Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ainoastaan minulla on elämässäni ongelmia, mutta melkein kellään muulla ihmisellä ei ole?

Vierailija
01.03.2018 |

Mistä johtuu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olet niin kietoutunut omien ongelmiesi ympärille, ettet tunnista muiden vaikeuksia.

Vierailija
2/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut eivät vaan jostain syystä halua kertoa ongelmistaan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on joskus ongelmia, ihan kaikilla, vaikka sinä et välttämättä tiedä niistä mitään.

Itse voi kuitenkin vaikuttaa tiettyjen ongelmien määrään, mm. Valitsemalla ihmiset elämäänsä (huono parisuhde > paljon pahaa mieltä > jatkuu loputtomiin jos ei uskalla erota tms.)

Teetkö huonoja valintoja?

Vierailija
4/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on elämässään ongelmia, pieniä tai isoja.

Olin itse nuorempana sellainen, etten ikinä puhunut vaikeuksistani kenellekään ja jos joku kysyi minulta vakavasti, miten minulla menee, vastasin aina "hyvin" ja hymyilin. Ehkä moni luuli, ettei minulla ole vaikeuksia, vaikka minulla oli paljon kärsimystä.

Vierailija
5/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muillakin on elämässään ongelmia, mutta koen jotenkin, että mun ongelmat on pahempia kuin muilla. Kyllä mulle avaudutaan ongelmista yms.

Vierailija
6/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin empaattinen asenne.

Vierailija
7/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö huonoja asioita/jätät tekemättä hyviä asioita?

Esimerkki: Tyyppi 1, on rehellinen, ahkera, rakastaa lähimmäistään kuin itseään, yleisesti huolehtii terveydestä ja turvallisuudesta.

Tulos : ihmiset luottaa, työt sujuu, saa vastarakkautta, elää jossain määrin hallittavassa ja mukavassa ympäristössä.

Tyyppi2,tekee päinvastoin, tulokset päinvastaisia

Vierailija
8/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tarkoita että joka ikinen asia on meidän päätettävissä tietenkään. Mutta asiat joihin voi vaikuttaa.

Edellinen

Vierailija
9/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että sinä olet ainoa todellinen ihminen, me muut ollaan vaan botteja, jotka kansoittavat tätä sinulle luotua ja sinun napasi ympärillä pyörivää maailmaa.

Älä usko noita, jotka väittävät, että kyllä muillakin on ongelmia. Se ei ole totta. Heidät on vain ohjelmoitu sanomaan niin.

Vierailija
10/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella oletat olevan näin?

Vierailija
11/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten tunne minua. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän