Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku syyhän siihen on, jos ihmisellä on vain yksi oikeasti läheinen ystävä.

Vierailija
28.02.2018 |

Joku syyhän siihen on, jos ihmisellä on vain yksi oikeasti läheinen ystävä jonka kanssa on tiiviisti.
Toki joskus harvoin voi olla kyse huonosta tuurista tai vaikka äärimmäisestä ujoudesta tai epäsosiaalisesta luonteesta, mutta noin yleensä syy lienee löytyy ihan omasta käytöksestä....

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi.

Vierailija
2/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se johtuu ihan suomalaisten persoonallisuus24häiriöistä,kuka sellaisten kanssa haluaa olla tekemisissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syy että en halua ihmisiä elämääni. Niin moneen ihmiseen pettynyt että olen todennut helpommaksi olla yksin. Ei tule satutetuksi.

Vierailija
4/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin asiattomaksi.

Munkin mielestä tämä on puhdasta pastaa. :D

ap

Vierailija
5/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana perhe ja muutamia kavereita (+tietty tuttuja) mutta vain yksi läheinen ystävä enkä koe sitä mitenkään oudoksi. Ihana että on löytänyt edes yhden perheen ulkopuolisen ihmisen jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä.

Vierailija
6/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros nyt sitten mistä niitä läheisiä ystäviä saa? Ainakaan harrasteryhmissä mulla ei ole tärpännyt.

Vierailija
7/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vika olisi käytöksessä, eikä vaikka omissa arvoissa tai mielenkiinnonkohteissa joiden jakajia ei ole löytynyt? No, huonon tuurin kategoriaanhan tuo taitaa mennä, mutta monella oikeasti aika huonokäytöksisellä ihmisellä on kyllä paljonkin kavereita.

Vierailija
8/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on vaihtunut kaveriporukka tosi monta kertaa, ollut pari poikaystävää, ja sen seurauksena taas vähentynyt läheiset ystävät yms. 

Vierailija
9/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla syy että en halua ihmisiä elämääni. Niin moneen ihmiseen pettynyt että olen todennut helpommaksi olla yksin. Ei tule satutetuksi.

Minä taas en ole sinänsä pettynyt yhtään kehenkään, mutta minua vaan ei toisten seura kiinnosta, tykkään olla omissa oloissani. Eli minulla ei ole edes sitä yhtä ystävää ja se on täysin tietoinen valinta ja olen erittäin tyytyväinen olooni, enkä kaipaa ketään.

Vierailija
10/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan näistä ap:n läheisistä ystävistä pysyy hänen vierellä jos ap joutuu kohtamaan vaikeita aikoja, vakavia sairauksia tms.

Vierailija
11/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se syy etten halua enempää ihmisiä elämääni. En jaksa pitää yhteyttä eikä huvita tutustua.

Vierailija
12/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sen takia vain yksi hyvä ystävä kun kaikki muuta tapaamani ihmiset on kaikki ihan perseestä! Ei siihen muuta syytä ole. Ja tämä mun hyvä ja paras ystävä on mies, itse olen nainen. 

Vierailija
13/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä potaskaa tämä nyt on? Ap haluaa lytätä yksinäisiä ihmisiä? Keskenkasvuista rääpimistä, pthyi.

Vierailija
14/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on oma valinta. Tämänkin palstan viestin mukana ystävät on lähinnä rasite. Mitä hittoa sellaisilla tekee? Mä lähden kaikenlaisiin porukoihin ja pidän sopivan etäisyyden, annan elekieleni kertoa, etten halua olla esim. yhdistyksen porukan kanssa tekemisissä muuta kuin yhdistyksen jutuissa. Joo, oma käytös on syynä todellakin minun kohdallani. Just vaikka ap, tuollaiset tyypit kierrän kaukaa myös niissä tapahtumissa.

Aika monella on paljon ystäviä, mutta todelliset ystävät sitten ovat nähneet hädässä, eli niitä ei olekaan. Kun sairastuu tai tapahtuu jotain ikävää, porukka häipyy. Nää ystävät on vain kavereita. Ei ne halua olla mukana kuin kivoissa jutuissa.

Vierailija
15/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en allekirjoita lainaamaani soopelia.. Halusin vaan nähdä mitä te muut vastaatte. :)

ap

Vierailija
16/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on siihen syy: Se ihminen on fiksu.

Fiksu ihminen ei tarvitse ympärilleen turhia touhottajia ja pskanpuhujia.

Vierailija
17/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en allekirjoita lainaamaani soopelia.. Halusin vaan nähdä mitä te muut vastaatte. :)

ap

Olet tyhmä.

Vierailija
18/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä on helpompi kuin kymmenen huonoa. Jos menee vaihtoon niin tarvii etsiä vain yksi uusi.

Vierailija
19/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa hyvinkin älykäs! :'D Liiankin..

ap

Vierailija
20/29 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun ei ole yhtään ystävää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä