Se tunne kun miesystävä kaappaa yöllä tiukasti syliinsä ja pussaa päähän <3
On niin ihana!! Melkein itku tulee onnesta kun on niin söpö olo. Mies tekee tätä melkein joka yö, monesti nukahtaa hetkessä mua aikaisemmin ja jos vähän liikahtelen siinä vierellä kun jään vielä näprää puhelinta, niin "havahtuu" ja vetää lusikkaan. Ja se pusuttelu unissaan! :D Hän ei oikeasti muista jälkeenpäin mitä on tehnyt, nuo reaktiot tulee ihan syvässä unessa. Mun mielestä se kertoo jotenkin syvästi henkilöstä ja siitä rentoudesta ja rakkaudesta mikä hänen sisällään on.
Mä itse olen vaan kuulemma aika kiukkuinen unissani, yksi yö kuulemma löinkin miestäni :( hankala uskoa koska en todellakaan muista sellaista tai hereillä ollessani koskaan haluaisi satuttaa ketään. Mutta ehkä jotain traumoja.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun kukaan nainen ei kelpuuta parisuhteeseen vaikka hellyyttä riittäisi.
Se tunne, kun et kelpaa yhdellekään miehelle kuin rei'äksi.
Se tunne kun naiset saa sentään seksiä halutessaan ja se tunne kun sinä miehenä et saa.
Se tunne kun miehet ei itse tajua voivansa vaikuttaa omaan haluttavuuteensa
Se tunne kun miehenä harrastat tavoitteellista liikuntaa 7 kertaa viikossa etkä silti saa seksiä ja sitten luet tällaisia neuvoja naisilta.
Nasauttaisin kyynärpäällä ja huutaisin täysillä, varsinkin jos nukun sikeästi niin säikähdän ihan sairaasti tuollaisesta.
Se tunne, kun mies painaa pääni hellästi vasten rintaansa ja suusta löyhähtää niin paha kananpaskan haju, että joudun kääntymään.
Nimim
Please älä nuku suu auki
Me nukutaan myös ihan vierekkäin, mies silittelee nukahtaessaan. Hyppään usein yöllä vessassa ja jos mies havahtuu, siirtyy äkkiä kiinni minuun ja mutisee jotain kaunista unissaan. Kivalta se tuntuu vaikka ollaan vanha pari ja jo viisikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Aww. Oispa mulla isot tissit ja kaunis naama niin ois mahdollisuus itselläkin kokea tuo. T. Ruma ja tissitön nainen
Olen ruma ja tissitön, mutta silti löytyy tuo oma kulta jonka kainalossa nukkuu paremmin kuin yksin. Sillon, kun nukutaan yhdessä, niin nukahdetaan sylikkäin ja aamulla ennen nousua on myös sylittelyhetki.
Se tunne kun voi ilmoittaa ketjun asiattomaksi
Mäjäytä kyynärpäällä jos tulee kähmimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun kukaan nainen ei kelpuuta parisuhteeseen vaikka hellyyttä riittäisi.
Se tunne kun oivaltaa että voi ihan itse valita seuran johon hakeutuu.
Se tunne, kun oivaltaa, että seura, johon on hakeutunut, onkin teeskennellyt ja valehdellut jotain muuta kuin oikeasti on.
Se tunne kun käyt treffeillä naisen kanssa joka valittaa sinulle että edellinen suhde kaatui siihen että mies oli varattu eikä kertonut siitä että hänellä oli jo vaimo ja lapsi.
Se tunne kun nainen silti antaa sinulle pakit vaikka olet kunnollinen sinkkumies.
Se tunne kun naiset yksi toisensa jälkeen kelpuuttavat vain niitä samoja (jo varattuja) miehiä eikä me sinkut kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun naiset saa sentään seksiä halutessaan ja se tunne kun sinä miehenä et saa.
Se tunne kun miehenä harrastat tavoitteellista liikuntaa 7 kertaa viikossa etkä silti saa seksiä ja sitten luet tällaisia neuvoja naisilta.
Se tunne kun miehet eivät tajua, että hyvä ulkonäkö ei riitä. Pitää myös osata kohdata ihminen ja olla tälle ystävällinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun oivaltaa, että seura, johon on hakeutunut, onkin teeskennellyt ja valehdellut jotain muuta kuin oikeasti on.
Se tunne kun käyt treffeillä naisen kanssa joka valittaa sinulle että edellinen suhde kaatui siihen että mies oli varattu eikä kertonut siitä että hänellä oli jo vaimo ja lapsi.
Se tunne kun nainen silti antaa sinulle pakit vaikka olet kunnollinen sinkkumies.
Se tunne kun naiset yksi toisensa jälkeen kelpuuttavat vain niitä samoja (jo varattuja) miehiä eikä me sinkut kelvata.
Se tunne kun miehet eivät tajua, ettei naisen ei ole pakko olla kiinnostunut lähtökohtaisesti kaikista miehistä. Nainen voi olla kiinnostunut vaikka vain yhdestä tai kahdesta miehestä koko elämänsä aikana. Kiinnostus ei synny vain sillä, että mies ei ole mulkku. Kiinnostuksen pitää olla molemmin suuntaista. nainen ei ole velkaa sinulle kiinnostustaan, vaikket olisi täysi kusipää. Ei nainenkaan vaadi kaikkia miehiä kiinnostusmaan itsestään, vaikka nainen ei ole täysi kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne, kun ei todellakaan uskalla harrastaa seksiä tuntemattoman miehen kanssa, jäädä kaksin seuraan, päästää omaan kotiin tai mennä hänen luokseen.
Se tunne kun naiset kehtaa valittaa asioista jotka on vain omasta uskalluksesta kiinni.
Se tunne kun sinä miehenä et saa seksiä vaikka uskaltaisit tehdä vaikka mitä.
Se tunne kun et tunne sääliä naisten mitättömiä ongelmia kohtaan.
Se tunne kun ei kiinnosta, että joku mies jää ilman seksiä. Mitäs on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun harrastaa liikuntaa itseään varten eikä jotain satunnaista seksiseuraa varten. Se tunne taitaa olla vastakohta säälittävälle epätoivolle?
Oletko varma ettet näprää sitä puhelintasi unessakin, jos on niin paha
addiktio että täytyy näprätä vielä sängyssäkin nukkumaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun miehet eivät tajua, että hyvä ulkonäkö ei riitä. Pitää myös osata kohdata ihminen ja olla tälle ystävällinen.
Se tunne kun tämä on sulle miehenä jo itsestäänselvyys.
Luuletko että sinkkumiehet olisi niitä epäystävällisiä? Se menee juuri päinvastoin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun harrastaa liikuntaa itseään varten eikä jotain satunnaista seksiseuraa varten. Se tunne taitaa olla vastakohta säälittävälle epätoivolle?
Se tunne kun et missään kirjoittanut että harrastaisit liikuntaa seksiseuraa varten ja toinen vetää omat johtopäätöksensä.
Mun mies aina hymyilee jos silitän häntä hänen nukkuessaan. Ihan ylisuloista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun miehet eivät tajua, ettei naisen ei ole pakko olla kiinnostunut lähtökohtaisesti kaikista miehistä. Nainen voi olla kiinnostunut vaikka vain yhdestä tai kahdesta miehestä koko elämänsä aikana. Kiinnostus ei synny vain sillä, että mies ei ole mulkku. Kiinnostuksen pitää olla molemmin suuntaista. nainen ei ole velkaa sinulle kiinnostustaan, vaikket olisi täysi kusipää. Ei nainenkaan vaadi kaikkia miehiä kiinnostusmaan itsestään, vaikka nainen ei ole täysi kusipää.
Se tunne kun et todellakaan odota että kaikkien naisten joiden kanssa olet käynyt treffeillä pitäisi kiinnostua minusta mutta edes yhden. En saa edes sitä yhtä.
Naisilla on hämmästyttävän yhtenäinen miesmaku, vaihtelua ei tunnu löytyvän.
Se tunne kun naiset tekee valinnat alapäällään eivätkä edes halua tunnistaa sitä pelimiestä tai renttua koska hän kiinnostaa enemmän kuin se kunnollinen ja hyväsydäminen mies.