Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehtee (olen kyylä)

Vierailija
01.03.2018 |

Me siis pystytään näkemään missä toisen puhelin sijaitsee ja viimiset kaks päivää mies on ollu eripaikassa kun minne on sanonu menevänsä. Äsken kun katsoin kartalta on kyseisessä sijainnissa omakotitalo missä ei pitäisi asua miehen tuttuja. Pelkään pahoin että mies pettää mua tai tekee jotain rikollista. (Enkä yhtään ihmettelis) siitä ei oo kauaa aikaa kun kielsin miestä ottamasta pimeetä työtä vastaan muttakun sekään ei selittäis tota sijaintia!

En nyt oikeen tiedä miten edetä.. En oikeen voi olla miehelle kuitenkaan silleen ”missä olit kello 12.47, haha et ollu lällälää”

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan..

Vierailija
2/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita taksi osoitteeseen, pyydä tilatessa että pimpottavat ovikelloa kun ovat paikalla että ovelle tulee joku. Sinä tietenkin istut samalla aikaa pusikossa piilossa, kyyläämässä :D

Oven avaajan perusteella voi tehdä lähtökohtaisia päätelmiä jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai tilaat jotain muuta, esim. pizza jossei taksia....

Vierailija
4/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi.

Vierailija
5/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että sovellus toimii? Minulla useasti näyttänyt että olen aivan eri paikassa kuin oikeasti eikä auta vaikka yrittää ladata sijaintia uudestaan

Vierailija
6/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö kartta aina samaa taloa? Joskus nimittäin kartan sijainnit heittelee muutamilla sadoilla metreillä. Sää olosuhteet vaikuttaa. Oon tarkkaillu omiaki sijainteja, ja ihmetelly välillä ku oon muka käyny 300m päässä olevassa museossa tms ihme rakennuksissa vaikka en oo siel päin liikkunu 🙄

Vierailija
7/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä luottais noihin sovelluksiin ihan 100% ja alkaisi niiden pohjalta syyttelemään/epäilemään toista.

Vierailija
8/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri sovellus, mutta saatiin miehen kanssa mehevä riita aikaiseksi tuosta Snapchatin kartasta... Miehelle siis minun sijainti oli näyttänyt eriä missä oikeasti olin ja rupesi sitten kyselemään ja inttämään miksi olen ollut paikassa B, vaikka piti olla paikassa C. Ihan järkyttävää ja itselläni kyllä veri kuohahti totaalisesti.

Vierailija
9/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja hei, toi sijainti voi oikeasti heittää. Mulle on esim. jaettu sijainti whatsapissa, ja se on heittänyt: Kaveri jakoi sijainnin jostain Kallion randombaarista, en muista enää nimeä/missäpäin, mutta sijainti heitti yli kilometrillä.

Vierailija
10/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko salaa asentanu sen hänen puhelimeen? :D

Vierailija
11/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin paikkakunnan huorien puhelinnumerot esiin ja yrittäisin varata kaikilta ajan tekstareilla/sähköpostilla. Siitä sitten vertailemaan osoitteita. Yksi asuu varmasti tuossa talossa. Ootko pihtaillut, kun epäilet, että pettää?

Vierailija
12/12 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin paikkakunnan huorien puhelinnumerot esiin ja yrittäisin varata kaikilta ajan tekstareilla/sähköpostilla. Siitä sitten vertailemaan osoitteita. Yksi asuu varmasti tuossa talossa. Ootko pihtaillut, kun epäilet, että pettää?

:DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi