Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
961/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys,tulkitaan hyväksikäytön mahdollisuudeksi, vaikka kyse on pelkästään ystävällisyydestä.

häh?

Vierailija
962/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkera kirjoitti:

se hehkutus, että meillä on nyt hiton hyvä pressa...mutta kun hallitus noudattaa pressan ohjeistamaa linjaa eli mitä kehuttavaa tuossa nyt on.

Se luulo että presidentillä olisi enää mitään valtaa Suomessa.. kannattaa googlata hiukan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kuvitellaan vaginan olevan yleisnimitys naisen ulkoisiaälle sukuelimille. Ulommat ja sisemmät häppärit ja sun muut = vulva. Vaginaa ei näe jos ei katso spekulalla

Ok. Nyt mennään aika syvälle. Kun olet noin tarkka asioista, niin kerro mikä on ped*fiili.

Vierailija
964/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että huumeidenkäyttäjät ovat automaattisesti narkkareita.

Ja viinan juojat alkoholinkäyttäjiä.

Vierailija
965/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei verovähennyksistä tajuta tuon taivaallista. Luullaan, että yrittäjille esim. mikään ei maksa mitään, verovähennysten ansiosta. 

Just.

Tai että 50km/suunta työmatka omalla autolla 10€ tuntipalkan duunarille ei ole mikään ongelma kun hän saa "kilometrikorvaukset" eli vähentää oman auton kustannuksia verotuksessa.

Vierailija
966/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että kuvitellaan vaginan olevan yleisnimitys naisen ulkoisiaälle sukuelimille. Ulommat ja sisemmät häppärit ja sun muut = vulva. Vaginaa ei näe jos ei katso spekulalla

Ok. Nyt mennään aika syvälle. Kun olet noin tarkka asioista, niin kerro mikä on ped*fiili.

Toi on yks niistä sanoista, jonka viljely ärsyttää nykyään. Varsinkin, kun sitä käytetään ihan väärissä yhteyksissä.

Vierailija
967/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuka tahansa osaa tehdä siivoustyötä.

Vierailija
968/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Suomessa olisi jotenkin ylivoimainen terveydenhuolto.

Ei kai tuo ylivoimainen ole, vaan halpa. Kuka noin luulee..

Vierailija
969/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että introvertti on sama asia kuin ujo tai hiljainen ja ekstrovertti taas sosiaalinen ja puhelias. Ekstrovertti voi olla ujo ja introvertti sitten tosi supliikki sosiaalisissa tilanteissa. Kyse on millä tavalla palautuu sosiaalisista tilanteista; uuvittavatko vai antavatko energiaa.

Kyllä introvertit saavat energiaa sosiaalisista tilanteista, jos voivat itse valita kenen kanssa viettävät aikaansa. He vain eivät viihdy useimpien ihmisten seurassa. On helpompi sanoa: En jaksa olla paljon ihmisten kanssa, kuin: En jaksa olla paljon sinun kanssasi, koska olet mielestäni rasittava ääliö.

Vierailija
970/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että käytetään sanaa akateemikko sanan akateeminen synonyyminä. On muuten melko yleistä tälläkin palstalla.

Olen ajatellut, että tätä harrastavat ovat tietoisia siitä, että akateemikko tarkoittaa eri asiaa. Vähän niin kuin koiraa saatetaan sanoa koiruudeksi, vaikka tiedetään mitä koiruus oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
971/2598 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonta: Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Puolustin itseäni vääriä syytöksiä vastaan.

Jotenka minä siis olin syyllinen!

Vi.... nerokkaita ihmisiä!

(Eläimiä ei saa lyödä).

Silloinhan sanontaa on käytetty väärässä paikassa, eikä sanonnassa itsessään ole vikaa.

Onhan siinä vikaa. Sanonta vaatii että pitäisi olla hiljaa jos on syytön. Toisaalta on myös sanonta, jonka mukaan vaikeneminen on myöntymisen merkki.

Eli jos tulet aiheetta syytetyksi, niin et voi tehdä mitään, mikäli syyttelijä käyttää argumentteinään vanhankansan paskasanontoja.

Paitsi tietysti kääntää toisenkin posken.

Ei sanonta ota kantaa kenenkään syyllisyyteen, vaan toteaa vain, että ne pitävät meteliä, keitä asia koskee. Eli sinun tapauksessasi sanontaa on käytetty väärin.

Vierailija
972/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ihmiset luulee median tuottavan puolueetomia uutisia vaikka kaikki on mediapoolin hallinnassa. Luetaan päivät pitkät aivopesua ja muodostetaan "oikeat" mielipiteet niiden pohjalta....

Ja sitten se asioiden pimittäminen.

Onneksi loppu ei ole kaukana.

Vierailija
973/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun melkein kaikkien mielessä sushi = raaka kala, ja sitten "en voi syödä sushia koska yök raaka kala". Ja puhuvat minulle (vegaanille), joka rakastan sushia.

Vierailija
974/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomuus muka ilmastoteko. Siinä ihminen yrittää tehdä vastuun välttelystä hyveen.

Että lapsen hankkiminen olisi joku vastuu.

Vierailija
975/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonta: Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Puolustin itseäni vääriä syytöksiä vastaan.

Jotenka minä siis olin syyllinen!

Vi.... nerokkaita ihmisiä!

(Eläimiä ei saa lyödä).

Silloinhan sanontaa on käytetty väärässä paikassa, eikä sanonnassa itsessään ole vikaa.

Onhan siinä vikaa. Sanonta vaatii että pitäisi olla hiljaa jos on syytön. Toisaalta on myös sanonta, jonka mukaan vaikeneminen on myöntymisen merkki.

Eli jos tulet aiheetta syytetyksi, niin et voi tehdä mitään, mikäli syyttelijä käyttää argumentteinään vanhankansan paskasanontoja.

Paitsi tietysti kääntää toisenkin posken.

Jos olet syytön, niin miksi alat puolustella itseäsi vääriä syytöksiä vastaan? Eihän silloin tarvitse. Puhtaat jauhot pussissa, voit ihan hyvällä omatunnolla vaan hymähtää. Oletan, että kyse on jostain yhdentekevistä asioista eikä mistään oikeasti tärkeästä. Ei haukku haavaa tee ;)

Tämä on kyllä vähän kaksipiippuinen juttu.  Olin naimisissa sairaalloisen mustasukkaisen miehen kanssa.  Hän kehitteli mitä mielikuvituksellisimpia teorioita siitä, miten olin missäkin tilanteessa häntä pettänyt.  Esim. oven vieressä varsiluuta eri tavalla kallellaan kuin yleensä tarkoitti, että meillä oli käynyt vieras mies.  Jne.  

Jos ryhdyin oikomaan hänen ajatustaan, se oli merkki siitä, että kalikka oli todellakin kalahtanut, eli yritän nyt vaan kovasti selitellä siinä.   Ja jos sitten vain yksinkertaisesti hymähdin moiselle hulluudelle, se oli ilmiselvä viesti siitä, että joku oli meillä käynyt, enhän edes yrittänyt kieltää.  

Muistan aikanaan kouluajoilta, kun ilmeni, että joku oppilas oli tehnyt jotain ilkivaltaa tms ja siitä opettaja yritti ottaa selvää luokan edessä, että kuka on syyllinen.  Vaikka en ollut tehnyt mitään,  minulle tuli heti syyllinen olo ja tunne siitä, että syyllisyys näkyy minusta ja minun pitää jotenkin erityisesti nyt pystyä todistamaan syyttömyyteni enkä pysty siihen.   Pelkäsin aina kamalasti, että opettaja näkee epävarmuuteni ja alkaa tentata minua, ja minä sitten siinä takeltelen ja punastelen, joten minut todetaan syylliseksi.

Vierailija
976/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että käytetään sanaa akateemikko sanan akateeminen synonyyminä. On muuten melko yleistä tälläkin palstalla.

Olen ajatellut, että tätä harrastavat ovat tietoisia siitä, että akateemikko tarkoittaa eri asiaa. Vähän niin kuin koiraa saatetaan sanoa koiruudeksi, vaikka tiedetään mitä koiruus oikeasti tarkoittaa.

Ihmisellä on keliakia = keliaakikko

Ihmisellä on akateeminen koulutus = akateemikko

Onko tämä monimutkaistakin?

Vierailija
977/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyutyutryu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on keliakia = keliaakikko

Ihmisellä on akateeminen koulutus = akateemikko

Onko tämä monimutkaistakin?

Jos sellainen jolla on itsellä akateeminen koulutus, käyttää sanaa akateemikko väärin, niin onhan se noloa.

Vierailija
978/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ja naiset laihduttavat AINA poikien ja miesten huomion vuoksi.

Etenkin anoreksiaa sairastaville jankataan, kuinka "pojat ei oikeasti tykkää liian laihoista tytöistä" tai "vain koirat jahtaa luita, tosimiehet pitää muodoista".

Niin, sillä pahalla henkisellä olohan ei ole mitään tekemistä sairastumisen kanssa...

Vierailija
979/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski perii puolet. Ei peri vaan voi saada avio-oikeuden nojalla puolet yhteenlasketusta omaisuudesta.

Lapsi saa kasteessa nimen. Ei saa. Kasteessa otetaan seurakunnan jäseneksi.

Kaikki avioliitossa olleet saa leskeneläkettä ja rikastuu sillä. Ei saa. Pitää täyttää tietyt ehdot eikä sitä saa loputtomiin eikä summa ole iso. Ei todellakaan niin iso kuin toisen aikuisen ansiotulot olisi.

Vierailija
980/2598 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun melkein kaikkien mielessä sushi = raaka kala, ja sitten "en voi syödä sushia koska yök raaka kala". Ja puhuvat minulle (vegaanille), joka rakastan sushia.

Haluat saada lapamadon :) En ikinä söisi raakaa kalaa, yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän