Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poski turvoksissa intiassa

Vierailija
28.02.2018 |

Noin 4 päivää sitten posken ja korvan väliin kehittyi ärsyttävä sisäinen finni, typerästi hiplasin ja raavin sen auki ja likasin sormin jatkoin tätä (ja niin intiassa olen) sitten 2 päivän jälkeen finnin alue alkoi turpoamaan huolella ja vielä typerämpänä yritin painaa neulalla reikää ja puristaa finniä ym ja sitten alkoi älytön kosketusarkuus, posken turpoaminen ja ala ja yläleuan liittymä kohtaan särkeminen ja nyt sitä jatkunut pari päivää ja lento suomeen olisi n30h päästä, vähän kuumetta ollut, ennen finniäkin aina välillä 9 päivän sisällä, eli uskallanko odottaa suomeen asti vai onko välttämätöntä mennä täällä lekurille joka ei hirveesti houkuta. Mut joo jos on kokemuksia tjsp nii kiitos.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia ja posken turvotus, menisin lääkäriin aika hiton nopeasti, ellei tää ole trolli.

Mullakin oli tämmöistä ongelmaa, mutta lääkärit ei ottaneet oikeen tosissaan, Intian tilalla vaan oli Sri Lanka, jossa olin yli viikon kuumeessa.

Vierailija
2/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että Cheek on ryypännyt itsensä turvoksiin Intiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai - mä kun luulin että Cheek!!

Vierailija
4/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekuriin menisin. Kai sulla vakuutus on jonka turvin pääset hyvään lekuriin. Kai siellä ihan länsimaisiin sairaaloihin verrattavia samantasoisia sairaaloita on, vai ootko jossain maaseudulla?!

Vakuutusyhtiö tietää minne mennä. Ainakin Tapiolalla hätänumero joka auki 24/7.

Vierailija
5/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla helteessä lian keskellä kannattaa aina pistellä itseään neulalla. Se tuo jännitystä elämään.

Vierailija
6/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty menet lääkäriin! Kaikissa isoissa intialaiskaupungeissa on hyviä(kin) terveydenhoitopalveluja.

Vierailija
7/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, Intia yksi persläpimaista. Lekuriin!

Vierailija
8/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista, onko mahdollisesti mite vakavia seurauksia jos ootan sen 45h että laskeudun suomen maahan ja siellä suoraan päivystykseen tjsp?

Vierailija
9/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä apteekeissa saatavilla antibioottia ilman reseptiä ? Kannattaa mennä lääkäriin ellet saa antibioottia . On liian pitkä aika odottaa voi turvottaa hengitystiet tai saada verenmyrkytyksen.

Vierailija
10/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kysyn noita antibiootteja !

Vierailija
11/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, joku klinikka jossa eurooppalaisia lääkäreitä olisi mun valinta.

Vierailija
12/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kysyn noita antibiootteja !

Joo hyvä idea😄

Vierailija
13/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia vastauksista, onko mahdollisesti mite vakavia seurauksia jos ootan sen 45h että laskeudun suomen maahan ja siellä suoraan päivystykseen tjsp?

Mene lääkäriin!! Älä mene ostamaan mitään vääriä antibiootteja omine nokkinesi, eivät välttämättä auta juuri sinun bakteeriin. Soita tosiaan vaikka matkatoimiston hätänumeroon. Ymmärrän että tuntuu mahdottomalta mutta pystyt siihen, olen itse ollut samanalaisessa tilanteessa. Taksi alle! Tai kysy hotellin respasta tms neuvoa!

Vierailija
14/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa bakteeritulehdukselta. Pahimmassa tapauksessa voit saada hengenvaarallisen sepsiksen eli verenmyrkytyksen, jos et hakeudu mahdollisimman nopeasti hoitoon. Käytkö mieluummin nyt lääkärissä vai makaatko pahimmassa tapauksessa monta viikkoa Suomessa antibioottitiputuksessa sairaalassa?

Sitäpaitsi se pitkä lentomatkakin on paljon mukavampi, kun posken paraneminen on jo alkanut.

Vierailija
15/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin!! Älä mene ostamaan mitään vääriä antibiootteja omine nokkinesi, eivät välttämättä auta juuri sinun bakteeriin. Soita tosiaan vaikka matkatoimiston hätänumeroon. Ymmärrän että tuntuu mahdottomalta mutta pystyt siihen, olen itse ollut samanalaisessa tilanteessa. Taksi alle! Tai kysy hotellin respasta tms neuvoa!

Jos ap on omatoimimatkalla, ei ole mitään ”matkatoimiston hätänumeroa” mihin soittaa.

Vähän vastaavassa tilantessa Phnom Penhissä etsimme yksityisen kansainvälisen klinikan.

Vierailija
16/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin leukojen alueen tulehduksiin kannattaa suhtautua vakavasti, ne leviävät helposti ja voivat olla hengenvaarallisia. Lääkäriin ehdottomasti.

Vierailija
17/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No intiassa mikään ei yllätä. Mulle tuli joku Korvatulehdus vuonna 2008 siellä ja tiedätkö, ne ei sen jälkeen olleet kunnossa!

Vierailija
18/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen menee Intiaan?

Vierailija
19/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETI LÄÄKÄRIIN!! Makso mitä makso

Vierailija
20/20 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorilta sain 4 erilääkettä ja eka satsi otettu muutama tunti sitten ja olo helpottunu selvästi ! Kiitokset rohkasusta :D eiköhä näil suomee asti pärjää ! Dänks