Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te, jotka treenatte salilla aina koko kropan kerrallaan

Vierailija
01.03.2018 |

Kuinka monta kertaa viikossa yleensä käytte salilla ja kauanko menee kertakäynnillä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa. Jos käy tuota enemmän niin kannattaa jo jaotella treeniä jotenkin. Itselläni menee noin 40 min -60 min. Treeniohjelma jotain tälläistä.

- bulgarialainen kyykky tai maastaveto

-penkkipunnerrus tai punnerruksia tai vinopenkkiä

-ylätalja tai kulmasoutu

-Pystypunnerrukset

-Hauikset

-vatsalihakset

Vierailija
2/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Itse käyn sen kolmisen kertaa viikossa ja aikaa menee keskimäärin tunnin/per kerta.

Mies vaan sanoo, että ei tuosta ole mitään hyötyä ja pitäisi treenata max kolme lihasryhmää kerrallaan.

Treenaan hauiksia vapailla painoilla, pystypunnerrusta, ojentajia, ylätaljaa, kulmasoutua,

kyykkyjä, jalkaprässiä, pohkeita, etu- ja takareisiä ja vatsoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kertaa viikossa ja pari tuntia kerrallaan.

Vierailija
4/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 3 kertaa viikossa, aina vähintään 1 lepopäivä salilta välissä. Treenaan koko kropan kerralla, aikaa menee n. 1,5 h. Lisäksi 1 tai 2 juoksulenkkiä/vko.

Aiemmin treenasin 2-jakoisella ohjelmalla 4-5 krt/vko (n. 1 h/krt), mutta uudella ohjelmalla olen saanut paljon enemmän tuloksia aikaiseksi.

Vierailija
6/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn 3 kertaa viikossa, aina vähintään 1 lepopäivä salilta välissä. Treenaan koko kropan kerralla, aikaa menee n. 1,5 h. Lisäksi 1 tai 2 juoksulenkkiä/vko.

Aiemmin treenasin 2-jakoisella ohjelmalla 4-5 krt/vko (n. 1 h/krt), mutta uudella ohjelmalla olen saanut paljon enemmän tuloksia aikaiseksi.

Nukut sä siellä salilla vain miten saat puolitoista tuntia kerralla kulumaan?

Vierailija
7/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3krt/vk ja noin tunti menee lämmittelyineen.

Teen paljon moninivelliikkeitä, jotka kuormittaa koko kroppaa (kyykkyjä, vetoja, tempauksia). Lisäksi soutuja ja punnerruksia käsipainoilla, tangolla ja taljoilla vaihdellen. Pieniä lihasryhmiä, kuten hauista, ojentajaa ja olkapäitä teen vaihdellen, yleensä supersarjoina.

Muutenkin ajan säästämiseksi teen ainakin osan treenistä monesti joko supersarjoina tai patteritreeninä.

Tykkään enemmän yksjakoisesta. Mutta välillä vaihtelen jakoa, ettei elämä (treeni) käy tylsäksi.

Vierailija
8/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 4kertaa viikossa. Pitää vähentää. Toistaiseksi pitäisi lisätä reeniä. 1-3 kertaa viikossa olisi sopivaa sillä 45min-1,5h reenillä mitä olen tehnyt.

Vierailija
9/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nuku, vaikka lihakset levossa kasvaakin.

Salilla treenaan kunnolla, aikaa menee alkulämmittelyyn n. 10 min ja lisäksi esim. ennen kyykkyä, penkkiä tai maastavetoa teen lämmittelysarjoja,joihin menee helposti aina 5-10 minuuttia.

Vierailija
10/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämmittelyt? Ite oon ainakin tosi laiska huoltaan kehoa, joten lämmittelyksi tulee tehtyä sellaset 20min liikkuvuusharjotteita.

Vierailija
11/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa viikossa ja tuntiin pitää ehtiä tekemään kaikki tai on liikaa liikkeitä!