt näin) niin en halua että jollekin toiselle käy näin
Joo, oon kuullut samaa, joku Veetin tuote oli kyseessä.