Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se tarkoittaa, kun nainen haluaa seurustella eksklusiivisesti (ei seksiä muiden kanssa) mutta ei halua sitoutua?

Vierailija
01.03.2018 |

Naiset, mitä tämä tarkoittaa?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pian ap haluaa kihloihin? Miksi pitää sitoutua vauhdilla? Kauanko olette tunteneet?

Vierailija
22/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuulostaa, ettei ko. nainen ole se terävin kynä penaalissa. Vähän niin kuin jotkut menevät kihloihin ilman, että se olisi heidän mielestään lupaus avioliiton solmimisesta.

Tyhmää luulla edes että avioliitto tekee autuaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varalla, kunnes löytyy mies johon hän haluaa sitoutua.

Vierailija
24/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis monillahan on nykyään tuollainen suhde että muita ei panna mutta molemmat elää muuten omaa elämäänsä ja hynttyitä ei lyödä yhteen.

Jos minulle tulisi ero niin vaki(pano)kaveri olisi kiva mutta mitään avo-avioliittoa en olisi vailla.

Oma elämä ja oma vapaus. 

Vierailija
25/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkuaikoinani pyysin eksklusiivisuutta sellaisille (seksi)suhteille, joissa näin potentiaalia a) jatkua pidempään, ja b) ehkä - ehkä! kehittyä seurustelusuhteeksi. Kohdan a) eksklusiivisuutta siksi, että voitaisiin sitten molemmat käydä testeissä ja jättää kondomi pois (syön pillereitä, vihaan seksiä kondomin kanssa). N43

Vierailija
26/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikken pitäisi elää perinteisessä suhteessa saman katon alla?  Varsinkaan jos ei tehdä lapsia.

Vierailija
27/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se ainakin tarkottaisi että haluaisin yhä elää omaa elämääni ja saman katon alle ei muuteta mutta seksiä olisi vain tämän yhden miehen kanssa. Ei siis tarvitsisi tilittää toiselle koko elämäänsä vaan olisi tietty vapaus päättää itse ilman että kyselee sopiiko toiselle vaikka että lähden nyt viikoksi reissuun.

Panisin ja kertoisin että lähden viikoksi reissuun ja kun tulisin taas kotiin niin treffit ja panisin :)

Mulla on miesystävä joka toimii näin. Esim. tekee matkojen kanssa juuri noin. Erona se, että kutsuu tätä sitoutuneeksi parisuhteeksi. Alkaa olla miehellä viimeiset hetket päättää mitä haluaa. Ei riitä treffit ja panot.

Vierailija
28/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa tietenkin ihan samaa kuin se, kun mies haluaa harrastaa säännöllistä seksiä naisen kanssa, eikä halua naisen panevan muita, mutta ei halua sitoutua naisen kanssa vakavaan suhteeseen kuitenkaan.

Vierailija
29/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tauteja, mutta ei halua sitoutumista.

Vierailija
30/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei halua sitoutua.

Vierailija
31/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin nähty. Olet varalla ennen kuin naine löytää paremman. Eli jos et ole valmis ähän niin lähde heti kävelemää, selviit helpommalla. Trust me...

Vierailija
32/36 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa, ettei hän vielä tiedä olisiko teissä ehkä joskus ainesta seurusteluun. Mikä kiire apllä on?

Vierailija
33/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että nainen haluaa alkaa tapailla/seurustella, miten kukanenkin nyt nuo termit ymmärtää. Tutustua, että sopisitteko yhteen, olisiko teistä elämänkumppaneiksi. En mä ainakaan voisi tutustua kehenkään kunnolla, jos samalla pyörittäisin muita kandidaatteja tai fuckbuddy-rinkiä, enkä kyllä haluaisi alkaakaan tutustua ihmiseen, joka ei ole minusta niin kiinnostunut, että se muiden paneminen loppuisi automaattisesti. Vaikuttaa siltä, että hän haluaa nyt tunnemielessä sitoutua sinuun, mutta että ei lupaa automaattisesti sitoutua lastentekoon ja perunamaahan.

Vierailija
34/36 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se tarkoittaisi, että lapseni ovat mulle ykkössijalla, enkä halua heidän elämäänsä uutta ihmistä. Siksi ei yhteen muuttoa tms sitoutumista. Sen sijaan voisin luvata myös omasta puolestani, etten tapaile muita.

Vierailija
35/36 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin naisystävälle, että ennenkuin aloitetaan varsinaisesti seurustella olisi hyvä jo seurustelun alkuvaiheessa kertoa toiselle mitä haluaa suhteelta ja kuvailee toiselle mitä etsii. Itse kerroin hänelle haluavani sitoutua ja etsiväni aitoa parisuhdetta ja rakkautta elämääni. 

Tähän hän totesi, että "rakkautta on olemassa oikeasti ja minulle tarkoitettu. Onko sitä tässä, emme voi vielä tietää...uskon että minulla on annettavaa...muuhun en tiedä vielä tällä hetkellä. Mutten tiedä vielä onko meillä yhteistä tavoitetta"

Vierailija
36/36 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just sitä? Ei sitä voi sen tarkemmin sanoa. Tuohon kuvaukseen mahtuu tosi erilaisia tilanteita. Kaksi tulee heti mieleen oman kokemuksen pohjalta:

1) haluaa jotain kivaa ja kevyttä, ei siis parisuhdetta, muttei halua riskiseksiä.

2) haluaa parisuhteen mutta ei tunne pystyvänsä olemaan täysillä mukana kovin nopeasti, haluaa edetä rauhalliseen, itselleen sopivaan tahtiin, mutta kokee että muiden tapailu saati seksi muiden kanssa estäisi lopullisesti suhteen kehittymisen mahdollisuudet.