Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen 1200 Kcal päivässä ja mun ruokalista:

Vierailija
28.02.2018 |

Normaalisti syön n. 1900kcal päivässä.

Olen 157cm ja painoni 58kg. Nyt aloitan laihduttamisen vähentämällä kaloreita ja tekemällä pientä jumppaa päivittäin :D

Tässä tämänpäivän syomiseni (ton salaatin syön muutaman tunnin päästä)

Näyttääkö ok ? Vinkkejä tai mielipiteitä?

https://aijaa.com/cb3GuB

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten hyvä kirjoitti:

Missä ovat siiderit ja viinit?

Ainut alkoholi mitä käytän on raaka alkoholi välillä viikonloppuisin yhtenä päivänä.

Sitäkin menee melko vähän, ja tietty viikonloppuna käytän sitten mehua alkoholin kanssa.

Uskon että ei paha , jos arki menee terveellisesti? Viikonloppuisin vähän rennommin , mutta ei nyt mitään roskaruokia.

Vierailija
22/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö enemmän ja liiku enemmän.

Kunnon treenillä ja riittävällä ravinnolla saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin ja rasvan palamaan.

Unohda se painon tuijotus vaan ota mitat ja seuraa niiden muutosta.

Mulle n. 1800kcal näytti olevan vain liikaa. Ja olen kuullut että pitäisi kaloreita vähentää jos haluaa laihduttaa.

Ajattelin että vähennän kaloreita (mutta en näännytä) Sain itseni todella täyteen munakkaasta ja perunasta. Samalla lisään liikuntaa jumpan muodossa. Katson miten lähtee käyntiin ainakin alkuun näin.

Pakko todeta että olen aloittelija ja otan kyllä kaikki vinkit vastaan! :=)

Salille vaan ja painojen kanssa treenaamaan. Kuluttaa tehokkaasti kaloreita, saa rasvan palamaan ja lihakset kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda salaatinkastike johonkin muuhun. Vaikka rypäleisiin tuomaan makeutta tai johonkin proteiinipitoiseen. Ylimääräisistä kastikkeista kertyy turhia kaloreita

Hyvä idea! Tuo salaatinkastike näyttää olevan todella kaloripitoista, pitänee muuttaa se johonkin toiseen. voisin kokeilla rypäleitä.

Ajattelin myös että rahkan vaihdan sellaiseen missä ei käytetä kuohukermaa, jos olisi terveellisempää.

Ap

Älä rypäleitä ala syömään, täynnä sokeria. Kuohukerma on terveellistä, jätä ennemin se rahka pois.

Vierailija
24/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon treenillä ja riittävällä ravinnolla saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin ja rasvan palamaan.

Mulle n. 1800kcal näytti olevan vain liikaa. Ja olen kuullut että pitäisi kaloreita vähentää jos haluaa laihduttaa.

Ajattelin että vähennän kaloreita (mutta en näännytä) Sain itseni todella täyteen munakkaasta ja perunasta. Samalla lisään liikuntaa jumpan muodossa. Katson miten lähtee käyntiin ainakin alkuun näin.

Salille vaan ja painojen kanssa treenaamaan. Kuluttaa tehokkaasti kaloreita, saa rasvan palamaan ja lihakset kasvamaan.

Haluan vain että läskiä lähtee, varsinkin vatsan seudulta. Sen takia teen jumppaamista kotona. 

Lihaksia en varsinaisesti halua kasvattaa, mutta kuntoa toki.

Salille kun uskaltaisikin yksin lähteä :D

Ap

Vierailija
25/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan vain että läskiä lähtee, varsinkin vatsan seudulta. Sen takia teen jumppaamista kotona. 

Ap

Eihän siinä salille menemisessä ole mitään pelättävää.

Vierailija
26/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on sulla vähissä proteiinit :/

Onko? Proteiinia tulee minun mielestäni hyvin kananmunasta / makaronilaatikossa olevasta lihasta ja rahkasta. Korjatkaa jos olen väärässä. :D

Laihduttaessa proteiinia tulisi saada jopa 2 g/painokilo, sun tapauksessa n. 100 g/päivä. Kolmesta kanamunan valkuaisesta saa yhteensä n. 20 g. Sika-naudassa ei ole juurikaan proteiinia, rahkaa olit syönyt desin? Vai koko rahkasysteemiä kermoineen päivineen desin?

Höpö höpö, fitnessbuumin myötä tullut juttu tuo 2g/painokilo. Aivan liikaa eikä todellakaan normaali ihminen tarvitse tuota määrää proteiinia. Mihin perustat väitteen että laihduttaessa tarvitsee jopa tuon määrän? Proteiinilla ei ole yhteyttä laihtumiseen. Se on lihasten kasvuun ja ylläpitoon tarkoitettu ja tuo määrä koskee kehonrakentajia, ei tavallista tallaajaa tai edes jos käy vähän salilla. Käy äkkiä noilla määrillä päinvastoin eli ylimääräinen proteiini muuttuu rasvaksi.

AP sinulla on ihan tarpeeksi proteiinia, vitamiineja voisit lisätä, salaatti on usein pitkälti pelkkää vettä. Lisäisin näin talvella d-vitamiinia ainakin sekä C-vitamiinia.

Vierailija
27/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Läskit lähtee syömällä, ei salilla. Kunto kohoaa lenkkipolulla, kävellenkin.

Vierailija
28/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman typerin laihduttajan virhe on laskea kaloreita!

Äläkä nyt ainakaan mihinkään kevyt tuotteisiin Vaihda, ojasta allikkoon...

Painossaskaan ei mun mielestä oo mitään vikaa.

Kannattaa syödä sen verran ja sitä mikä tuntuu hyvältä vaakaan katsomatta. Että jaksaa, on virkeä, terve ja hyväntuulinen. Kun nämä täyttyy on paino hyvä sinulle.

Vierailija
29/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa syödä sen verran ja sitä mikä tuntuu hyvältä vaakaan katsomatta. Että jaksaa, on virkeä, terve ja hyväntuulinen. Kun nämä täyttyy on paino hyvä sinulle.

Olen sun kanssas ihan samaa mieltä, ikävä kyllä lääkäri ei ollut.

Nimim. 158cm ja 90kg

Vierailija
30/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sun kanssas ihan samaa mieltä, ikävä kyllä lääkäri ei ollut.

Nimim. 158cm ja 90kg

Luotat lääkäriin, etkä omiin ajatuksiin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi