Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä summasta tekisit lapsen ja olisit mukana vauvatalkoissa?

Vierailija
28.02.2018 |

Paljonko pitäisi maksaa, että raskautuisit?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta.

Vierailija
2/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä mikä oletus se on että ihmisellä edes on kumppani jonka kanssa harrastaa seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä mikä oletus se on että ihmisellä edes on kumppani jonka kanssa harrastaa seksiä?

Oletus on, että saat sopivan kumppanin ja rahaa. Mikä on toivomasi summa?

Vierailija
4/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa mikä on vahva ei mieti tällaisia asioita. Siellä tehdään lapsia, koska lapsi on elämää ja tulevaisuuden voimaa. Maa mikä rakastaa kansaansa ja on lojaali kansalle palkitsee perheen missä syntyy paljon lapsia.

3 lasta uusi auto (suomessa valmistettu auto).

5 lasta asunto tai talo valtion kustantamana.

Sotilasakatemioita ja partio toimintaa pakollisena 9v eteenpäin.

Suomalaiset ei tiedä vielä todellisesta sisusta mitään saati minkälainen hurmos ja voiman tunne vallitsee maassa mikä on yhdistetty. Siellä ei tule telkkarista perversiota valtion kustantamana. Siellä ei media kehoita elämänään kuin hu*ra* tunkiolla.

Vierailija
5/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ihan ilmaiseksi ja nyt olen talkooni tehnyt. Jonkun muun huki.

Vierailija
6/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä tähänkin ketjuun joku peruskoulupudokas. Ja kehtaa vielä puhua vanhempien asioista.

Vierailija
7/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasta voisin raskautua, mutta muksun saa kyllä laittaa adoptioon. En halua sitoutua lapseen. Jos pitäisi vielä kasvattaakin, niin siihen en suostuisi mistään hinnasta.

Vierailija
8/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonasta voisin raskautua, mutta muksun saa kyllä laittaa adoptioon. En halua sitoutua lapseen. Jos pitäisi vielä kasvattaakin, niin siihen en suostuisi mistään hinnasta.

Tämä on kuin suoraan minin suustani. Kiitos!

Vierailija
9/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittais aika monta miljoonaa, enkä kyllä pitäisi kakaraa itselläni. Adoptioon siis.

Vierailija
10/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletus on, että saat sopivan kumppanin ja rahaa. Mikä on toivomasi summa?

Ei tällaista oletusta voi tehdä.

Vierailija
11/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin pitäiskö laittaa kolmetonnia ivf:ään. Ei tässä kyllä Antti Rinnettä ajatella vaan ihan itsekkäistä syistä lisääntyä haluaisin.

Vierailija
12/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Three fiddy.

Vierailija
13/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen summa, jolla mun ei tarvi tehdä opintojen ohella töitä, vaan voin opiskella ja valmistua ajoissa lapsesta huolimatta.

T. Opiskelija 20-v

Vierailija
14/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakituinen työsuhde ja noin 4k kuukausipalkka ja työt jatkuisivat äitiysloman jälkeen normaalisti. Tai vaihtoehtoisesti ettei mies olisi työtön. Ikää nyt 35 ja olen jo unohtanut vauvahaaveet kun ei meillä ole yksinkertaisesti varaa (sh jolla työtön mies, helsingissä asutaan).

Vierailija
15/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään summasta. Mielestäni jos tekee lapsia niin siihen pitää varautua omilla tuloillaan, säästöillään ja sijoituksillaan. Pikemminkin ajattelin jättää lapset tekemättä kun tuli nuo kotihoidontuet ja muut, selvääkin selvempää että synnyttäjäaines heikkenee mitä enemmän tuetaan. On noita nyt kuitenkin kolme tullut tehtyä ja siinä sivussa osa- tai kokoaikaisesti töissä, mies kokoaikaisesti ja ollaan ihan hyvän pärjätty ilman tukiakin. Minä olen siis työskennellyt osa-aikaisesti freelancer-yrittäjänä kotoa käsin koko lapsivaiheen ajan eikä olla nostettu muuta kuin äitiys- ja vanhempainpäivärahat sen vajaan vuoden ajalta.

Vierailija
16/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyt tällaisen kysymyksen? Oma intuitioni kertoo minulle samanlaista tarinaa erään miehen kohdalla. Hän on Lapseton ja tuntuu, että haluaisi lapsia kovastikin. Koskaan ei olla tosin lapsista puhuttu, emmekä myöskään seurustele, mutta sellainen tunne on vahva.

Vierailija
17/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta raskaaksi no ei stana! Motivaatiota kasvattamiseen siihen kaivataan ja vastuuntuntoa toisesta. Ei sitä rahalla saa.

Vierailija
18/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä aloitus. Missä sun eettiset arvot ap. on? Lapsia tehtäisiin rahasta ja pieni ihmistaimi kantaisi seuraukset. Pöyristyttävä, jo ajatuksen tasalla ja nyt kaikki muumit ei todellakaan ole kotona. Sairasta.

Vierailija
19/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vähintään 10 miljoonaa, että meillä olisi turvattu elämä loppuelämäksemme. Muuten en lapsia hankkisi koskaan.

T. Vela

Vierailija
20/49 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen summa ettei mun tarvitsisi tehdä enää päivääkään töitä (ja maksaa veroja Suomeen) elämässäni - ja lapsi menisi adoptioon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan