Jos saisitte tavata jonkun historiallisen henkilön.
Jos teillä olisi mahdollisuus tavata joku jo kuollut historiallinen/kuuluisa henkilö niin kenet haluaisitte tavata? Minä valitsen varmaan kirjailija Algot Untolan, joka Maiju Lassilan nimellä kirjoitti mitä hauskimpia romaaneja. Lisäksi hän eli mielestäni mielenkiintoisen elämän. Vaikuttaa ihmiseltä johon haluaisin tutustua.
Kommentit (32)
Niitä on paljon. Andy Warhol ehkä. Tosin minä en olisi ollut yhtään niin mielenkiintoinen ihminen, että hän olisi jaksanut kanssani jutella :).
Englannin kuninas Henry VIII:n toisen vaimon Anne Boleynin.
Hassua kyllä haluaisin tavata sen oikean Jeesuksen. Seirata sivusta jonkin aikaa tämän elämää ja opetustyötä, minkä jälkeen voisin palata kertomaan tämän ihmisille millainen heppu tuo oikeasti oli.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kyllä haluaisin tavata sen oikean Jeesuksen. Seirata sivusta jonkin aikaa tämän elämää ja opetustyötä, minkä jälkeen voisin palata kertomaan tämän ihmisille millainen heppu tuo oikeasti oli.
Totta!
Se Australialainen eläintyyppi Steve Irwin. Sillä on varmasti paremmat jutut kuin kenelläkään muulla ehdotetuista.
Ei minua kiinnosta jutella jonkun Gandhin kanssa maailmanpolitiikasta.
Onko Marilyn Monroe historiallinen henkilö? Jos on, niin hänet.
Oscar Wilde. Haluaisin tietää, oliko hän niin säkenöivä keskustelija kuin väitetään.
Vierailija kirjoitti:
up
Minä haluaisin tavata upittelun keksineen henkilön! Alkuhymiöijäkin olisi kiinnostava tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
up
Minä haluaisin tavata upittelun keksineen henkilön! Alkuhymiöijäkin olisi kiinnostava tavata.
Aloituksessa sanottiin jo kuollut historiallinen henkilö. En usko upittelijan olevan vielä kuollut sen verran uusi keksintö kyseessä. Vaikka mistäs sitä tietää.
Eva Braun olis henkilö jonka minä haluaisin tavata.
Hitlerin karisman haluaisin kokea henkilökohtaisesti. Sitä kun on pakko olla, herra sai kuitenkin kokonaisen kansakunnan aatteensa taakse.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerin karisman haluaisin kokea henkilökohtaisesti. Sitä kun on pakko olla, herra sai kuitenkin kokonaisen kansakunnan aatteensa taakse.
Joo, pakkohan se on myöntää, että taitava puhuja ja karismaattinen henkilö hänen oli pakko olla vaikka muuten ei häntä ihailisi.
Sokrates. Olisi mielenkiintoista nähdä.
Vaikka joku leonardo da vinci. Hirveä draivi oli silloin päällä, ei pelkästään leolla. Jännä olis kuulla mitä mieltä somesta, varmaan keksisi sata appsia heti.
up