Jos muuttuisit pinkkitukkaiseksi palstamammaksi mikä olisi nimesi?
Kommentit (78)
Liisu-Unelma Alapaholuoma-Rummukainen
Olisin Tanja eli Tanzu, 34v ja ylpeä siitä, että mahdun edelleen yläasteaikaisiin farkkuihini. Se tosin johtuu siitä, että ruokavalioni koostuu mustasta kahvista, vihreästä Bonuksesta ja harvakseltaan Cittarin tarjousirtokarkeista. Oon vähän tällainen temperamenttinen Pikku Myy ja siksi tatuoinnissani lukeekin Marilynilta lainattu mietelause koukeroisin kirjaimin. If yuo cant handle my at my worst u dont deserve me at my best.
Teidän keskusteluja lukiessani, mieleeni ei tule mitkään varoitusväreillä varustellut mammat. Enemmistö täällä tuntuu olevan täysin järjissään, verrattuna noihin pinkkitukkaisiin vassarilesboihin.
Miia
Pinkkien hiusten lisäksi olisin yhdistänyt ne mun lainalla ostetut Vimman lettilegginsit johonkin rokahtavaan kirppispaitaan. Haaveilen olevani luomumamma, imetys ja perhepetiäiti, mutta todellisuudessa olen einestä pöytään laittava yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Olisin Tanja eli Tanzu, 34v ja ylpeä siitä, että mahdun edelleen yläasteaikaisiin farkkuihini. Se tosin johtuu siitä, että ruokavalioni koostuu mustasta kahvista, vihreästä Bonuksesta ja harvakseltaan Cittarin tarjousirtokarkeista. Oon vähän tällainen temperamenttinen Pikku Myy ja siksi tatuoinnissani lukeekin Marilynilta lainattu mietelause koukeroisin kirjaimin. If yuo cant handle my at my worst u dont deserve me at my best.
Tämä!
Olen myös leijonaemo, ja siks toisessa olkapäässä on leijonatatska. Kyllä, mulla on tytär Wilma; ja sillä on kaks mummun mussukkaa, Yenny ja Yesse.
Taina tietenkin. Onneksi en kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Pirjo eli Pike
Pike on kyllä kova muija vetämään kaljaa ja jallua. Siideriin se ei enää koske sen yhden kesäreissun vuoksi. Tunnetaan myös nimimerkillä piccis-74
Mä oon Jenni 35 Vee, kehun kaikille miten mulla on hyvät geenit koska en liho, mutta todellisuudessa mulle ei maistu ruoka sillä juon pari pannua kahvia päivässä ja Batteryä päälle. Ehkä sit teen leivän, jos alkaa liikaa huipata.
Huippaa mua kyllä siksikin, että mun pitäis pitää noita rillejä mutta näytän iha vammaiselle ne päässä..
Mulla on mies, joka tekee tatskoja ja se on mullekin naputellut keittiön pöydän ääressä mm. Timantin, ruusun, lohikäärmeen ja syvällisiä uniikkeja mietelauseita kuten carbe diem ja always be your self.
Mies teki myös kuvan mun äidille Raijalle eli Raikulle 60 v synttärilahjaksi ja on luvannut myös tehdä kuvat meidän lapsille Nicolle, Jadessalle, Rosalle ja Jarelle kunhan ne täyttää 15v ♡
Eikös Sari äänestetty täällä kamalimmaksi wt-nimeksi. Siispä nimeni olisi Sari.
Milla Marica