Mignon muna ei ole entisensä
Onko mignon munien reseptiä muutettu?!? Se on kestosuosikkini lapsuudesta asti ja tänään sellaisen syötyäni on pakko todeta että jotain on tapahtunut koska maku ei ole entisensä, eikä se ollut positiivinen yllätys. Kohtalotovereita?
Kommentit (40)
Mun mielestä ne ovat olleet aina mauttomia. Nougat on tosi pliisu maultaan versus suklaa.
Olisiko palmuöljy? Sitähän te hullut aina epäilette Fazerin käyttävän...
Oikeestiko?!?! Niihin ei saa koskea!!! Ne on ihania!!!! Pakko ostaa ja kokeilla, toivottavasti olet saanut vaan maanantaikappaleen!
Prototyyppi kirjoitti:
Mun mielestä ne ovat olleet aina mauttomia. Nougat on tosi pliisu maultaan versus suklaa.
Mignon ei ole suklaata. Tehdään ihan eri linjastossakin kuin suklaat. Mignon on nougatia.
En nyt sano että liittyy tähän, mutta pitää muistaa että myös makuaisti muuttuu ajan kanssa. Toki on mahdollista että niiden munien reseptiä on muutettu
Pitäisi olla sellaista vähän lohkeilevaa, ei liian rasvaista. Yhden söin, mutta en kyllä huomannut eroa.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Mignon ei ole suklaata. Tehdään ihan eri linjastossakin kuin suklaat. Mignon on nougatia.
No niinhän mä kirjoitin. Se on nougattia, koska kaakaon osuus on liian pieni että voisi suklaaksi sanoa.
Toivottavasti ei ole muuttunut. 😢
Kyseinen muna maistuu ihan vehkeelle.
Ei ollut yllätystä sisällä - ihan kelvoton munukka!
Mä mietin kanssa samaa. Ajattelin, että onko mun maku vaan muuttunut niin paljon. Varmaan käynyt sama kuin Fazerin muiden suklaiden kanssa. Huononee vaan, tyhmää!
N24
Ei onneksi löydy palmuöljyä tuoteselosteesta mutta kaakaomassahan voi varmaankin olla eri makuista riippuen sen koostumuksesta? Eli sekavalla lauseella ajan takaa sitä, että olisiko kaakaomassassa vähemmän kaakaota kuin ennen? -ap, pitkän linjan Fazerin tuotteiden kuluttaja
Mignon munan lausuminen tuntuu kivalta suussa.
En oo kyllä huomannu mitään muutosta ja mä syön niitä mignoneja älyttömistä kun niitä tulee myyntiin :D. En tiiä sit onko mulla makuaistissa vikaa vai onko sulla, mutta en kyllä huomaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen 5/5
Mignon munat on mun lemppareita. Ne on niin kiva kuoria ja sisältä tulee esiin ihanan sileä muna. Ensimmäinen haukku on paras. Syöttekö te muut sen sokeripalan millä avonainen muna on suljettu? Oonko hullu kun syön senkin ja tykkään siitä :D
Ei ole mignunkaan muna enää entisensä, valitettavasti...