Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka parisuhteenne alkoi?

Ikuinenromantikko
28.02.2018 |

Usein ihmiset kertovat ympäripyöreästi siitä, kuinka heidän parisuhteensa on alkanut. ”Olimme ensin kavereita ja siitä se lähti.” Mutta mitä käytännössä tapahtui? Millaisilla sanoilla paljastitte kiinnostuksenne ja kuinka toimitte? Jaetaan kertomuksia niistä hetkistä, jolloin suhteenne alkoi.

Nykyinen suhteeni alkoi siten, että olimme tutustuneet mieheni kanssa yhteisen harrastuksen parissa. Juttelimme treenien jälkeen ja ihastusta oli ilmassa. Kerran mies pyysi puolihuolimattomasti puhelinnumeroni ja parin päivän jälkeen sain tekstiviestin, jossa hän pyysi minua kahville joku päivä. Innoissani vastasin myöntävästi. Kahvilassa tunnelma oli aluksi hermostunut. Lyhyen juttelun jälkeen mies kysyi, onko välillämme mielestäni muuta kuin kaveruutta. Vastasin myöntävästi ja hymyilimme toisillemme jännittyneinä. Hetken päästä hän otti pöydän yli kädestäni kiinni ja siirryin istumaan hänen viereensä. Suutelimme ensimmäisen kerran. Kaikki oli uutta, jännittävää ja vasta alussa. :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin seuranhakupalvelun kautta tutustuimme enkä olisi ikinä uskonut, että voisin moisen naisen löytää. Olen onnellinen mies.

Vierailija
2/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pussasin nykyistä miestä ensimmäisen kerran pullonpyörityksessä kasiluokalla. Siitä se ajatus sitten lähti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin työkaveriini. Meillä oli tapana käydä pienellä porukalla after workeilla. Kerran jäimme kahdestaan muiden lähdettyä. Joimme vielä muutamat, koska kumpikaan ei vain halunnut lähteä kotiinsa. Lopulta kysyin, pitäisikö vielä tehdä jotakin vai haluaako mies lähteä jo kotiin. Hän katsoi minua pitkään ja suuteli sitten. Muistan, kuinka ajattelin, että mitään tällaista ei ole koskaan tapahtunut minulle.

Vierailija
4/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtiin baarissa ja aika pian lähdettiin mun kämpille panemaan.

Vierailija
5/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kesän aikana nähneet toisiamme satunnaisesti kolme kertaa ja tiesimme toisemme tuttavien kautta. Loppu kesästä törmäsimme toisiimme baarissa jossa esiintyi bändi. Marssimme yhdessä eturiviin yleisön joukkoon ja siitä lähtien on yhdessä menty.

Vierailija
6/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on hauskoja! En kyllä uskalla omaa kokemusta täällä kertoa, ettei kukaan tunnista.

Vierailija
7/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällaista onnea vielä osunut kohdalle.

Vierailija
8/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien järjestämillä sokkotreffeillä...oli sovittu paikka mistä hän tulee hakemaan ja ilta venyi pitkälle aamuyön tunneille kun kotiuduin.Muutaman päivän päästä soi puhelin ja niin yhdessä on taaplattu liki 19vuotta

Vierailija
9/27 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja läpällä :D Sitten kadotimme toisemme vuodeksi. Kun törmäsimme baarissa uudelleen, se oli siinä. Kolmas vuosikymmen lähdössä.

Vierailija
11/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oltiin tunnettu jo vuosia ja sinä aikana ihastuin, vaikka olin avioliitossa. Työpaikan yhteisissä bileissä sitten suudeltiin. Muutama viikko myöhemmin mies laittoi viestiä, että ajattelee minua. Kirjoitin samat sanat hänelle. Siitä alkoi soittelu ja viestittely ja seuraavalla viikolla ilmoitin avioliehelleni haluavani avioeron.

Vierailija
12/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus juttu ,baarista mun muo panee.

Vierailija
13/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä oltiin tunnettu jo vuosia ja sinä aikana ihastuin, vaikka olin avioliitossa. Työpaikan yhteisissä bileissä sitten suudeltiin. Muutama viikko myöhemmin mies laittoi viestiä, että ajattelee minua. Kirjoitin samat sanat hänelle. Siitä alkoi soittelu ja viestittely ja seuraavalla viikolla ilmoitin avioliehelleni haluavani avioeron.

Kuvottava ihmispaska.

Vierailija
14/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta parisuhteeseen

Vierailija
15/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on hauskoja! En kyllä uskalla omaa kokemusta täällä kertoa, ettei kukaan tunnista.

Eivät ole hauskoja. Todella tylsiä. Hirveetä teinisontaa. Suorastaan kuvottaa lukea miten mälsää ihmisten elämä on. Mälsää elämää - ja siihen mälsään ovat tyytyväisiä ja ajattelevat että "onpas ihanaa, oikein ihastuttiin, kylläpäs jännitti, hihihi". Karmeeta.

Kuoleman jälkeen Helvetti on ikuisuus piinaa. Luulen että se tarkoittaa ikuisuutta juuri tälläistä uskomattoman tavanomaista elämää. Suorastaan mielikuvituksellisen tavanomaista. Sietämätöntä. Hulluksihan se ajaa.

Anteeksi jos nyt loukkasin jotakuta. Minut on jo ajettu hulluksi. Minun puheistani ei tarvitse välittää.

Vierailija
16/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ja dokaamalla

Vierailija
17/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa. Molemmat huomattiin toisemme sieltä väkijoukon keskeltä, sitten alettiin juttelemaan ja mies tuli sen jälkeen mun luo yöksi ja siitä lähtien ollaan oltu yhdessä. Tuli sellainen "olen kotona" fiilis tän miehen kanssa.

Vierailija
18/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystävieni kanssa baarissa ja tanssilattialla vilkuilin komeaa miestä, ja hänkin minua. Pikkuhiljaa mies hivuttautui mun ja ystävieni luo kun olikin pian melkein vieressä. No, sitten jostain syystä miehelle tuli tappelu toisen miehen kanssa ja he kaatuivat molemmat minua päin ja sitten oltiin kaikki lattialla kasassa. Portsari heitti tappelijat ulos enkä sitten nähnyt tätä komeaa miestä enää. Parin päivän päästä mulla oli kuitenkin facebookissa kaveripyyntö tältä mieheltä. Hyväksyin pyynnön ja hän kysyi myöhemmin sattuiko mua siinä tappelussa ja pyysi kahville. Emmin vastata mutta suostuin kahville. Ensitreffit oli aika jäätävät mutta tapailtiin pari kuukautta ja alettiin seurustelemaan. Nyt kuusi vuotta myöhemmin syntyi meidän esikoispoikamme :)

Vierailija
19/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen piti vaan olla sellainen yhden yön juttu... Kuitenkin huomattiin, että juttu luistaa ja ollaan niin samalla aaltopituudella. Ruvettiin sitten tapailemaan eikä seksi ollut enää se pääasia :)

Vierailija
20/27 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla, kaupungilla, baarissa, työpaikalla, baarissa, lehden kirjeenvaihtoilmoitus, kokouksessa, kotona remonttihommissa, facebookissa. Siinähän ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän