Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: jos jäisit sinkuksi mitkä olisi suurimmat heikkoutesi, miksi jäisi parhaat miehet jo näillä kilsoilla saamatta?

Vierailija
28.02.2018 |

Rehellisiä mielipiteitä kiitos!

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miesten näkökulmasta pahimmat ongelmakohdat vai? 

- Mulla on liian lyhyet hiukset, koska ne ulottuvat vain olkapäille.

- En hymyile jatkuvasti enkä kaikille miehille.

- Olen liian vaativa, eli mulle ei kelpaa pelkkä seksi. 

Vierailija
22/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin sotkuinen otsikko, että hämäräksi jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä peräpukamat.

Sama XD

Vierailija
24/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma olisi varmaan nirsouteni. Miehen pitää miellyttää ulkoisesti, olla normaalipainoinen ja ei ihan tyhmä. Henkisellä puolella turn offeja on sitten vieläkin enemmän... jos nyt eroaisin en usko että löytäisin pitkiin aikoihin ketään tarpeeksi mielenkiintoista. Varsinkaan sellaista kelle sitten myös itse kelpaisin.

Vierailija
25/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ vuotiaana akateemisesti koulutettuna helsinkiläisnaisena en enää edes yrittäisi pärjätä parisuhdemarkkinoilla, koska hyviä ei riitä ja huonoja en huolisi. Hankkisin vakihoidon ja nauttisin elämästä matkustellen ja harrastaen.

Tough luck, mutta olen realisti.

Miten niin hyviä ei riitä? Kuinka monta sä niitä tarvitset?

Yksi riittäisi, mutta fakta on, että Helsingissä ei ole koulutettuja, eronneita/leski 50+ miehiä, joilla elämänhallinta on kunnossa ja jotka etsivät ikäistään elämänkumppania, läheskään yhtä paljon kuin saman ikäluokan naisia. Lähes kaikki ikäiseni eronneet tai leskeksi jääneet naiset ovat yksin. Saman ikäiset miehet viedään käsistä. Maaseudulla tilanne on toisinpäin; kaksi tämän ikäluokan ystävääni pariutui melkein saman tien ikäistensä miesten kanssa, ja olisi ollut jopa valinnanvaraa.

Palstalassukoista se on varmaan riemun aihe, että viisikymppiset stadilaiset miehet oikeasti ovat todella kysyttyjä ja naiset jäävät yksin (ei kuitenkaan ilman seksiä, jos sitä kaipaa). Heille muistutukseksi, että nyt puhutaan kuitenkin niistä 50+ miehistä, jotka tosiaan ovat eronneita tai leskiä ja lapsensa jo tehneitä; työelämässä olevia ja normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettuja.

Vierailija
26/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+ vuotiaana akateemisesti koulutettuna helsinkiläisnaisena en enää edes yrittäisi pärjätä parisuhdemarkkinoilla, koska hyviä ei riitä ja huonoja en huolisi. Hankkisin vakihoidon ja nauttisin elämästä matkustellen ja harrastaen.

10 - 15 vuotta vanhemmista voisi löytyä hyviä sinulle

Siinä iässä suurin osa miehistä alkaa jo pikkuhiljaa nukkua pois.

Vierailija
27/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä peräpukamat.

Sama XD

Se on kyllä aika paha, koska harva mies suostuisi jättämään anaalijutut kokonaan pois.

Ja pyh! Sitä paitsi suuri osa naisista ei noihin leikkeihin lämpene, pukamia tai ei.

Vierailija
28/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miesten näkökulmasta pahimmat ongelmakohdat vai? 

- Mulla on liian lyhyet hiukset, koska ne ulottuvat vain olkapäille.

- En hymyile jatkuvasti enkä kaikille miehille.

- Olen liian vaativa, eli mulle ei kelpaa pelkkä seksi. 

Ihanko oikeasti olet joskus jäänyt ilman miestä siksi, että sinulla on liian lyhyet hiukset? En taida uskoa.

Vierailija
29/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi miehestä muuta kuin vakiystävän, joka kiinnostaa, en missään tapauksessa haluaisi seurustella vakavammin. Parisuhde ja avioliitto on koettu, en jaksaisi tiiviimpää suhdetta. Vakiystävätermillä tarkoitan ehkäpä myös vakituista seksisuhdetta, mene ja tiedä.

Olen myös jo senverran iällä, että uskoisin mielenkiintoisimpien tyyppien olevan varattuja ja varattuihin en sekaannu. En myöskään haluaisi mennä minnekään netin treffipalstoille, koska sitäkin olen aiemmin elämässäni kokeillut, ei kiinnostaisi toista kertaa. Haluan tavata ihmisiä livenä ja jos ei ketään mielenkiintoista tulisi vastaan, se olisi sitten vaan kohtalo.

Vierailija
30/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino.

N42/161/83

Vierailija
31/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 - 15 vuotta vanhemmista voisi löytyä hyviä sinulle

Luitko, mitä kirjoitin: hyviä ei riitä ja huonoja en huolisi. Itseäni vanhemmat olisivat huonoja. Mutta palataan asiaan sitten, jos jään sinkuksi.

Itseä vanhemmat on huonoja???

Eikä luonne merkitse yhtään mitään?

Vierailija
32/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin ujo ja hiljainen ja huono tutustumaan kehenkään. Olen aika hitaasti lämpenevä ja siinä kestää aikaa, ennen kuin avaudun ja monikaan ei jaksa odottaa.

Lisäksi en varmaan tämän nykyisen jälkeen voisi kelpuuttaa ketä tahansa, koska tuo ukko nyt sattuu olemaan täydellinen sielunkumppani ja meillä on niin samanlaiset arvot, ettei täydellisempää voisi löytyä <3

Vierailija
33/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kävelisivät kaikki mt-potilaat ja muut pedofiilit. Sopivia tulee vastaan varmaan yksi kerran kymmenessä vuodessa. Silloin pitäisi just olla haku päällä.

Vierailija
34/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAA, ELI MYÖNNÄTTE TASOTEORIAN!!!

Vierailija
35/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hyviä ei riitä? Kuinka monta sä niitä tarvitset?

Yksi riittäisi, mutta fakta on, että Helsingissä ei ole koulutettuja, eronneita/leski 50+ miehiä, joilla elämänhallinta on kunnossa ja jotka etsivät ikäistään elämänkumppania, läheskään yhtä paljon kuin saman ikäluokan naisia. Lähes kaikki ikäiseni eronneet tai leskeksi jääneet naiset ovat yksin. Saman ikäiset miehet viedään käsistä. Maaseudulla tilanne on toisinpäin; kaksi tämän ikäluokan ystävääni pariutui melkein saman tien ikäistensä miesten kanssa, ja olisi ollut jopa valinnanvaraa.

Palstalassukoista se on varmaan riemun aihe, että viisikymppiset stadilaiset miehet oikeasti ovat todella kysyttyjä ja naiset jäävät yksin (ei kuitenkaan ilman seksiä, jos sitä kaipaa). Heille muistutukseksi, että nyt puhutaan kuitenkin niistä 50+ miehistä, jotka tosiaan ovat eronneita tai leskiä ja lapsensa jo tehneitä; työelämässä olevia ja normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustettuja.

Niin, eli miksi sinä et saa niitä eronneita miehiä vaan joku muu? Eli listaa heikkoutedi.

Vierailija
36/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalassukan tasoteoria on se vika, että hänen mielestää sana "naiset" tarkoittaa ainoastaan todella kauniita ja hyvävartaloisia naisia. Sitten hän ulisee, kun "naiset" eivät ole kiinnostuneet hänestä, vaikka hän on "kiltti".

Vierailija
37/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku enkä halua kumppania. En irtosuhteeseen enkä pidempiaikaiseen. Huonoja kokemuksia miehistä.

Vierailija
38/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koira. 

Kuulemma (tämän palstan mukaan) se on eräs suurimmista turn-offeista naisessa. 

Vierailija
39/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalassukan tasoteoria on se vika, että hänen mielestää sana "naiset" tarkoittaa ainoastaan todella kauniita ja hyvävartaloisia naisia. Sitten hän ulisee, kun "naiset" eivät ole kiinnostuneet hänestä, vaikka hän on "kiltti".

Minä en puhunut siitä mitään, vaan tasoista, eroosta, tasoeroista! Se on tasoero, jos sana tasoteoria on exclusively lassukoille, niin en puhunut siitä. Vaan että kaikki ei saa minkätasoista kumppania tahansa. Tämä ketju todistaa sen.

Vierailija
40/62 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsous. Kukaan ei kuitenkaan vedä vertoja nykyiselle puolisolle. En myöskään huolisi ketään saman katon alle.