Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen 1200 Kcal päivässä ja mun ruokalista:

Vierailija
28.02.2018 |

Normaalisti syön n. 1900kcal päivässä.

Olen 157cm ja painoni 58kg. Nyt aloitan laihduttamisen vähentämällä kaloreita ja tekemällä pientä jumppaa päivittäin :D

Tässä tämänpäivän syomiseni (ton salaatin syön muutaman tunnin päästä)

Näyttääkö ok ? Vinkkejä tai mielipiteitä?

https://aijaa.com/cb3GuB

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin että laihduttaminen syömällä 1200 kcal päivässä :D

Vierailija
2/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on sulla vähissä proteiinit :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko? Proteiinia tulee minun mielestäni hyvin kananmunasta / makaronilaatikossa olevasta lihasta ja rahkasta. Korjatkaa jos olen väärässä. :D

Vierailija
4/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin ainakin sika-naudan kevyt nautaan ja paistetut jutut keitettyihin.

Vierailija
5/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä. Tuo on hyvä idea! 

Perunat paistoin itseasiassa uunissa pelillä enkä käyttänyt yhtään öljyjä / rasvoja (oli loppu)

Lopputulos olikin hyvä eikä edes palanut! Luulisin että vastaa samaa kuin keitetyissä perunoissa, kun ei käytä rasvoja/öljyjä?

Ap

Vierailija
6/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laskenut mukaan juomat, esim. Kahvi maidolla jos juot? Muista juoda runsaasti vettä, aamu kannattaa aloittaa isolla vesilasilla eikä koskaan raakaa banaania tyhjään mahaan, kovettaa useimmilla mahan eikä edesauta sitten aineenvaihduntaa.

Vaihtaisin myös paistetut ruoat keitettyihin, tarvitsetko tosiaan perunaa vielä jos olet jo syönyt makaronilaatikkoa aiemmin?

Vierailija
7/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat siiderit ja viinit?

Vierailija
8/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko? Proteiinia tulee minun mielestäni hyvin kananmunasta / makaronilaatikossa olevasta lihasta ja rahkasta. Korjatkaa jos olen väärässä. :D

Laihduttaessa proteiinia tulisi saada jopa 2 g/painokilo, sun tapauksessa n. 100 g/päivä. Kolmesta kanamunan valkuaisesta saa yhteensä n. 20 g. Sika-naudassa ei ole juurikaan proteiinia, rahkaa olit syönyt desin? Vai koko rahkasysteemiä kermoineen päivineen desin?

Vierailija
9/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö fetasalaatista vain alle puolet? Annossalaateissa on reilusti yli 150g tavaraa. Samoin makaronilaatikko, syötkö puolikkaita annoksia ? Tavallinen pieni annos makaronilaatikkoa on 300g.

Vierailija
10/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko laskenut mukaan juomat, esim. Kahvi maidolla jos juot? Muista juoda runsaasti vettä, aamu kannattaa aloittaa isolla vesilasilla eikä koskaan raakaa banaania tyhjään mahaan, kovettaa useimmilla mahan eikä edesauta sitten aineenvaihduntaa.

Vaihtaisin myös paistetut ruoat keitettyihin, tarvitsetko tosiaan perunaa vielä jos olet jo syönyt makaronilaatikkoa aiemmin?

Unohdin kokonaan laskea kahvin mukaan. Sitä on mennyt onneksi vain  n.mukillinen - puolitoista. Kahvissa käytän vain muutaman tipan kevytmaitoa. Luulen että tulee kaloreita n.  50kcal? (menee n.ruokalusikka maitoa kahviin)

Vierailija
11/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän ja liiku enemmän.

Kunnon treenillä ja riittävällä ravinnolla saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin ja rasvan palamaan.

Unohda se painon tuijotus vaan ota mitat ja seuraa niiden muutosta.

Vierailija
12/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku listassa huutaa poissaoloaan niin kasvikset, ei proteiini.

Vierailija
13/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söitkö fetasalaatista vain alle puolet? Annossalaateissa on reilusti yli 150g tavaraa. Samoin makaronilaatikko, syötkö puolikkaita annoksia ? Tavallinen pieni annos makaronilaatikkoa on 300g.

Itseasiassa tein itse fetasalaatin (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, feta) Ei lisättyjä öljyjä.

Sitä syön n. 150g  ja tuolla sivustolla pystyi vain laittaa tuon aterian mukaan ton salaatin niin laskin, koska aika samat aineet? 

Vierailija
14/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda salaatinkastike johonkin muuhun. Vaikka rypäleisiin tuomaan makeutta tai johonkin proteiinipitoiseen. Ylimääräisistä kastikkeista kertyy turhia kaloreita

Vierailija
15/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tein itse fetasalaatin (jäävuorisalaatti, kurkku, tomaatti, feta) Ei lisättyjä öljyjä.

Sitä syön n. 150g  ja tuolla sivustolla pystyi vain laittaa tuon aterian mukaan ton salaatin niin laskin, koska aika samat aineet? 

Unohdinpa vielä että tuo fetapurkki oli oliiviöljyssä, eli jonkun verran tuli sitä öljyä mukaan. Mutta tuskin vaikuttaa paljon kalorimäärään tuossa määrässä. 

Ap

Vierailija
16/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö enemmän ja liiku enemmän.

Kunnon treenillä ja riittävällä ravinnolla saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin ja rasvan palamaan.

Unohda se painon tuijotus vaan ota mitat ja seuraa niiden muutosta.

Mulle n. 1800kcal näytti olevan vain liikaa. Ja olen kuullut että pitäisi kaloreita vähentää jos haluaa laihduttaa.

Ajattelin että vähennän kaloreita (mutta en näännytä) Sain itseni todella täyteen munakkaasta ja perunasta. Samalla lisään liikuntaa jumpan muodossa. Katson miten lähtee käyntiin ainakin alkuun näin.

Pakko todeta että olen aloittelija ja otan kyllä kaikki vinkit vastaan! :=)

Vierailija
17/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda salaatinkastike johonkin muuhun. Vaikka rypäleisiin tuomaan makeutta tai johonkin proteiinipitoiseen. Ylimääräisistä kastikkeista kertyy turhia kaloreita

Hyvä idea! Tuo salaatinkastike näyttää olevan todella kaloripitoista, pitänee muuttaa se johonkin toiseen. voisin kokeilla rypäleitä.

Ajattelin myös että rahkan vaihdan sellaiseen missä ei käytetä kuohukermaa, jos olisi terveellisempää.

Ap

Vierailija
18/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muka?

Vierailija
19/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaessa proteiinia tulisi saada jopa 2 g/painokilo, sun tapauksessa n. 100 g/päivä. Kolmesta kanamunan valkuaisesta saa yhteensä n. 20 g. Sika-naudassa ei ole juurikaan proteiinia, rahkaa olit syönyt desin? Vai koko rahkasysteemiä kermoineen päivineen desin?

Olen ei todellakaan tarvitse noin paljoa proteiinia. Munuaiset ei tykkää ylimääräisestä proteiinista. Tuon kokoinen tarvitsee vähän päälle 47 grammaa proteiinia. Tuskin on bodariksikaan ryhtymässä. Nykyisin ihmisillä on joku obsessiivisia tarve kytätä muiden proteiininsaantia...

Vierailija
20/30 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edes laihduttaessa proteiinia ei pidä saada tarvetta enenpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme