Tuntuuko susta siltä kaupassa että kassaneiti tuijottaa sua
sillai seksuaalisesti ja hiuksia heilutellen kuin shampoo mainoksissa?
Kommentit (10)
Ei tunnu. Minä kyllä tuijotan kassaneitejä ja -rouvia.
Tänään tuijotti muutaman sekunnin, päätti sitten olla kysymättä papereita.
Musta tuntuu aina, että kaikki tuijottajat pitää mua vainoharhaisena.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mun lähikaupassa yksi ihana isotissinen blondi (arviolta 18v) mittailee aina katseellaan mun housujeni etumusta, tekee kielellään suihinottoelettä ja iskee silmää. Ja aina siltä putoaa joku kolikko, jonka se noukkii lattialta liioitellun hitaasti, suorin jaloin pyllistäen.
Mä luulen, että se yrittää lähettää mulle jotain signaaleja...
Sä et voi varmasti tietää vielä. Sun pitää tehdä testi vielä. Ota lerssi esiin ja kysy voisitko kenties kostuttaa sen pakkasen kuivattamaa kärkeä. Jos suostuu tähän niin ehkä 50% varmat siknaalit.
Kassaneiti vei minulta miehen, oli just alkanut juttu sillä, että neiti tuijotteli himokkaasti. Mies kehui itse tuota onneaan ennenkuin häipyi. Joten apn kohtalo on sinetöity, onnea matkaan.
Oon 13wee tyttö ja mulla on aika usein sellanen kiusallinen olo, olla siin kui kaikki tai no melkein kaikki kassaneidit tuojottais mua kun kävelen selkä heihin päin. Mitä teen?
Lähikaupan nuori kassaneiti todellakin tuijottaa ja ihan varmasti kostuu.
MirandaUusi kirjoitti:
Oon 13wee tyttö ja mulla on aika usein sellanen kiusallinen olo, olla siin kui kaikki tai no melkein kaikki kassaneidit tuojottais mua kun kävelen selkä heihin päin. Mitä teen?
Ne on vaan kateellisia sulle, kun oot vielä nuori ja ne ite on jotain melkein 20v ikäloppuja.
Joo, mun lähikaupassa yksi ihana isotissinen blondi (arviolta 18v) mittailee aina katseellaan mun housujeni etumusta, tekee kielellään suihinottoelettä ja iskee silmää. Ja aina siltä putoaa joku kolikko, jonka se noukkii lattialta liioitellun hitaasti, suorin jaloin pyllistäen.
Mä luulen, että se yrittää lähettää mulle jotain signaaleja...