Mitä särkylääkemerkkiä käytät yleensä päänsärkyyn, flunssaan tai kuukautiskipuihin? Onko sinulla joku luottomerkki?
Miksi juuri se?
Mä itse käytän Ibuxin-merkkistä särkylääkettä. Ihan vain siitä syystä että se taitaa olla kaikkein halvinta. 😁
Kommentit (69)
Päänsärkyyn Panadol, flunssaan Finrexin ja kuukautiskipuihin Ibumax.
Käytän parasetamolia (ja siitä halvinta vaihtoehtoa, joku Ratiopharm kai) koska en saa käyttää muita särkylääkkeitä kroonisen sairauden takia. Jos saisin, käyttäisin naprokseenia, koska se tehoaa paljon paremmin.
Parasetamolia/Panacodia. Menkkoja ei tosin ole enää riesana, kiitos kohdunpoiston mutta noilla samoilla piti pärjätä aikanaan myös kuukautiskipujen kanssa.
Muita särkylääkkeitä en voi käyttää.
Buranaa päänsärkyyn ja kuukautiskipuihin. Oikein kovaan särkyyn Burana ja Panadol yhdessä.
Migreeniin Imigran ja sen kanssa 600 mg Burana tai Panadol sekä pahoinvointilääke.
Flunssaan Finrexiniä.
Useimmiten tavallisiin särkyihin otan Buranaa.
Ibuxin rapid , kyllä lähtee ja nopeesti sittekki!
Ibuprofeenia (ostan halvinta), parasetamoliakin koitan välillä käyttää mahan takia, mutta yleensä siitä ei ole mitään apua.
Vierailija kirjoitti:
Buranaa päänsärkyyn ja kuukautiskipuihin. Oikein kovaan särkyyn Burana ja Panadol yhdessä.
Migreeniin Imigran ja sen kanssa 600 mg Burana tai Panadol sekä pahoinvointilääke.
Flunssaan Finrexiniä.Useimmiten tavallisiin särkyihin otan Buranaa.
Aikamoinen lääkekaappi sulla. 😲 Eikö yhdellä särkylääkkeellä pärjää? Ap
Käyttääkö joku oikeesti kipulääkkeitä noihin? No onnea vaan, sitten kun tulee oikeaa kipua niin ei enää kipulääkkeet auta kun keho on jo tottunut niihin.
Burana 400 mg on mun luottolääke. Sitä napsin, kun tarvis. Kerran järjettömässä ientulehduksessa vedin Buranaa kuin karkkia, eikä tuntunut missään - ei ikenessä eikä päässä. Kotona käytettiin aina Buranaa, että sieltä varmasti jäänyt tapa.
Panadolia, joku merkkiuskollisuus kun sitä on mulle ostettu lapsesta asti. Muutaman päivän buranakuurin söin kerran ja sain vatsahaavan, joten ei sovi mulle, vaikka paljon paremmin auttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku oikeesti kipulääkkeitä noihin? No onnea vaan, sitten kun tulee oikeaa kipua niin ei enää kipulääkkeet auta kun keho on jo tottunut niihin.
Kyllä mä käytän ainakin. Sulla ei oo tainnu kunnon päänsärkyä ollakaan. Jos olis ollu niin et näin tyhmiä kyselisi. Ap
Paramax, halpaa ja vatsaystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa mun keho särkylääkkeisiin tottuu jos pari kertaa vuodessa otan yhden Ibumaxin päänsärkyyn tai flunssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai oikeaa kipua :D
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpön.
Mikä tahansa, missä vaikuttavana aineena ibuprofeeni.
Joskus pronaxenia, kun sitä joku lääkäri joskus määrännyt, pitää käyttää pois.