Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Pojat ihastua ylipainoiseen tyttöön?

jokutyttö
01.03.2018 |

Oon 162.7-165cm ja 75kg. En syö roska ruokaa tai herkkuja yleensä harvoin tulee syötyä. Harrastan ratsastusta ja taekwondoa, ja käyn 1-4 kertaa salilla viikossa. Teen lihaskuntoa 10-30min joka päivä. Kiitos vastauksista

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun siinä tytössä on mielenkiintoisia luonteenpiirteitä ja juttu luistaa.

Vierailija
2/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva.

Vierailija
4/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta pakkohan se on sanoa että harvemmin. Teinit on usein todella lapsellisia ja ulkonäkökeskeisiä. Ja julmia

Vierailija
5/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mutta niinkauan kuin en näe kenenkään pään sisälle, niin on myönnettävä, että helpommin uskon ihastuvani ja kokevani puoleensa vetävämmäksi ne naiset, joiden kroppa on suunnilleen samaa tasoa kuin omani; eli ovat hoikkia, etten sanoisi urheilullisia. - Mutta tämä tietysti on vain karkea yleistys. Esimerkiksi eräs hyvä ja erinoamien ystäväni on naama peruslukemilla aika happaman näköinen ja eloa painoa hänellä on ainakin 15 kiloa  "ylimääräsitä." Mutta voi vitsi. Näkisittepä kuinka hän hymyilee tai kuulisittepa kuinka hän nauraa. Hänen hymynsä valaisee koko huoneen ja hänen nauruaan voisin kuunnella kuin linnun laulua kevät-talvisena päivänä....

Vierailija
6/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää tänne nyt jos joku tuttu näkis mut voin snäpin antaa siis, ja oon 13 elokuussa 14 jos käy. Ja en yritä iskee tai mitää sit

Vierailija
7/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos pojalla ja tällä tytöllä synkkaa hyvin ja he todella pitävät toisistaan. Omalla ylä-aste ajalla näin usein tälläisiä pareja.

Vierailija
8/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly on seksikästä

Vierailija
9/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mää tänne nyt jos joku tuttu näkis mut voin snäpin antaa siis, ja oon 13 elokuussa 14 jos käy. Ja en yritä iskee tai mitää sit

Täh, tunnistaahan sut siitäkin?!

Vierailija
10/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, tunnistaahan sut siitäkin?!

Fml, en jaksa ajatella.

Sori mun tyhmyys en jotenki pysty ajatella tänää

Vierailija
11/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja ihastuukin. Olet vielä todella nuori, joten mitään kiirettä sinulla ei ole. Urheilun määrästä päätellen olet varmasti myös melko lihaksikas, joten et välttämättä ole edes kovin ylipainoinen. Kyllä niitä miehiä ja poikia riittää kaiken kokoisille, mutta tietenkin pitää löytyä se oikea.

Vierailija
12/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti naama auttaa!

Vierailija
13/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se kuva vaan tänne!

Vierailija
14/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois mut pojatkin ovat sitte lihavia tai muuten outoja.

Vierailija
15/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä todellakaan laita kuvaasi tänne!

Vastauksena kysymykseesi: Kyllä, kaiken kokoiset ja kaiken näköiset ihmiset voivat löytää rakkauden! Ole ylpeä siitä että olet voimakas ja urheilullinen tyttö!

Voisit käydä juttelemassa koulussa vaikka terveydenhoitajan tai koulupsykologin kanssa tästä asiasta. Saat sieltä asiallisempia kommentteja kuin täältä.

Vierailija
16/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pistä kuvaa niin kaikki luulee sua joksikin ruskean talon karhuksi!

Vierailija
17/17 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä todellakaan laita kuvaasi tänne!

Vastauksena kysymykseesi: Kyllä, kaiken kokoiset ja kaiken näköiset ihmiset voivat löytää rakkauden! Ole ylpeä siitä että olet voimakas ja urheilullinen tyttö!

Voisit käydä juttelemassa koulussa vaikka terveydenhoitajan tai koulupsykologin kanssa tästä asiasta. Saat sieltä asiallisempia kommentteja kuin täältä.

Selvä kiitos ku sanoit! En aio sit laittaa varmaan. Mut sit kaikille nii mulla on vihreen siniset silmät, ruskeet keski pitkät hiukset suunillee navan kohalle en tiiä mitä muuta kertois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi