Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
1101/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun luullaan että esim. Live and let die on Gunnareiden tekemä biisi tai että I will always love you on Whitney Houstonin biisi.

Tai I will stay ja My Only One olisivat Hurriganesin biisejä.

No huoh, kyllähän kun joku tekee sovituksen, esittää ja levyttää biisin, voi sanoa, että se on hänen biisinsä arkikielellä, vaikkei olisi sitä säveltänyt/sanoittanut, eikä olisi ensimmäinen levyttäjä tai esittäjä.

Vierailija
1102/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että näin vaalien alla löytyy juntteja, jotka ihan oikeasti luulevat, että vihreät aikoo lopettaa autoilun Suomesta, haluavat sulkea tehtaat ja lopettaa maatalouden. Voiko ihmiset enempää kuutamolla olla :D :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan käsittämätöntä on, nytkun kasvisruoka-asiat on tapetilla ja kouluihin ja inttiin halutaan kasvisruokapäivä, niin asioita perustellaan esimerkiksi niin että "mutta lapset tarvitsevat maitoa!!" Mihin?

Ja sitten "ihminen on syönyt satojatuhansia vuosia lihaa ja se kuuluu ihmisen ruokavalioon" varsinkin ikäluokissa 60-80v, joiden varsin hyvin pitäisi vielä muistaa ne ajat, kun liha oli erityisherkku eikä jokaisella ruokalajilla todellakaan ollut varaa olla lihaa. Ongelmahan on nimenomaan se järkyttävä liikakulutus, kun aamulla syödään kinkkumaksamakkarapekonileipä, lounaalla kanasalaatti, päivälliseksi jauhelihakastike ja iltapalalla lihapiirakka tai kinkkupitsa. Satatuhatta vuotta sitten oli ihme jos joku 15 ihmisen lauma sai kerran kuukaudessa antiloopin kiinni ja jakoi sen koko porukan kesken. Ja sitä verrataan ihan aukottomasti siihen, että lihankulutus on ollut silloin samalla tasolla, vaikka ihmiset on olleet 99% KERÄILIJÖITÄ. Ja senkin jälkeen viljelijöitä. Jo kulttuuriajoistakin keskiaikaan ja siitä tähän päivään väestöstä valtaosa on ollut köyhää, jolla ei todellakaan ole ollut usein lihaa lautasella.

Mutta joo eniten ihmetyttää nää vanhat tantat, luulisivat että muistavat kun kotona syötiin vellejä, puuroja ja leipää, sosekeittoja ja keittoja. Ja sitten silloin tällöin lihaa ja enemmän kalaa. Ja heidän mielestään liha on aina kuulunut joka aterialle :D

Vierailija
1104/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että opettajan työ olisi helppoa

Vierailija
1105/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä toinen ruokavalioasia. Kun lapselle hyvänä ruokamallina, oikein kunnon tavan terveysarvoja kannattava äiti väsää lapsille kotiruokaa. Joka saattaa esimerkiksi olla jogurttia, muroja, rahkaa, aina lasi maitoa ja pääruokina ma uunimakkara ja muusi, ti nakkikastike, ke makaronilaatikko jne. Lihaa ja maitotuotteita ja vielä yleensä sitä pahiten prosessoitua ja ravintoköyhintä lihaa. Vaaleaa turhaa prosessoitua viljaa ja sitten maitotuotteita joita enää edes terveysviranomaiset eivät voi väittää terveellisiksi. Esimerkiksi makaronilaatikko: sitä jauhelihaa, maitotuotteita, ravintoarvotonta vaaleeta makaronia. Eihän siinä ole mitään terveellistä.

Ihan hirveällä tolalla ruokavalioasiat. Nakkikastike ja makaronilaatikko on joo kotiruokaa ja ne on ihan hyviä silloin tällöin, mutta ruokavalion pitäisi pohjata jollekkin ihan muulle. Ja tätä väitetään terveeksi. Ja kehutaan äitejä jotka jaksaa vielä itse laittaa ruokaa.

Vierailija
1106/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkulapsena kiduttanut eläimiä, on aikuisena automaattisesti psykopaatti tai muuten paha ihminen.

itsestäsikö puhut..hyi h..lvetti

En tunne yhtään eläimen kiduttajaa

Vierailija
1107/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet flunssassa joku kysyy aina oletko ollut vähissä vaatteissa ulkona. Ja vaikka kuinka yrittää selittää ihmisille, että flunssa ei tartu kylmästä(voi kyllä mennä pahemmaksi) sitä ei vaan tajuta. Pikku juttu mut jostain syystä ärsyttää :D

Vierailija
1108/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli-ihminen kirjoitti:

Toi joka-/mikäjuttu menee siis tosiaan näin:

MIKÄ viittaa koko edeltävään lauseeseen.

JOKA viittaa edeltävään yksittäiseen sanaan.

Selventävä esimerkki:

Kadotin koirani, mikä harmitti minua. = Koiran katoaminen harmitti minua.

Kadotin koirani, joka harmitti minua. = Jostain syystä se KOIRA harmitti minua, joten tervemenoa? :D

Tätä eroa ei moni nykyäån hahmota.

Tottakai se menee näin, sen vuoksi en lähtenyt selvittämään mikä näiden sanojen ero on.

On tosi vaikea kunnioittaa bloggaajia, jotka saa leipänsä kirjoittamalla, eivätkä osaa edes tätä asiaa. Tosin tämä tuntuu olevan enemmänkin joku trendi, joka on alkanut yleistyä viime aikoina.

Vierailija
1109/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet flunssassa joku kysyy aina oletko ollut vähissä vaatteissa ulkona. Ja vaikka kuinka yrittää selittää ihmisille, että flunssa ei tartu kylmästä(voi kyllä mennä pahemmaksi) sitä ei vaan tajuta. Pikku juttu mut jostain syystä ärsyttää :D

Jep, tai että ei voi raottaa ikkunaa kuumassa asunnossa kun tulee flunssa. Ei se siitä tule...

Vierailija
1110/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ymmärretä lainkaan tutkimusta ja kuvitellaan, että omalla kokemuksella voidaan kumota kattavat ja perusteelliset tieteelliset tutkimukset. Luullaan siis, että tutkimus on pätevä vain jos se toimii aina ja kaikilla ja jokaisessa tilanteessa. Että jos faijas tupakoi koko ikänsä eikä kuollutkaan keuhkosyöpään, niin tupakointi on turvallista.

Tää on kyllä yks käsittämättömimmistä tavoista ajatella.

Vierailija
1111/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on virusta, niin kylmettyminen edesauttaa taudin puhkeamista. Eli kyllä se kylmä siihen vaikuttaa, vaikka aiheuttaja on virus.

Vierailija
1112/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on virusta, niin kylmettyminen edesauttaa taudin puhkeamista. Eli kyllä se kylmä siihen vaikuttaa, vaikka aiheuttaja on virus.

Flunssavirukset tarttuvat helpommin, jos ylähengitystiet ovat jäähtyneet. Pukeutumisella tuskin on siihen vaikutusta.

Vierailija
1113/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

Se kun jotkut sanovat ettei kylmettyminen aiheuta esim. flunssaa, vaan virukset. He eivät tajua, että kylmettyminen altistaa viruksille kun keho joutuu kovaan rasitustilaan.

Mutta edelleen tarvitaan se virus joten ei kylmä itsessään aiheuta flunssaa. Jos ei ole jo virusta jolle voisi altistua, kylmä ei aiheuta mitään.

Voihan sitä ajatella, että kylmä aiheutti sen, jos virus ei ilman kylmettymistä olisi ottanut ylivaltaa. Kylmä aiheutti viruksen ylivallan ja flunssa puhkesi. Silloin kylmä aiheutti sen flussan puhkeamisen, vaikka virus tarvitaan myös.

Vierailija
1114/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä aiheuttaa sairastumisen ja virus sairauden.

Vierailija
1115/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyden olemusta ei tunnu ymmärtävän juuri kukaan. Eivät edes itseään älykkäiksi väittävät.

Vierailija
1116/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TotuusSattuu kirjoitti:

Tyrant kirjoitti:

Se kun jotkut sanovat ettei kylmettyminen aiheuta esim. flunssaa, vaan virukset. He eivät tajua, että kylmettyminen altistaa viruksille kun keho joutuu kovaan rasitustilaan.

Mutta edelleen tarvitaan se virus joten ei kylmä itsessään aiheuta flunssaa. Jos ei ole jo virusta jolle voisi altistua, kylmä ei aiheuta mitään.

Viruksia leijailee jatkuvasti ympärillämme. Kylmäaltistus on saanut hetkellisesti immuunipuolustuksemme lamaantumaan ja silloin virus pääsee vallitsevaksi elimistössä.

Vierailija
1117/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieli-ihminen kirjoitti:

Toi joka-/mikäjuttu menee siis tosiaan näin:

MIKÄ viittaa koko edeltävään lauseeseen.

JOKA viittaa edeltävään yksittäiseen sanaan.

Selventävä esimerkki:

Kadotin koirani, mikä harmitti minua. = Koiran katoaminen harmitti minua.

Kadotin koirani, joka harmitti minua. = Jostain syystä se KOIRA harmitti minua, joten tervemenoa? :D

Tätä eroa ei moni nykyäån hahmota.

Tottakai se menee näin, sen vuoksi en lähtenyt selvittämään mikä näiden sanojen ero on.

On tosi vaikea kunnioittaa bloggaajia, jotka saa leipänsä kirjoittamalla, eivätkä osaa edes tätä asiaa. Tosin tämä tuntuu olevan enemmänkin joku trendi, joka on alkanut yleistyä viime aikoina.

Ei ollut tarkoitukseni koulia keskustelun aloittajaa. Totta kai tiesin, että sinä sen tiedät. :) 

Päätin avata asiaa, koska minuakin risoo se trendi, että moni ei tiedä. Meinasin, että elämäni saisi merkitystä, jos yksikin uusi ihminen tästä keskustelusta sen oppisi. :D

Vierailija
1118/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ihmisten kaikki ongelmat johtuvat siitä kun he ovat niin tyhmiä.

Pertti on työtön, voi mitenhän MINÄ saisin hänet tajuamaan, että pitäisi mennä töihinkin. Minäpä aloitan vaikka luettelemalla työpaikkoja joita hakea ja saarnaan hänelle, että eikö eläke kiinnosta plaa plaa plaa.

Ulla on masentunut, voi ei MINUN täytyy hoitaa asia, ja saada hänet ymmärtämään että pitäisi ryhdistäytyä, eikä vaan maata ja märehtiä.

Joonas ja Pirre ovat läskejä. MINÄ joudun taas ratkaisemaan heidän ongelmansa, ja selittämään heille, että limpparit, ja pullat ja ne pizzat. Minä joudun kertomaan heille diabeettes. Minä minä minä vähän valistan.

AAAaaa!! Tuija ja Eino ovat lapsettomia...ei hätää meikä vähän kertoo faktoja.

Olen lihava ja masentunut.

älykkyysosamääräni on 119sta?

miten neuvoisit minua..tyhmähän en siis ole?

Vierailija
1119/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kun potilaat leikkauksen jälkeen kotiutetaan, alkavat he vaatia milloin ehkäisypillerireseptiä, milloin rauhoittavia, milloin verenpainelääkityksen tarkistusta. Kun ystävällisesti selität että täällä on hoidettu vain kirurginen vaivasi, en voi sotkeutua muihin asioihin, ota yhteys omaan lääkäriisi saa vastaukseksi perus "minä maksan sinun palkkasi, sinä teet kuten käsken!".

Pyysin pirstalemurtuneeseen käteeni särkylääkereseptiä kirsauksen jälkeen

Lääkäri katsoi kuin narkkaria ja sanoi :ota buranaa.

Vierailija
1120/2598 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Näin meillä Babyloniassa. 

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. 

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän