Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmisten yleinen väärinkäsitys ärsyttää?

Vierailija
01.03.2018 |

Mua esimerkiksi se kun niin pirun tietäväisinä muka puhutaan botoxilla täytetyistä huulista.

Kommentit (2598)

Vierailija
861/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kuin nainen saa miehen. Joo panemiseen kyllä mutta ei suhteeseen. T. 29 v ikisinkku

Olisipa minulla miehenä noin. Onnellista olis elämä. Kyllä olet etuoikeutettu vain koska olet nainen.

En tiedä onko kovin yleinen väärinkäsitys, mutta tuli nyt tästä mieleen. Se, että (jotkut) miehet kuvittelevat, että nainen tulisi onnelliseksi elämässään pelkällä sarjalla satunnaispanoja ilman ainuttakaan parisuhdetta, siksi koska itse miehenä tulisi. Ja tämän vuoksi ärsyyntyy, kun naiset eivät ymmärrä olla onnensa kukkuloilla.

Vierailija
862/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pikkulapsena kiduttanut eläimiä, on aikuisena automaattisesti psykopaatti tai muuten paha ihminen.

Samaa mieltä. Alapeukuttajien mielestä alaikäisenä alkoholia juonut on aikuisena juoppo, ja kouluissa roskaavat ja riehuvat oppilaat ovat tulevaisuudessa sekopäitä?

Onhan se ilkeää ja tunnekylmää touhua mutta ei se ketään psykopaatiksi tee vaikka se väärin olisikin. Monet lapset kivittelivät kissoja mutta vartuttuaan ovat empatiakykyisempiä ja ei varmaan enää aikuisena ole halua tehdä niin. Liittyy valitettavasti kasvamiseen tuokin. Enkä tarkoita että kissojen kivitys olisi joku tietty ikävaihe ettei tarvitse pilkkua viilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jokaista työtöntä pidetään jonain elämäntapapummina, joka on oikeutettu siihen, tähän ja tuohon tukeen ja saa siksi pari tonnia käyttörahaa tekemättä muuta kuin pari hakemusta.

Ja kyllä, moisista tukirahoista joutaisikin nipsaista pois, mutta esim itse en tunne yhtään (pätkä)työtöntä joka saisi mitään muuta kuin ansiosidonnaista tai peruspäivärahaa. Ei normaalin työhistorian omaava keski-ihminen, jolla on omaisuutta ja/tai puoliso saa tuollaisia summia. Eikä tietysti pidäkään, kuten ei elämäntapatyöttömänkään. Taitaa olla myös vielä niin, että jokaiselta tutulta työttömältä on aktiivimalli leikannut aktiivisesta työnhausta huolimatta niin kauan että uusi työ(pätkä) on taas löytynyt. Ei ole mielestäni reilua.

Vierailija
864/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta: Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Puolustin itseäni vääriä syytöksiä vastaan.

Jotenka minä siis olin syyllinen!

Vi.... nerokkaita ihmisiä!

(Eläimiä ei saa lyödä).

Silloinhan sanontaa on käytetty väärässä paikassa, eikä sanonnassa itsessään ole vikaa.

Vierailija
865/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että asumisen kulut loppuvat tai laskevat tuntuvasti asuntolainan maksun jälkeen.

Kerro mulle nuorelle vuokralaiselle, että miksi ei? Meneekö ne massit sitten sen omaisuuden hyväkuntoisena ylläpitämiseen vai?

Vierailija
866/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on oma vika. 

Köyhyys on oma vika. 

Itseasiassa köyhyyttä ei ole olemassakaan. Ainakaan Suomessa. 

Jos ei ole vara ostaa ruokaa, se on elämänhallinnan puutetta, sillä sitä köyhyyttä ei tosiaan Suomessa ole. 

Näin ollen jos joku kertoo, ettei ole rahaa ruokaan, tämä valehtelee. 

EU on ilmeisesti samassa valehtelijoiden klubissa, koska se on antanut Suomelle useita huomautuksia liian alhaisesta sosiaaliturvan tasosta. 

Mutta ei se haittaa, sillä omilla valinnoillaan voi välttää kaikki sairaudet ja erot ja yt-neuvottelut ja tekoälyn, joka korvaa sun työpaikkasi. 

Vierailija
867/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Sodoma ja Gomorra tuhottiin homoseksuaalisuuden takia

(Ei tuhottu vaan Raamatunmukaan kaupunkien itsekkyyden ja epävueraanvaraisuuden vuoksi)

Etpä paljon Raamattua tunne, kun noin väität.

Nimenomaan homoseksuaalisuuden takia Jumala tuhosi nuo kaupungit sekä takia, että eivät ottaneet  kädestä kurjaa ja köyhää.

Nämä samat synnit riippuvat nyt koko maailman yllä ja näistä Jumala sanoo, että ne ovat KAUHISTUKSIA!!!

Oliko tämä siitä samasta kirjasta, missä sanotaan että nainen vaietkoon seurakunnassa? Allekirjoitatko senkin?

Olen eri, mutta kyllä. Oikein ymmärrettynä. Eli nainen ei voi olla hengellisessä mielessä miehen pää.  Nainen voi opettaa kyllä seurakunnassa, mutta ei voi olla vastuussa, seurakunnan paimen.

Ookoo, tsemppiä sulle...

Vierailija
868/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sanotaan T-34 panssarivaunun olleen todella hyvän 

Vierailija
869/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uusperheen taustalla on aina ero. Itse pariuduin lapsettomana ja naimattomana miehen kanssa, joka oli jäänyt nuorena leskeksi ja jolla oli lapsia. Sitten kuvitellaan että olen rikkonut hänen liittonsa ym.

Vierailija
870/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mielenterveysongelmat voi hoitaa kuntoon.

Vierailija
871/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonta: Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Puolustin itseäni vääriä syytöksiä vastaan.

Jotenka minä siis olin syyllinen!

Vi.... nerokkaita ihmisiä!

(Eläimiä ei saa lyödä).

Silloinhan sanontaa on käytetty väärässä paikassa, eikä sanonnassa itsessään ole vikaa.

Onhan siinä vikaa. Sanonta vaatii että pitäisi olla hiljaa jos on syytön. Toisaalta on myös sanonta, jonka mukaan vaikeneminen on myöntymisen merkki.

Eli jos tulet aiheetta syytetyksi, niin et voi tehdä mitään, mikäli syyttelijä käyttää argumentteinään vanhankansan paskasanontoja.

Paitsi tietysti kääntää toisenkin posken.

Vierailija
872/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaikki yh:t saa valtavat tuet

Vierailija
873/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että silmälasien käyttäminen huonontaa näköä.

Vierailija
874/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että asumisen kulut loppuvat tai laskevat tuntuvasti asuntolainan maksun jälkeen.

Kerro mulle nuorelle vuokralaiselle, että miksi ei? Meneekö ne massit sitten sen omaisuuden hyväkuntoisena ylläpitämiseen vai?

Ei tosiaankaan noin. Vanhoissa taloyhtiöissä tulee todennäköisesti mittavat remontit jossain vaiheessa ja voi jopa eläkeläisenä joutua muuttamaan pois sen vuoksi

Vierailija
875/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että kaikki yh:t saa valtavat tuet

Joo, tämä. Samoin työttömät, opiskelijat sekä eläkeläiset ja heistä erityisesti mt-syistä työkyvyttömyyseläkkeellä olevat vetelevät huimia summia ilmaista rahaa tekemättä mitään. Eläkeläiset vain matkustelevat etelässä, työttömät ryyppäävät ja opiskelijat leikkivät maailmanparantajaa opintopisteiden keruun sijaan. Näin se vaan on, kyllä kansa tietää!

Vierailija
876/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa törmännyt oletukseen, että kun on yrittäjä, niin on rikas, rahaa tulee suunnilleen ovista ja ikkunoista.

Vierailija
877/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mulle nuorelle vuokralaiselle, että miksi ei? Meneekö ne massit sitten sen omaisuuden hyväkuntoisena ylläpitämiseen vai?[/quote]

Nimenomaan tuohon ne menee. Jos asunnosta ei pidä huolta sen arvo laskee. OKT-asujilla vielä vaikeampaa ja kalliimpaa mitä asunto-osakeyhtiössä, vaikka as oy:ssa vastikkeetkin nousevat tietyin väliajoin. Yllättävän moni katuu oman asunnon hankintaa, itse kyllä aion ostaa oman heti kun mahdollista mutta täytyy olla todella tarkka mistä ostaa ja missä kunnossa se on.

Vierailija
878/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vihreät on joku luonnon ja ilmaston puolesta toimiva puolut. PÄINVASTOIN!

Vierailija
879/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmiin liittyvät väärinkäsitykset:

- Masentuneet (ja kaikki muutkin mielenterveysongelmaiset) ovat heikkoja

- Masennus on tunnetilana sama asia kuin sairautena ja siitä voi päästä yli nukkumalla yön yli

- Kaikki skitsofreenikot ovat vaarallisia ja väkivaltaisia muita ihmisiä kohtaan

Kaikki Aspergeriin ja AD(H)D:hen liitetyt väärinkäsitykset, kuten:

- AS-ihmiset ovat kaikki empatiakyvyttömiä

- AS-ihmisen erityislahjakkuus johtuu vain ja ainoastaan Aspergerista, eikä harjoittelulla ole ollenkaan tekemistä asian kanssa (pätee toki joihin asioihin, kuten muistilahjakkuuksiin, mutta ei mihin tahansa...)

- AS ja AD(H)D näkyy aina päällepäin 

- AD(H)D-ihmiset käyttäytyvät aina huonosti ja ovat huonoja koulussa

- AD(H)D tarkoittaa vain keskittymiskyvyttömyyttä ja kun ko. dg:n omaava pystyykin keskittymään mieliaiheeseensa tuntikausia, hän onkin aiemmin vain huijannut keskittymisvaikeutensa ja oikeasti voisi kyllä keskittyä, kun vain päättäisi tehdä niin (oikeastihan ADHD tarkoittaa keskittymisen EPÄTASAISUUTTA, mukaan lukien ylikeskittymisen, ei siis pelkkää keskittymiskyvyttömyyttä). Ja kun joku AD(H)D:n omaava pystyykin keskittymään johonkin, tämän kuvitellaan vain todistavan senkin keksityksi diagnoosiksi.

- Jos on tavannut yhden AS- tai AD(H)D-ihmisen, kaikki muut saman diagnoosin omaavat ovat aivan samanlaisia

T. AS- ja AD(H)D-dg:t omaava, joka näitä käsityksiä korjatessaan saa aina kuulla saaneensa varmaan virhediagnoosit, koska OIKEAT assit ja addit ovat sellaisia kuin yllä kerroin ja koska se joku aiemmin tavattu samat dg:t omaava oli ihan erilainen ja ennen kaikkea ärsyttävä, toisin kuin minä... :)

Vierailija
880/2598 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono käytös on ok kuitata masennuksena, tourettena, adhd:na, alkoholismina, kaksisuuntaisena, aspergerina tai muuna  "erityisyytenä" silloin, kun kyse ei todellakaan ole siitä, vaan asia vain keksitään siihen hätään.

Se ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi