En pysty lähteä hakemaan sairaslomatodistusta
Olen työharjoittelussa ja sinne pitäisi viedä sairaslomatodistus, jos on sairaana. Olen tällä hetkellä 39 asteen kuumeessa, en nukkunut tämän takia kahteen yöhön ja oksettaa myös koko ajan. Olo on voimaton ja väsynyt. Olin jo lähdössä lääkäriin aamulla, mutta meinasin pyörtyä kävellessäni portaat alas. Soitin jo lääkäriinkin ja peruin ajan. Kotonakin pystyn vain makaamaan tässä sohvalla tai sängyssä. Opettaja kuitenkin soitteli perään ja painotti, että se todistus on oltava. Selitin tilanteen, mutta en saanut ymmärrystä.
Mitä teen?
Kommentit (50)
Kyllä asiat järjestyvät, vaikka et nyt pysty järjestämään sairaslomatodistusta. Oletettavasti joudut vähän selittelemään ja tekemään puuttuvat tunnit sitten myöhemmin. Koululla on niin kova paine saada opiskelijat valmistumaan, joten tukevat kyllä harjoittelun tekemistä myöhemmin loppuun. Työharjoittelu paikassa ei luultavasti ketään sen suuremmin kiinnosta sun salkku lappu, koska et saa palkkaa harjoittelusta.
Pystyt kuitenkin täällä notkumaan....
Ainakin Helsingissä sairaslomatodistuksen saa soittamalla, terkka haastattelee puhelimitse ja kartoittaa oireet.
Pysty lähteä. Opettele nyt sairasvuoteella edes suomen kieltä.
Oletko se sama, joka Treadsissa valitteli, ettet pysty palauttamaan koulun kannettavaa, koska ulkonmaalaiset miehet ahdistelevat sinua heti, kun astut ovesta ulos?
ALOITUS ON 8 VUOTTA VANHA!!!!
Turha enää antaa ap:lle neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama, joka Treadsissa valitteli, ettet pysty palauttamaan koulun kannettavaa, koska ulkonmaalaiset miehet ahdistelevat sinua heti, kun astut ovesta ulos?
Ei voi olla, Threadsia ei ollut olemassakaan 8 vuotta sitten.
Ei hätää, varmaan joku palstalekuri kirjoittaa sinulle kahden viikon sairasloman, niin saat levätä kunnolla. Onneksi pystyt täällä kirjoittelemaan, vaikka soitto tai chattaus lääkärille ei onnistukaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla, Threadsia ei ollut olemassakaan 8 vuotta sitten.
No ap voi silti olla sama.
Alotus vanha,mut ainakaan minun asuin kunnassa ei pääse terveysasemalle. Sinne kun soittaa ja sanoi mikä on, lähettävät saikkulapun postissa kotiin.