Paljonko jäi helmikuussa säästöön?
Mulla 230 eur, voi olla että jokusen kympin joudun lainaamaan ennen tilipäivää mutta hyvä tuokin.
Kommentit (51)
Miinukselle meni niinkuin lähes joka kk kun olen kh tuella :) sisustan kämppää! Säästöjä on kymmeniä tuhansia.
Ilman sijoitusten arvonmuutoksia kirjanpitoni mukaan helmikuun tuloslaskelma kertoo että +2545,53 €. Todellisuudessa hiukan enemmän koska mukana on kuluina autojen lyhennykset korkoineen ja en ole autojen lyhennyksiä käsitellyt pääomamuutoksina vaan kokonaan kuluna.
Vierailija kirjoitti:
Tonni. Kävimme kaupassa 4 krt. Onneksi tuli lounassetelikortille saldoa, joka käy lähikauppaan.
Sain muutaman tavaran myytyä huutiksessa ja talviloma meni risteillen puoli-ilmaisilla matkoilla.
Ylimääräiset menivät asuntolainan lyhennykseen. Hyvä fiilis.
Tyhmä maksaa ylimääräisillä extralyhennyksiä, kun sen voisi jättää pahanpäivän varalle ja tuottamaan.
200€ sijoituksiin, 30€ vapaaehtoiseen eläkevakuutukseen ja 200€ ”säästöpossu”-tilille
Sama 900€ kuten muinakin kuukausina. Asuntolaina lyheni 2000€, säästämistähän se on sekin.
1000 kuussa säästöön -projekti jatkui...
500e. Melko vähän kun yritän tänä vuonna saada säästettyä kymppitonnin.
emt sama kun joka kuussa kai ~10 000e
Samat 250 euroa kuten joka kuukausi. Säästöt menee automaattisesti eri kohteisiin heti tulojen tultua ja elän sitten loppukuun sillä, mitä jäi jäljelle. Onneksi on mies kuluja jakamassa, en varmaan mitään säästöön yksin asuessa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja se on nettona vähän päälle tonnin.
Tuloja oli 300€ joten yllättäen mitään ei jäänyt säästöön.
Sain säästöön 500 mutta olen elänyt kyllä tosi pihisti, en ostanut oikeastaan mitään ylimääräistä. Lapsi piti käyttää yksityisellä lääkärillä kun ei saatu aikaa julkiselle (eka kerta, lapsi jo 6 v), muuten rahaa meni vain ruokaan ja bensaan + asuntolainaan. En ostanut yhtään vaatetta tai mitään muutakaan, säästän matkaa varten.