Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kumppanisi tapaa et ymmärrä?

Vierailija
01.03.2018 |

Oma mies käy joka aamu KYLMÄSSÄ SUIHKUSSA, siis en voi ymmärtää :D Muutenkin nämä pakkaset ja kämppä jossa lisäksi vetää. Meinaan itse jäätyä jo kuuman suihkun jälkeen kun poistun kylppäristä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän suihkun jälkeen ei palele niin kuin lämpimän suihkun jälkeen. Avantouinnin jälkeenkin pikkupakkanen tuntuu lämpimältä paljaalla iholla.

Vierailija
2/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että maitopurkin pohjalle jätetään puoli teelusikallista maitoa, leikkelerasiaan 1/4 osa leikkelettä, lasagnevuoan pohjalle ruokalusikallinen lasagnea jne. Ilmeisesti olisi ylivoimaista heittää se rasia/purkki roskikseen/vuoka likoamaan ja näin siltä voi välttyä "no siellä oli vielä"

En kuitenkaan muita miinuksia hänestä keksi niin ehkä voin elää tämän asian kanssa :) Muuten kyllä tekee kotitöitä ja siivoaa siinä missä minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuman suihkun jälkeen palelee, tietysti. Kesäkuumalla pitää ottaa kuuma suihku, se viilentää.

Liittyy pintaverenkiertoon, en nyt käy selittämään tarkemmin, mutta näin se vaan on

Vierailija
4/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että maitopurkin pohjalle jätetään puoli teelusikallista maitoa, leikkelerasiaan 1/4 osa leikkelettä, lasagnevuoan pohjalle ruokalusikallinen lasagnea jne. Ilmeisesti olisi ylivoimaista heittää se rasia/purkki roskikseen/vuoka likoamaan ja näin siltä voi välttyä "no siellä oli vielä"

En kuitenkaan muita miinuksia hänestä keksi niin ehkä voin elää tämän asian kanssa :) Muuten kyllä tekee kotitöitä ja siivoaa siinä missä minäkin.

Meillä sama😀mutta ei noista viitti mitään numeroa tehdä, onhan mulla itsellänikin ihme tapoja...

Vierailija
5/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkutus. Ei edes suunnittele nousemista, miksi pitää torkuttaa?

Vierailija
6/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi nyt ekana, mutta toisena ja harmittomampana lähtiessä höseltäminen. Minä ja lapset odotamme ulkona tai autossa, mies juoksee takki päällä ja kengät jalassa etsimässä lompakkoa, puhelinta, avaimia, purkkaa, nenäliinaa... Oikeastaan aika hellyyttävää, silloin kun ei ole kiire.

Vierailija
7/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ostaa pari kertaa viikossa kauppareissun ohessa Alkosta puoli litraa leijonaa, tekee siitä yhden paukun jonka juo irvistellen ja kaataa loput viemäriin "Hyi hitto kun tää on pahaa" :D Ei sillä, on ihan hyvissä rahavaroissa, mutta luulisi että olisi tässä 10 vuoden aikana oppinut ettei se viina makuaan ole muuttanut. Ja aina tuo puoli litraa, ehkä olisi järkevämpää ostaa se pienin pullo. Mutta kun ei mene perille niin ei...

Vierailija
8/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei pue talvella riittävästi vaatetta kun on vaikkapa -20 astetta, ei ei lenkkarit vaan jalkaan eikä hanskoja. Sitten nainen valittaa kun on kylmä

Vierailija
9/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soittaa jotain virallisia puheluita, esim. johonkin laskuihin tai töihin liittyen niin menee vessaan puhumaan "ettei naapurit kuule" olen yrittänyt selittää että siellä vessassa se kaikuu kaikkein parhaiten naapuriin, mutta ei usko :D Enkä sikäli myöskään usko että naapurin Penaa kiinnostaa se, siirtääkö mies jonkun laskun eräpäivää tai solmii uutta sähkösopimusta.

Vierailija
10/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rasvapurkki alkaa lähentyä loppuaan, ostaa uuden (samanlaisen) ja avaa sen, parhaimmillaan tämä toistetaan parikin kertaa ennen kuin yksikään on tyhjä. Sitten kun ne purkit lopulta tyhjenevät, niitä ei myöskään voi viedä heti roskikseen, vaan ne jätetään lojumaan viikkokausiksi. Puolisolla atopia, joten purkit on isoja ja niitä kuluu...

Ja joo, minullakin on pahoja tapoja, mutta silti tuo ihmetyttää ja ärsyttää :)

Vierailija
11/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olemme lähdössä pitkälle matkalle, singahtaa mies juuri lähtösekunnilla keittiöön hinkkaamaan silmälasejaan puhtaaksi. Kiire kun on, hän juoksuttaa vettä isosti (kas, sehän nopeuttaa sitä silmälasien pesua) ja roiskii vedet pitkin keittiötä.

Tämä ottaa minua päähän, kun olen saanut juuri aiemmin keittiön siistiksi ja lähtökuntoon. Lavuaari, hana, seinät ja usein myös lattia täytyy aina kuivata hänen silmälasinpesukeikkansa jälkeen.

Miksi hän ei voi pestä myös matkalle lähtiessään silmälasejaan omassa vessassaan, kuten hän muina päivinä tekee?

Vierailija
12/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuman suihkun jälkeen palelee, tietysti. Kesäkuumalla pitää ottaa kuuma suihku, se viilentää.

Liittyy pintaverenkiertoon, en nyt käy selittämään tarkemmin, mutta näin se vaan on

Milloin te ääliöt tajuatte, että Suomessa ei OTETA suihkua XDDDDD.

Vierailija
13/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suihkussa miehen sampoo loppuu, hän hakee sinne uuden pullon mutta ei vie tyhjentynyttä pois.

Ihan oikeesti, mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi hän kuvittelee, että tyhjän purnukan poisvieminen on jonkun muun hommaa?

Vierailija
14/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ihan samaa jääkaapiss olevien juttujen kanssa. Ja mies taas vessapaperin.

Minä taas en ymmärrä sitä miksi mies on jo tyyliin edellisenä iltana viidessä minuutissa lähtövalmiina, jos johonkin olemme vaikka seuraavana päivänä lähdössä. Ja aamulla pitäisi päästä lähtemään hetisamantien. Toki säntillisyys on ihan ok, mutta itse taas olen sellainen haahuilija-taivaanrannanmaalari, joka aloitti lähtöön valmistautumisen ehkä puolta tuntia ennen lähtöä. Sanomattakin selvää, että tämä aiheutti alkuaikoina riitoja, nykyään mies hienotunteisesti on kertomatt että vituttaa mateluni ja malttaa odottaa pidempään ja minä taas olen hieman nopeuttanut lähtörutiinejani.

Toinen mitä en ymmärrä on pyolityhjien koneellisten pesu, siis pyykit tai tiskit. Ja ilman mitään syytä, eli ei ole pyykissä mitään sellaista mikä välttämättä pitää saada heti pestyä.

Vierailija
15/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olemme lähdössä pitkälle matkalle, singahtaa mies juuri lähtösekunnilla keittiöön hinkkaamaan silmälasejaan puhtaaksi. Kiire kun on, hän juoksuttaa vettä isosti (kas, sehän nopeuttaa sitä silmälasien pesua) ja roiskii vedet pitkin keittiötä.

Tämä ottaa minua päähän, kun olen saanut juuri aiemmin keittiön siistiksi ja lähtökuntoon. Lavuaari, hana, seinät ja usein myös lattia täytyy aina kuivata hänen silmälasinpesukeikkansa jälkeen.

Miksi hän ei voi pestä myös matkalle lähtiessään silmälasejaan omassa vessassaan, kuten hän muina päivinä tekee?

Sulla on outo tapa ...liioittelu..

Vierailija
16/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kulta! Tulit sitten alapeukuttamaan, kun tunnistit itsesi? 😂😂😂

Vierailija
17/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuttelee robotti-imuriamme "rouvana" Juttelee sille usein "Minnekäs se rouva nyt on matkalla"

"Rouva on hyvä ja menee nyt lataukseen"

"Ei sinne rouva, aivan väärä suunta"

"Eikö rouva meinaa päästä siitä kynnyksen yli"

No, minusta tämä on ihan suloista, olen vaan miettinyt mitä naapurit ajattelevat jos kuulevat nämä kommentit ja ajattelevat tietysti että mies puhuu minulle :D

Vierailija
18/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kulta! Tulit sitten alapeukuttamaan, kun tunnistit itsesi? 😂😂😂

Ohhoh. Teidän suhteessa taitaa olla ihan muita ongelmia kuin vesiroiskeet lavuaarin reunalla..?

Vierailija
19/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on outo tapa ...liioittelu..

Sinullahan se outo tapa on, kun et luettua ymmärrä. Vai sanoinko asian turhan vaatimattomasti? Kyse ei ole mistään parista pisarasta siellä täällä vaan siitä, että silmälaseista kovalla paineella laskettu vesi sinkoutuu ympäriinsä, usein myös miehen itsensä päälle. Lattialle voi loiskua pari desiäkin vettä - ja meillä on keittiössä valitettavasti parkettilattia. Se on aivan pakko kuivata, jos sille roiskuu vettä.

Vierailija
20/74 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuttelee robotti-imuriamme "rouvana" Juttelee sille usein "Minnekäs se rouva nyt on matkalla"

"Rouva on hyvä ja menee nyt lataukseen"

"Ei sinne rouva, aivan väärä suunta"

"Eikö rouva meinaa päästä siitä kynnyksen yli"

No, minusta tämä on ihan suloista, olen vaan miettinyt mitä naapurit ajattelevat jos kuulevat nämä kommentit ja ajattelevat tietysti että mies puhuu minulle :D

:DDD Täytyy myöntää että ihmettelisin jos kuulisin naapurista kommentin "eikö rouva meinaa päästä siitä kynnyksen yli" jos kyseessä on ihan liikuntakykyinen ihminen ja alle 100-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän