35+ miehet - koetteko itseänne enää komeiksi?
Tänä vuonna - oikeastaan ensi kuussa - tulee 35 vuotta täyteen. En toki oleta yhdessä yössä tapahtuvaa romahdusta, mutta onhan tuo ulkonäkö ollut heikkenemään päin jo muutaman vuoden ajan.
Masentaa. Seurustelen ihanan, kunnollisen naisen kanssa, mutta tiedän hänen kyllä ulkonäöllisesti preferoivan noin parikymppisiä miehiä, kuten muutkin naiset. Ja luonnollistahan se on.
Silti ahdistaa, enkä jotenkin ”osaa” enää tuntea itseäni seksikkääksi, kun tiedän, että mieluummin nainen sen kiinteäkroppaisen 19-vuotiaan kanssa rakastelisi. Olen itsekin hoikka ja harrastan liikuntaa, mutta en minä millään nuoremmille enää pärjää.
Ajatuksia muilta ikäisiltäni? Millainen seksielämä sinulla on - saatko naisesi edelleen sekaisin halusta vai pitääkö hän mieluummin omaa kivaa dildon kanssa? Millaisia muutoksia olette huomanneet ulkonäössänne? Miten hidastaa väistämätöntä? :)
Kommentit (16)
Kroppa kuntoo äijä ja kattelemaa naisia. Täs iäs on hyvä katella 25-45v naisia. Nin nautin! M36
Sä olet nainen, ikis. Katso peiliin ja hyväksy se, että miehesi sai nuoremman ja sinä jäit yksin.
Juu, kyllä tunnen itseni komeaksi ilman mitään vaikeuksia. :)
Kyllä koen itseni komeaksi 37vuotiaana,mutta se johtuu vain siitä että on hyvät geenit,eli näytän ikäistäni nuoremmalta,
useimmat ikäiseni eivät voittaneet geenilotossa
Tiedän muutaman todella komean ja nuorekkaan yli 35-vuotiaan miehen.
MUTTA tiedän ainakin sata ei niin komeaa ja nuorekasta 35-40v miestä :D
Kyllä koen ja varsinkin itsevarmaksi verrattuna 10 vuoden takaiseen itseeni.
Nyt on sellaista spagettiwesternien Clin Eadtwoodin esittämän nimettömän yksinäisen ratsastajan karheutta ja särmää mitä ei siloposkisilta pojanklopeilta löydy!
Jos 35 ei ole kiinteä niin jotain vikaa on
Haloo 35. Henkiselle punttikopille siitä, mars, mars! Kolmevitosena mies on parhaassa iässä, jos on terve ja kohtuukiloissa. Itse oon jo yli 50, harmaata siellä ja täällä. Viikonloppuna pyörittelin yökerhossa 30+ ikäisiä parhaan a-luokan mimmejä tanssilattialla ja kaikilla oli mukavaa. Saatillekin olisi päässyt, mutta kun on jo oma mamma kotona.
Voi Jeesus.. Oon päälle neljänkymmenen, ja tiedostan etten mikään mallipoika ole. Mutta pidän itseäni, elämänkokemustani ja karismaani sen verran arvossa, että pidän itseäni hyvin puoleensavetävånä.
Ulkonäkö on lähinnä karu, mutta kyllä mua naiset katselee sillä silmällä paljonkin. Ja ne jotka pääsee koeajamaan, eivät irti haluaisi päästää.. Tämä jopa hiukan ongelmakin :D
Eli lyhyesti: komistun perkele vuosi vuodelta!!!
Ikinä en ole kokenut itseäni komeaksi. Aina olen ollut "näkymätönmies".
Olen lähempänä 70 vuotta, mutta koen itseni äijämäisen komeaksi körilääksi. Varsinkin kun akateemisiin tilaisuuksiin pynttäydyn frakkiin, niin kelpaa minua katsella. Silti en sekuntiakaan luule, että olisin seksuaalisesti puoleensavetävä sen kummemmin ikäisilleni kuin varsinkaan nuoremmille naiselle. Komeus on eri juttu kuin seksikkyys.
Etsiessäni kumppania ajattelin, että kyllä sen täytyy yli 30 olla, 30-35 v. on oikein bueno. Minusta 20-vuotiaan näköiset ovat niin poikasia, ettei kiihota yhtään. N27
Sinkkumarikkinoilla miesten kysyntä on tilastollisesti huipussaan 38 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus.. Oon päälle neljänkymmenen, ja tiedostan etten mikään mallipoika ole. Mutta pidän itseäni, elämänkokemustani ja karismaani sen verran arvossa, että pidän itseäni hyvin puoleensavetävånä.
Ulkonäkö on lähinnä karu, mutta kyllä mua naiset katselee sillä silmällä paljonkin. Ja ne jotka pääsee koeajamaan, eivät irti haluaisi päästää.. Tämä jopa hiukan ongelmakin :D
Eli lyhyesti: komistun perkele vuosi vuodelta!!!
Kohtuullinen itseluottamus on kaiken a ja o. Se näkyy myös päälle ja vaikutaa suoraan kiinnostusten kuumuuteen.
Kuulostaa siltä, että sinulla on huono itsetunto. Olen 36-vuotias ja mielestäni vetävämpi kuin koskaan. Tämä on hyvä ikä, kun voi deittailla sekä 25-vuotiaita että 45-vuotiaita. Jos kerran olet hoikka ja harrastat liikuntaa, sinulla ei ole mitään hätää. Miesten viehätysvoima rakentuu eri asioista kuin naisten.